@Mar
Is bij de meesten zo denk ik, het grootste deel van de dag moet je toch ook werken? Niet erg … als er maar leuke dingen tegenover staan zodat je ergens naar uit kan kijken.
@Beps
Veel plezier op de show vandaag! Die dame zal weer veel bekijks hebben vandaag.
@Linda
Ben daar ook niet van om zo vroeg alles klaar te leggen. Ben meer van het laatste moment.
Beps,succes vandaag.
Marion,lijkt er ook wel een beetje op dat J aan het proberen is tot hoever hij kan gaan.
Mar,veel werken,maar een leuk vooruitzicht.Met de bus van Istanbul naar Marmaris,dan zit je wel een tijdje.
Bloem,niet gedroomd over het ik*a tafeltje,of heb je het gewoon naast je neergelegd?
Roanna,hoe was het feest?
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Nou, ik had ook weer eens wat gisteravond. Waren dus naar die bruiloft, wat op zich heel leuk en gezellig was. Wij wilden wat eerder weggaan, omdat manneke weer vroeg op moest.
Ik stap in de auto voor de terugweg, krijg in de auto een enorme (kriebel) hoestbui en dat hield niet op. Ineens had ik een hele nare smaak in de mond in ja hoor… een en al bloed. Ik begon er ook nog bij te rochelen en wist echt niet wat me overkwam. Kokkie in paniek en wilde gelijk doorrrijden naar de dokterspost , maar ik zei, laten we eerst naar huis gaan en even bellen.
Met dat ik weer hier binnen was hield het rochelen op. Maar mijn manneke stond erop, dat ik toch die HP zou bellen. Heb ik dus maar gedaan en die assitente vroeg zo het een en ander en ze zei dat er waarschijnlijk, mede ook door alcoholgebruik ( 4 wijntjes), en door die hoestbui een ader is gesprongen, wat zoveel bloed geeft. Ze zei, vaak lijkt het erger dan het is en zo te horen door de telefoon, rochelt u niet en bent u niet benauwd. Gelukkig was ik dat ook niet. Ik vergelijk het maar met een bloedneus wat niet op wil houden, al heb ik daar gelukkig nooit last van.
Ik moest het maar even aankijken en anders mocht ik terugbellen en als ik het vaker krijg, naar mijn eigen HA moet gaan.
Ik schrok zelf ook hoor, maar bleef gelukkig rustig, omdat ik zag dat mijn manneke zo in paniek raakte. Zo zielig !!! Ik heb verder wel rustig geslapen en alles lijkt nu over en ik hou het in de gaten, omdat er nu nog wel van die bloeddraadjes in mijn slijm zit. Maar verder nergens geen last meer van. Zo, is toch ook weer wat he! :disgust:
@Trl: Jij al biijna weg he? Wanneer zou je naar het hartje gaan luisteren? Moet dat nog of, is dat al gebeurd?
@Marion: Het is toch ook wel wat met die kleine J. he? Nouja kleine? Ik denk ook, het enige wat je nu even moet hebben is geduld. Soms moeilijk hoor.
ik gister een leuk verjaardagsfeestje gehad!! En vandaag naar de verjaardag van broer… Collega is vandaag vertrokken naar Dom Rep met Arkecry… en gewoon op tijd he :finger: zelfs 3 minuten te vroeg!! Mazzelkont!!
roanna- zo dat is schrikken, wel knap dat jezelf zo rustig bleef, hopelijk blijft het bij deze ene keer!
mar- erg druk met alles, maar nog 1,5 week en dan kan je lekker relaxen in Turkiye!
filiz- lange dag gister gehad, heel veel plezier vandaag
trl,cyn- fijne verjaardagen
beppie- veel succes en plezier op de hondenshow
bloem- gister druk in de weer met ike* spullen, die tafeltjes kunnen irri zijn ik kreeg ze gelukkig wel in elkaar, met bij vriendin hebben we de gaten opnieuw moeten boren. en nijntjes ook weer verwend met een speeltje!
toos- gezellig gehad bij de toppers, was vorig jaar geweest, niet echt mijn ding, maar de sfeer is super
en toen was ik het weer kwijt, hoofdje te vol met andere dingen.
oja nog even het lijstje zo aanpassen, want ik ga al 31 mei:D
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar