TTT deel 90...

@wr: geeft niet was maar een geintje hoor sta iig twee dagen bovenaan in het lijstje

@Cynthia: Ook natuurlijk namens mij, gefeliciteerd met je broer en een fijne dag hoor!

Zo, ze kunnen dus wel op tijd vertrekken? Ik denk dat het meer geluk dan wijsheid van Ark*fly is. Maarja, dat zal jou collega een zorg zijn. Die is lekker onderweg en nu maar hopen dat de motor het blijft doen tot de eindbestemming. :smiley:

@WR: Oh, dá’s lekker mazzelen dan. Nog eerder weg. :wereld: Heerlijk vooruitzicht. Als je daar tijd en de gelegenheid hebt, hou je ons toch wel een beetje op de hoogte he?

@roanna: hoe gaat 't vandaag?

@Linda: Verder gaat alles goed hoor Linda. Alles onder controle hoor! Bedankt! Ik hoop inderdaad dat het eenmalig was, al vraag ik me wel af, hoe krijg je zoiets nou ineens? Maargoed, ik ben er verder ook niet ziek van dus, komt vast wel weer goed.

Roanna,das wel schrikken zeg,wel in de gaten houden he.Morgen wordt er naar het hartje geluisterd.

Marion,nee heb de koffer nog niet gepakt,denk morgenavond.

Wr,lekker zeg al eerder weg,hoe komt dat zo?

goede middag…

@roanna…jeetje dat was schrikken dan gister avond…!! gelukkig dat je zo rustig bent gebleven…!! hopen dat het niet meer terug komt…

@cyn…gister avond leuke verjaardag gehad…en vandaag weer…:smiley: veel plezier

@wr…kkr al een dagje eerder naar turkije…!!! :smiley: geluksvogel…

sorry rest kwijt…

ikke ga naar bed :wink: doeidoei

@trl…voordat ik het vergeet, of geen tijd meer heb (morgen hele dag werken) ik wens je een hele goede reis…en hoop ondanks dat je met een dubbel gevoel gaat, je een super vakantie zult hebben…!! dikke kusz voor jou…!!

Filiz,dank je

@filiz: slaap lekker

hallo allemaal gisteren helaas te druk om langs te komen. er zijn al mooie updates langsgekomen dus ik hou het kort :
Roanna : zorg je goed voor jezelf meisje ?
Mar : heel fijne vakantie, je hebt het verdiend hoor
WR : wow nog eerder weg, zalig gevoel zeker
Damber : veel sterkte voor jullie allemaal, toch fijn dat vrijdag nar wens verlopen is
Ik ga pakken, ben tot woensdag in Amsterdam op een beurs, heb misschien alleen morgen nog ff tijd
Heel fijne, beetje zonnige, zondag voor iedereen, doei doei:kus:

morninnnnnkkkk

@ trl heb je nu al vrij of moet je morgen nog werken?
@ roanna, jeetje minneetje he!? ik schrik me hier al helemaal te pletter, laat staan als je erbij bent… het klinkt wel een beetje engig ook… ik zou toch cker deze week even langs de dokter wippen, dan kan het igg geregistreerd worden en weet hij dat het gebeurd is… misschien ff kijken of hij het vermoeden van de HP kan bevestigen…
zucht… niet echt een leuk einde van de verjaardag
@ cyn… je collega op tijd vertrokken… 50% goed voor arkecry… ze moet ook nog terug he?! :unibrow:
@ linda druk aan het pakken!
@ wr hoe komt het dat je al eerder gaat? kon je makkelijk omboeken? begin je nu meteen met werken of neem je eerst nog een paar dagen vrij?

gaapp… ikke nog een beetje wakker worden… was zo verdiept in mn boek dat ik pas om half 4 ben gaan slapen… niet slim maar ach…

owh en het tafeltje heb ik opgepakt en naar de logeerkamer verhuisd… die ligt daar nu keurig te wachten tot pappie of broer weer een keer langskomt.
heb al veel ingelijst en ga vanmiddag nog even verder!! heb al helemaal een plan hoe deze knutselklara het een en ander gaat maken…!! denk dat het wel moet lukken, als ik maar eenmaal hetjuiste spul in huis heb…
verleidelijk om t vandaag te kopen maar volgens mij is de dichtsbijzijnde koopzondag die in R’dam… da ga ik nie doen…

Trl. : ik weet niet of je morgen tijd hebt om online te komen maar heel veel suc6 bij de dokter en uiteraard een hopelijk perfecte vakantie met jullie mam en Askim, niet vergeten te genieten he !!! :vak01:
Cyn : proficiat met je broer
Ik geloof ik ook DDD:biggrin:

@raak: veel succes met de beurs!

Tuurlijk lieve meiden zorg ik goed voor mezelf. Kwas alleen erg geschrokken gisteravond laat (23.30 uur) en mocht het zich weer voordoen… zal ik zeker even naar mijn eigen HA gaan.

Ik ga zo ff djalan-djalan, oftewel ff wandelen met mien manneke. Misschien wel ff een softijsje halen hier op het WC.

@Raak: Veel plezier op de beurs en hopenlijk kun je ook goede zaken doen daar.

@ roanna owh lekker ijsjessss
pappa had vrijdag ook op een ijsje getrakteerd en hij belde gisteren om iets te vragen en toen zei ik: t was lang geleden dat ik van jou een ijsje had gekregen… hihi… moesten we wel om lachen :wub:

me weer wakker…dadelijk maar eens douche…

@roanna…oh n softijsje…daar had ik nu ook wel zin in…wandel ze

@Filiz: Ik ben al terug hoor. Zover is het ook niet en ik vond het ook niks warm buiten. Heb gelijk even een kaartje op de bus gedaan voor die collega waar ik jullie weleens van verteld heb, die borstkanker heeft. Ze is morgen jarig en dan zal een kaartje haar best goed doen. Misschien als ik zin heb, ga ik morgenavond ook nog wel even een uurtje naar haar toe.

@Bloem: Klinkt heel nostalgisch. Vader heeft op ijs getrakteerd. Grappig!

Gaan straks weer even naar mijn favo restaurant. Die ja, M van mmmm…Nog even wachten tot het kleine spul daar weg is. :unibrow:

@ roanna toe maar!! lekker genieten!! had kokkie geen zin om te koken?? :wink:

@Roanna: Is dat ff schrikken… Gelukkig dat het nu weer beter gaat…

Verder is er weinig blijven hangen. Ik ben goed moe…dus ga zo ff nietsen
Heb al wel een logje van vandaag gemaakt, het ging goed, keurrapport netjes…dus…
we gaan nog wel een keertje volgende maand(dan voor t eggie…dit was van de rasvereniging)

@Bloem: Jawel hoor, maar zondags beurd hij altijd geld van de boer en dan wil hij me altijd graag even trakteren. De skat. :biggrin: Hij is nu zelf alwel een beetje rijst met wokgroenten (restjes) aan het eten, omdat hij niet zooo weg is van MD.

@Beps: Ja, dat was best een lange dag voor jullie en Aiji? Dus ze heeft haar best gedaan? Ga zo wel ff op je logje kijken.