ik ben nog nooit naar een andere pasar malam geweest dan die in Den Haag, weet dus niet hoe die zijn. Mijn schoonzus gaat ook mee en koopt daar onder het mom van ‘ik wil een waaier aan mijn muur’ een waaier, die is echter absoluut niet het geval. Mijn schoonzus koopt die omdat dat het ‘gastenboek’ wordt op de bruiloft. valt een beetje op als ik die dan koop
Roanna ik snap dat dit heel dubbel voelt, wel de tickets in huis maar niet mee… jouw tijd komt nog!!
Linda; niet vergeten je tas/koffer in te pakken he??
Goede morgen …
Heb een heleboel updates voorbij zijn komen en sluit me daar vandaag lekker bij aan!!
Gisteren een drukke dag gehad. Na de boodschappen meteen door naar het zwembad, J geslaagd voor zijn 3e brevet reddend zwemmen.
Daarna door naar broer voor de foto’s. Te laat naar huis en hadden me toch een noodweer onderweg.
I-pod heeft goede zaken gedaan gisteren, ook ik heb de nano gekocht. Die van 8 GB was op de aanbieding, hadden alleen nog maar de grijze. Had liever de zwarte gehad maar vind het best zo.
Sluit me voor één keertje gemakshalve aan bij de updates !
Damber : leuk, die Sarah !
Gisteren dagje gaan shoppen met ventje, gebeurt niet veel. Hij werkt meestal in het weekend of anders is het voetbal.
Tamelijk goed gescoord : lingeriesetje, bikini met bijpassend jurkje bij (nu ja, jurkje… zo’n heel lichte stof maar wel héél mooi !!), 2 jurkjes, rokje, 2 bijpassende blouses, zonnebril, leuke armband en 3 hemdjes en bermuda voor manneke. De koffers zullen wel gevuld raken denk ik :lol:
Alleen vind ik geen leuke slippers ! En als ze leuk zijn, is het de juiste kleur niet of zijn ze te smal ! :mad:
Geef toch niet op, morgen tussen de pauze terug op zoek !
Iedereen nog een heel leuke namiddag en succes met de bevalling (ziet er wel aan te komen zo te zien). :dag: :dag:
Ik heb slippers besteld. Elk jaar opnieuw denk ik, ik ga voor een ander merk…en niets past… oke nogmaals ik heb mt 43 en breed… Dus toch maar weer gewoon voor de W*lky’s die ik al heb/had/gehad heb(al jaren hihi!)
morninkkkk
heb me een beetje verslapen… dus de zondag is alweer bijna voorbij
heb nu wel mega hoofdpijn en voel me gammel en beroerd, ga maar lekker op de bank liggen denk ik met een filmpje!!
@kaylo
Jij bent echt super geslaagd, nu morgen de slippers nog en dat ben je er helemaal klaar voor.
@linda
Balen hoor dat het nooit iets zal worden met J. Wel prettig dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt. Ik wens jou en je moeder heel veel plezier in CP.
@filiz
Opdracht klaar, nu de presentatie nog en gelukkig alles achter de rug.
@bloem
Bijna klaar met de lijstjes en straks ook nog allemaal mooie mannen op de wc.
@bijna iedereen
Geleliciteerd met je jullie ipod.
@damber
Opa’s huis, opa bezoeken, eten koken, de huishouding, het werk, maar gelukkig ook nog tijd over voor leuke dingen.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/Bordgoedemiddag2.gif,
Nog steeds niet in een nieuw deel, scheelt weer bijlezen. Vandaag beter geslapen dan gisteren, werd om half 4 wakker van de buren die visite kregen:finger:. @Marion: Feliciteer J. met zn diploma. Goed gedaan hoor. Ook aan de nano. Bij ons hadden ze alleen de lichtblauwe nog, heb ook 8 gb. @Kaylo: Aan de shop geweest en goed geslaagd. Alleen nog slippers, geen tena’s nemen he anders hebben we weer dezelfde;) @Beps: Nieuwe slippers besteld, kan er weer even tegen @Damber: Druk met Jessy, opa en van alles en nog wat. Nog wat van je ouders gehoord? @MK::dag:, nog 1 nacht en heb het dan weer gehad tot eind juli. Dan gelukkig maar 2.
Verder eigenlijk niks te melden, maak ook niks mee