TTT deel 90...

@ cynthia, allright, dat gaat niet echt samen
@ beps, ja daarom heeft mn broer het ook, als opslag en aangezien het nu niet meer op zn harde schijf past… hij wilde ook een nieuwe… van 750 giga erbij…
koekoek!! ikke brand wel gewoon mn fotos op een schijfje… alleen schaatsseizoen 2007-2008 was al 4,4 gig! hahahah

:NETHERLANLinda - 2 juni CP De Kempervennen:NETHERLAN
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

hebben jullie dat gezien? iedereen heeft nu een eigen ww page

die van mij is dus http://bloem29.wereldwijzer.nl
beetje een soort van hyves idee ofzo… ik vind het wel grappig!

maar goed…
had juist opgeruimd zodat ik beter kon crea-bea-en… dus aan de gang weer!! :smiley:

whahaha paniek nie peeuwen! ik denk waar zijn mn bunnies nu… tsss… gekke mafketels… hadden ze zich echt verstopt, liggen ze een beetje te maffen onder een doos… op een tunneltje…

http://photos-973.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v251/230/19/519081973/n519081973_953785_5326.jpg

waar ze opliggen is een rol met vloerbedekking, kunnen ze onderdoor en op springen, en dat groene rechtonderin, dat is een bak, die ik altijd tegen de muur zet, zaten ze dus onder!! lekker rustig maffen!

Haha geweldig!! :smiley:

Die hadden we toch al???
Ik heb al eeuwen geleden bij die van BLoemmie iets gekrabbeld…Maar ach, nog steeds niet mijn ding hahahahaha

Geef mij maar hyves :wink:

Bloemmie nog bedankt voor die website 1 maand geleden… P**q… weet je wel :wink:

@ cyn ja ik weet wel :wink:

@ beps, ja klopt die pagina hadden we al wel, maar nu kun je er dus rechtstreels naartoe en heb je dus per persoon een eigen http ivm www.wereldwijzer.nl/bloem29
anyway…

Bloem :biggrin:

Hihi Cyn… Istie site soowww leuk hahahaha!!!(TELLL MEEEEE!!!)

Hier 1 stap verder alles afgenomen, enzo. Nu de stofzuiger…(wil alles in stappen doen, vanwege hubbie die slaapt!)

Beps: die site zelf niet :wink:

Whahahahah!!! Good one…

Hier klus 2 plat!! Net met de dweil lopen slepen…maar dat kan ik niet! Is zo een grote emmer op wieltjes met een prof dweil erin…(hihi speciaal voor hubbie gekocht!!) en die moet hij ook maar bedienen
Dan maar aan de slag met het eten voor hubbie…

Ik net maar even naar de Bl*kker… oftewel naar mams… en meteen maar 3 dvd’s gescoord!!

The Kite Runner - Zo’n mooie film!!
Moordwijven - lijkt me gewoon lachen!
Voetbalvrouwen seizoen 2 - is leuk!!!

hihi
@ cyn the kite runner op dvd? is het wat? spelen er bekenden in?
@ beps, schoenmaker blijft bij je leesd… geen dingen doen die andere beter kunnen :wink:

ik ben heel blij, heel tevreden en helemaal happy met mn lijsten en inhoud!! wow… zou jullie allemaal wel op de thee willen vragen om het te komen bekijken!! :smiley: :biggrin: :smiley:

Bloem: nee geen bekenden… ze spreken zelfs ook afgaans… Maar ook engels… ik vond het echt een mooie film!

hebbie t boek ook gelezen??

Goedemiddag :dag:

Bloem, lekker bezig geweest
Beps, stappenplan maar dweilen is onbekend hahah
Cyn, welk liedje wel en wel liedje niet :slight_smile: En hoe krijg je je dolfijnenfilmpje erop
euhm Filiz werd wakker met een sigaretje
Verder alzdinges…

Ikke bij opa de boel glad getrokken, opa vond het geweldig dat ik Jessy mee had genomen! Je zag die man echt genieten! Ikke alweer gekookt en gegeten, natuurlijk veel te veel… ik heb net aardappel anders gegeten met een heerlijke zelfgemaakte salade en heb daar nog een portie van over. Gelijktijdig heb ik ook andijvie stampot gekookt met spekkies en varkensvlees MJAMMIE, dus ik ben 3 dagen verder eer ik weer achter de pannen hoef hihi Viva en papa houden beide niet van aardappel anders, dus smullen!!! Andijvie stampot vindt Viva niet zo lekker, we eten dat dan weer wel omdat papa het lekker vind, maar ik zou het echt iedere week kunnen eten!!

hahha @ damber als de ouders van huis zijn, doet dochter lekker eten :wink: vast niet zo lekker turks eten als viva doet!!
leuk dat opa jessy ook zo leuk en lief vindt!!

@damber…bij opa geweest en alles gladgetrokken…en heeerlijk gegeten :smiley:
@bloem…bunnies zich verstopt…haha ja is weer eens iets anders…
@cyn…klaar met de foto’s nu?
@beps…hubs aan de dweil en jij aan de kook…eerlijk verdeeld :wink:

ennnnnn :D:D:D…ikke is klaar…afstudeerproject is afffffff…
ong 90 pagina’s…en als t niet goed is…laat ik de school afbranden :wink: :smiley:
me is happy…dinsdag presentatie…gaat goed komen