Zit ik nu ook een keer weer remi te wezen hier?
:crybaby:
Dan ga ik maar even wat anders doen.
Meisjesā¦alvast een hele goede nacht, slaap lekker en tot morgen weer.
Truste allen :dag:
Zit ik nu ook een keer weer remi te wezen hier?
:crybaby:
Dan ga ik maar even wat anders doen.
Meisjesā¦alvast een hele goede nacht, slaap lekker en tot morgen weer.
Truste allen :dag:
kwas ff een spelletje doen, maar val in slaapā¦
Dus Remiāze Roannaā¦ikke ga slapen(in bed!!)
@roanna: ben er nog steeds hoor, dacht ook dat ik hier remi was hahaha
hahahah
en ikke heb verder nie zoveel meer te vertellen, dus ik denk⦠ach, ik laat ze ff lekker kletsen!! hahahah lekker bezig hiero ![]()
ik zet pc ook uit nog effe wat dingen doen hier en dan lekker slapen tot morgen allemaal
slaap lekker allemaal
ik duik ook mn nestje in, want ik heb vandaag veel gedaan maar slapen was het niet⦠dus⦠moet ik dat nog ff goedmaken ![]()
voor diegene die gaan slapenā¦welterustenā¦!!
@lindaā¦zeker rot, maar nu weet je iig wel dat je er geen energie meer in hoeft te stekenā¦
ikke nog ff snel n opdracht maken (ja op zaterdag avond)ā¦wilde eerder beginnenā¦maar toen kwam broer lief of ik hem ff naar n feestje wilde brengenā¦1.5 uur onderweg geweest ![]()
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemorgen/diddel4lf.gif
Dacht ze hebben wel een deel volgekletst, maar valt weer mee. Vandaag dan maar
Net over vieren gingen de vogeltjes alweer fluiten en om half 5 ging het licht aan vandaag. Hier geen zon, beetje mistig. Pfffff nog een nacht te gaan. Vannacht redelijk rustig geweest. Gisteren niet zo goed geslapen, hoop dat het vandaag beter gaat. heb iets voorbij zien komen over ipods. Heb gistermiddag een lichtblauwe gekocht, ben helemaal happy. Nou nog uitvinden hoe het ding werkt en een oranje t-shirt voor in turkije. Nou nog hopen dat oranje door de eerste ronde komt.
Ik ga naar n mandje, dus wens jullie allemaal
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/1179623320_www-animaatjes-nl.gif
@Toos: Weltrustenā¦
Ikke al ff wakker, maar vond het te vroeg om te reagerenā¦
Btje rommelig geslapen, en toen hubbie om 4.30 thuis kwam, heb ik alleen nog liggen draaienā¦
Nou goed, vanmiddag verjaardag en dan ist weekend weer omā¦GRRR
Goedemorgen :dag:
Bloem; Ik kook dan inderdaad dingen die mān ouders iets minder of niet lekker vinden
Opa is echt een dierenvriend, was ook helemaal gek van ons andere hondje. Als hij het aangekund had, had hij nu misschien wel een hondje gehad. Hij vroeg gisteren of ik jessy niet even bij hem achter wilde laten :kus: Jij klaar met inlijsten, nu alleen het kleinste kamertje nog
Filiz; afstudeerproject af en dinsdag presentatie SPANNEND!!!
Roanna; Ipod gekocht en nu wachten op zoon
Linda; bezig bijtje geweest en al is het niet leuk om āafgewezenā te worden door J. je weet nu wel waar je aan toe bent
Beps; tijdens de bbq naar moordwijven zitten kijken. vanmiddag een verjaardag en dan is het weekend weer om, is eigenlijk te kort he?
Toos ook aan de Ipod en een oranje shirt gekocht.
Ikke gisteren bij de verjaardag van de moeder van mijn beste dinnetje geweest, was erg gezellig! Ik wilde het niet al te laat maken en met dat ik wilde opstaan, kwam de bruiloft ter sprake (van mijn vriendin). Tja, dan kun je niet zomaar weggaan vind ik (als ceremoniemeester zijnde) Op weg naar huis een mega onweersbui gehad, het flitste echt gemeen!! Thuisgekomen zat Jessy naar buiten te kijken, was helemaal niet bang⦠volgens mij vond ze het zelfs leuk wat ze zat echt te staren naar buiten met haar oortjes naar voren. ook de donder vond ze niet eng, brave pup :wub:
ook ik had trouwens wel verwacht dat het deel vol zou zijn, maar ja⦠als iedereen denkt alleen te zijn en geen momentje voor zichzelf hier wil houden, dan blijft het hier stilstaan hahha
Jessy heeft trouwens de hele nacht bij mij in bed geslapen (ja dat mag ze)⦠ze lag heerlijk tegen mij aan en was heul lief aan het knorren (dromen) in haar slaap :wub: Meissie vindt het echt helemaal geweldig, het mooie van alles is is dat ze niet op mijn bed springt als ik niet in dat bed lig hihihi
Ik ga me nu even aankleden, heb al wel gegeten maar zit nog in mijn pon. Rond half 12 komt mān schoonzusje hierheen en dan gaan we eerst naar mijn vriendin en dan naar de PASAR MALAM BESAR, lees SPEKKOEK!!!
oh ja, ik had toch verteld dat die moeder 50 is geworden gisteren?? Er stond echt een mega SARAH voor de deur!!! Zoān opblaasbare
deze:
http://www.funworld-dejong.nl/Afbeeldingen/pop/sarah/groot.png
Goedemorgen.
Nog niet in het volgende deel? :biggrin:
@Damber: Mooie verhalen weer van je. Wat een mooie opblaasdame zeg! Nou, dat kan de buurt niet voorbij zijn gegaan.
Zo dadelijk dus fijn naar de Pasar Malam. Gezellie en lekker eten. Mmmmm. Wij zijn er ooit ook geweest en vond het ook erg gezellig, maar de laatste jaren komt het er nooit meer van. Gaan wel vaak hier in de buurt, maar die zijn niet te vergelijken met die in Den Haag.
@Beps: Ook alweer vroeg uit de veren. Vanmiddag weer een verjaardag. Ook gezelli.
Ik vandaag niks, dan vanmiddag mijn schoonzusjes hier op bezoek, die morgen dus op vakantie gaan, waar wij ook eigenlijk met mee zouden. :crybaby: Ze komen hier even de tickets ophalen en de kofferlabeltjes invullen.
Voor mij nog geen vakantie, maarja⦠ik hou het wel tegoed. :so:
@Roanna: :kus: ik ken het gevoel, toen mn ouders verleden jaar gingen, en wij (nog) niet⦠Ook wij hadden dan meegegaan!!! Maar goed⦠Wat je zegt, wat in t vat zit, verzuurt niet
Goedemorgen allemaal
Goedemorgen ook Linda. Een beetje beter van zin? Nu toch echt wel even je tas of koffertje inpakken hoor.
@Beps: Wat je zegt. Onze tijd komt vast ook nog wel. ![]()
Zo, nou zat nog in mijn ponnetje, krantje gelezen en ga nu eerst even badderen.
Tot latersssssssssssssss :kus: See joe leter.