@ roanna, owh das wel lief dan, als hij het niet zo lekker vindt en jou er toch mee naartoe neemt… :wub:
@Beps: Leuk! ![]()
@Bloem: Ja he… Hi, hi. Alles is liefde, alles is liefde enz enz. ![]()
ja die ken ik ja!!
heerlijk toch? het zijn die kleine dingen die t em toch elke keer weer doen
:wub:
@Roanna: heel lief van Kokkie hoor… Hier nog zo iemand die er niet weg van is, alleen die gaat er ook niet met mij heen…
Wij maaltijdsalade met stokbrood op. Jammie!!!
nu onderuit, en nietsen. Morgen weer naar het W E R K… ik spel het maar, dan is t niet zo erg…
ikke morgen extra werken omdat collega naar een ernstig zieke vriendin gaat, vind niet erg om extra te werken dan en ook de uren zijn mooi meegenomen voor vakantie van volgende week
@ linda, ja altijd lekker die extra uren en tis voor een goed doel he?!
@ beps, geen Mac geen pannekoeken… rare hubbie.!!
@Linda: Ach welja. Soms moet je geven en nemen he? :slywink:
@Bloem: Ja, die van mij drinkt dan alleen een kopje koffie en soms zoals daarnet een Ma*kroket. Ik had ook niet zoveel zin eigenlijk (thuis al cracker met eiersalade gegeten) en heb alleen een hamburgertje, koffie en een sunday-ijsje genomen.
@Beps: Ach, jou hubs wou eerst ook nooit mee naar het tuincentrum, dus wie weet ooit in de toekomst? :biggrin:
@roanna: met die uren van morgen erbij hoef ik voor de vakantie van volgende week maar 4 uren in te leveren ipv 38
@ ROANNA tis wel echt Iscream day voor jou he?! mmh.h… krijg er helemaal trek in ijs van!
@ linda, kijk zo kan je nog eens een x op vakantie gaan he?!
goedenavond!
Ik net terug uit a’dam, heerlijk gegeten bij de Turk, ben nog aan het nagenieten:)
bloem- het wachten duurt me te lang en omdat 30 mei mijn laaste werkdag is en ik geen zin had om 5 dagen niks te doen heb ik omgeboekt, was geen probleem en was 30 meer dus goed te doen, en ga dan maandag langs bij het werk, dus denk dat ik dan 2 dagen eerder begin
trl- zie hier boven waarom;) veel succes morgen, spannend om het hartje te gaan horen!
raak- is een super gevoel om al eerder te kunnen gaan, veel succes op de beurs
roanna-lekker getrakteerd bij de grote M, lief hoor
beppie- moe van de dag, aiji heeft het goed gedaan, leuk hoor
linda- ja dat scheelt dan behoorlijk in je vakantieuren, dat is wel beter, hou je nog wat over voor andere vakanties:)
nou hoop dat ik niks vergeten ben dit keer
Hey meiden … kom ook nog maar even hier kijken want thuis is ook niet veel te beleven.
Lekker gekletst over ijsjes … vrije dagen … W E R K … en de mac
owhhhh er gebeurde net iets MEGA geweldigs!!
ik zat rustig op de bank en had ineens 2 bunnies op schoot!!
jippieee…
zie nu dirty dancing op tv… sorry hoor, maar hoe kan een musical nu beter zijn dan deze film!?
@Bloem: Inderdaad! Echt een ijsdag vandaag. Kan ik soms zo zin in hebben he en dan weer een hele tijd niet.
@Marion: Niks te beleven thuis? Toen dacht je, ik ga maar eens even hier kijken? Plaatjes zoeken misschien? :lol:
@Linda: Dat heb je dan goed bekeken, maar nu de vraag wanneer je dan die vrije dagen bij die baas van jou op kunt/mag nemen? ![]()
@roanna: volgende week als ik naar CP de Kempervennen ga
He Bloem, wat gezellig van die bunnie’s! Ik heb de musical niet gezien. Toendertijd wel de film en die vond ik toen prachtig, maar dat kwam mede, denk ik, omdat mijn kinderen het toen zo mooi vonden.
bloem- wat lief dat ze op je schoot kwamen!
marion- komt ff koekeloeren, thuis weinig te beleven? J al lekker aan het slapen?
ja ze kwamen gewoon zelf bij me, heel kort hoor
wel grappig, want als er iemand anders in huis is, verstoppen ze zich…
anyway… dirty dancing… de film ooit wel eens een keer of 10 gezien denk ik…nice…
@ WR cool dat je eerder gaat, waarom niet he? vlieg je rechtstreeks op bodrum??
bloem- ja is echt helemaal super, vlieg rechtstreeks op bodrum