sh*t… kwam een cd tegen waar nix opgeschreven stond, dus ik dacht, een luisteren welke dat is :crybaby: anladim… kalmidim… :wub:
@ filiz
wat zal jij opgelucht en blij en tevreden zijn!!
Goedenavond ladies.
Zo, heb me ipod. Ik heb de Nan* 2 GB gekocht a € 119. Is voorlopig genoeg voor mij. Die kun je trouwens alleen maar in zilvergrijs kopen. :tssk:
Ga nog wel ff wachten tot mijn zoon ff hier komt, om uit te leggen hoe en wat. Mijn manneke heeft voor zijn eigen een MP3 speler van Phili** gekocht en wil die door mijn zoon vol laten zetten met uitgekozen nummers. Ach, als ik al zelf weet hoe alles werkt, kan ik het ook voor hem gaan doen.
@Bloem: En… schiet het al op bij jou met de lijstjes en dergelijke?
@Filiz: Geweldig meid. Ik dacht nog… ze kan het! ![]()
@roanna: er ligt iets klaar moet zeggen weinig aan toegekomen van de week morgen maar doen
@Linda: Ik heb je weinig gezien hier. Had je erg druk van de week ofzo?
@roanna: ja dat ook maandagmorgen extra gewerkt dinsdagavond langer door en gister beetje depri maar gaat wel weer goed weet nl sinds gistermorgen dat t nooit wat zal worden tussen J en mij
@ linda, hoezo dan? wat heeft hij gezegd??
@ roanna, een keuze gemaakt en nu kijken of er ook muziek opkan
ik ben “klaar” met inlijsten. in zo verre, ik kan niet meer verder. datgene wat ik had is ingelijst en heb nu nog 1 lijst over, waarvan de vullen over 5 werkdagen komt
verder wil ik nog enkele mooie foto’s in de wc hebben hangen
hahaha… ik breng daar zoveel tijd door, dan wil ik ook wat leuks hebben om naar te kijken ![]()
nu hangt alleen DM er, maar JanB. komt er nog bij, mn future husband en nog iets blauws :biggrin:
@bloem: dat ie me wel een hele leuke meid vind maar niet meer dan dat
@Linda: Had je weer kontakt met hem dan? Dat wist ik niet. Nouja, dan weet je het nu zeker, al is het dan niet zo leuk om dat te horen van hem.
@Bloem: Jeetje meid, wat ben je dan druk geweest. Natuurlijk mag het op het kleinste kamertje er ook best gezellig uit zien. :biggrin:
@roanna: hij stond nog steeds in mijn msn en hyves maar vorige week zag ik dat hij zich weer had aangemeld bij een zelfde datingsite als waar ik me aangemeld had /ingeschreven staa, dat ie dus weer/ nog steeds vrijgezel, dit keer heb ik dus maar de stoute schoenen aangetrokken
@Linda: Oh zo. Maar daar ben je nu dus een beetje ondersteboven van? Meid toch!
@roanna: bij mij is het altijd zo of ik vind iemand niets of ben er hartstikke gek op
@ LINDA ja dat is bij de meeste mensen zo
hahaha… nee ff serieus… tis wel balen, maar igg weet je het nu cker en kun je eens rond gaan kijken naar andere mensen waar je hardstikke gek op bent… al duurt het natuurlijk nog wel even voor J uit je hoofd is
@ roanna, ja
hihi… durf dan alleen weer niemand uitte nodigen bij mij thuis, als ik dan eens een x weer een man zou hebben dan mag ie wel bij me thuis komen, maar niet naar t toilet! ![]()
@Linda: Oke, dat kan, maar als je nu van hem zelf al hebt gehoord, dat hij je wel leuk vind en niet meer dan dat, kan je toch je conclusie trekken en het erbij laten? Of denk ik nu te gemakkelijk?
Denk nu toch eerst lekker even aan je midweek vakantie. Of gaat hij daar ook met mee naar toe? Ga je weer met die kinderen of met je familie? Ik ben het even kwijt.
@roanna: ga volgende week gezellie samen met mams naar cp, nee dat t nooit wat wordt had ier er zo ong ook wel ingezet, ik laat t hier ook bij ga verder op zoek
maar tis wel ff rottig natuurlijk…
bummer…
@Linda: Heel verstandig dan van je. Je weet nu, waar je aan toe bent en ga nu dan maar eerst lekker genieten met je mamsie op CP. Zet alles even van je af en na de vakantie gewoon weer verder op zoek en ach… wie weet komt er ooit vanzelf wel wat op je pad.
Zou er nu niet meer over in zitten, als ik jou was. Kom maar lekker ff hier op het forum en gooi je haar los. :kus:
@Linda: iig weet je waar je aan toe bent! Tuurlijk is het kl*te maar wel duidelijk! Nu eerst een weekje CP!!!
Ik lekker gegeten, bbq in de deuropening, wij op de stoelen met Moordwijven…(zooo wat een onzinnige film,…maar veel gelachen!!) Nu ff nietsen en dan slapen!
@Beps: Alles weer strak getrokken? Ook het buikje van het bbq-en? Hi, hi.
En nu even op de STOEL of toch zo al naar bed?