Dat is de classic toch? Mooi hoor! Ik neem denk ik, die Nano en dan die fel roze. Ik ga maar even simpel beginnen, kan ik later altijd nog zien.
hemingway is met spaans!! en ik hoop toch niet dat ze die wel gespeeld hebben want dan heb ik echt wat gemist!!
misschien holiday in spain??
anyway
ikke weer terug, stukkie gefietst, foto’s gehaald (blij blij
:D) markt geweest, hooi gehaald, ppfpfpf… druk!! toen boodschappen gedaan en al afgewassen…
strax nog een x alles stofzuigen en weer een beetje met de meubels verschuiven en dan aan de crea… of nu aan de crea?? mmmhh…
ppfpff heb er alweer een halve dag opzitten, normaal word ik nu pas voor het eerst wakker… misschien siesta tijd?? mmhh… verleidelijk!! ![]()
@Roanna
Had gisteren ook al gekeken naar een i-pod nano maar in de winkel hier in de buurt was ie op de aanbieding nu, 30 euro goedkoper. En laat ik nu net van die winkel nog een bon hebben liggen van 139.00 euro.
@Damber
Drukke dag vandaag, wasjes, een stift voor de auto, naar opa en de verjaardag.
@Bloem
Ook vroeg uit de veren vandaag. Hoe laat komt paps klussen?
@Filiz
Gaat het project dan eindelijk af komen?
@Cyn
Dacht al, ga echt niet betalen voor muziek als het gratis te downloaden is.
Nu snel de douche in, de boodschappen halen, dan met J naar het zwembad. Hij heeft examen vandaag van het zwemmen. Daarna verder naar broer, ze vroegen of ik foto’s wilde maken voor op de trouwkaart.
@ marion so!! en een bon en 30 euro goedkoper… kijk, dan kun je jezelf nog eens wat kado doen ![]()
papa komt vandaag niet klussen, want dan had ie al om 10h voor de deur gestaan en ik wil liever alles eerst ingelijst hebben zodat ik beter kan kijken wat waar moet!! dus… ik wacht geduldig nog ff…
maar goed… de 2e ronde!!
eerst maar eens stofzuigen en de bunnies een frisse bak geven… mmhh. ik kan dat ding wel eens uitsoppen, nu lekker weer om te drogen…
yalla… aan de slag!! :dag:
Zo, wat zijn jullie allemaal nog druk. :lol:
@Marion: Ik ga denk ik even strak naar de MM in Deventer en daar ff kijken.
Maarre… heb jij ff geluk.
Oh, mien manneke komt net thuis, dus ff broodje eten en dan maar ff wegwezen.
:dag:
Hihi, nee beter niet Hemmingway… Arme Bloemmie,…Ook ik denk Holiday in Spain…
Allemaal druk met huis, ook hier aan de gang. Hubbie te bed…late/nachtdienst…ikke nu ff bijlezen, dan glad trekken stofzwiepen en de vloer vochtig afnemen…
Meld me straks weer :dag:
@Beps: Julie hebben gelijk hoor. Ik denk nu ook dat ze Holiday in Spain had gehoord. :zon02:
De vriezer schoon en weer ingeruimd door hubs?
Kun je 'm weer lekker vol stouwen.
Mien manneke nu ff aan het douchen en dan wij even de hort op.
@Marion: J. heel veel succes met het zwemexamen. Zet 'm op he!
Nog 111 te gaan! :wereld:
Ja Holiday in Spain!!! Heb hem meteen maar gedownload!!! ![]()
En de Nano = leuk… maar ik vind het geheugen te weinig… Had altijd al 20gb… en wilde nu nog meer zodat ik er ook films op kan gaan zetten! Snappie ![]()
x
Hihi, die hebben wij ook nog hier…films ed… Weet ik veel hoeveel geheugen… Hubbie ooit gekocht(geen Idinges hoor) en werkt als een tierelier…maar gebruikt hem TE WEINIG!!! Voor zn werk…jaja…samen met de latpot ehhh laptop… hahaha Voor als hij moet overblijven bij die valkenier… haha
Nou goed, op naar de keuken,… Die is nu aan de beurt voor doekje en afnemen
Beps: haha ja maar omdat ik best vaak vlieg de laatste tijd… en steeds naast iemand zit die de hele weg slaapt… Kan ik wel wat geheugen gebruiken… Heb nu al 105 liedjes… en dan moet ik er nog heel veel!!! ![]()
zoooo ronde 2 is ook klaar!! kamer helemaal grondig gestofzogen (normaal met de grote voet, nu op de knietjes met het mondstuk) anyway, weer alles een beetje verschoven… bunnies nu meer ruimte en ik kan overal beter bij… alleen de ingan van de ren is verplaats… hahaa… de bunnies zitten nu voor het dichte hekje te kijken van…??he??hier kon ik eerst toch uit?? hahaha… ze zitten elk hekje te proberen… suffuzzersss!!
mn broer heeft een externe harde schijf van 500 gig… we hadden uitgerekend dat hij nu voor 3,5 jaar muziek heeft en dan zou hij non-stop nooit hetzelfde horen :retard:
Bloem: aaah vet ziewig!!!
Haha nee hoor… ze merken vanzelf wel waar ze er wel uit kunnen!!! ![]()
Bloem: hahahahah jemig!!! Dat is wel heel veel!!! ![]()
Mm probeer mijn dolfonijnenfilmpje op mijn pc en ipod te krijgen… maar wil nog niet echt lukken…Mmmzzz…
@ cyn nee hoor, is niet zwiewig, laat alleen maar zien dat ze best een goed geheugen hebben… en tis gewoon grappig…
en tis idd absurd veel muziek, maar hij download echt 4 cd’s tegelijk ofzo, allemaal van die dance dingen waar 1 nummer alleen al 40 minuten duurt ofzo, weet je wel ![]()
enneuhm pas je op? holiday in spain? strax ga je blof nog leuk vinden ![]()
Hihi die schijf hebben wij ook hier, 500 gb… dom ding… Hubbie he… is ‘’ veiliger " voor je foto’s programma’s huiswerk (:lol: inside joke) ed…
Pff ben niet aan de gang te krijgen…
Zo eerst maar eens voor hubbie het eten regelen…
Bloem: haha nou ik vind alleen dat nummer wel leuk!! Verder is het nog steeds niet mijn muziek… Ik ben meer van Chris Brown, Rihanna, Ne-Yo etc de laatste tijd… ![]()