Heb de gordijnen vast open gedaan, vogeltjes gingen om kwart over 4 fluiten en om half 5 kwam het :zon02:. Het beloofd een mooie dag te worden, dus meiden geniet ervan vandaag. Het was een onrustig nachtje, wat spokers, rommelaars en heb wat bewoners afgestoft vanmorgen. Gaat de tijd wel lekker snel. Ik ga zo bedje opzoeken,zie inmiddels de wereld voor een doedelzak aan. Voor de werkende onder ons vandaag, werk ze en anders een hele fijne dag:dag::dag:
@Beps; Geniet van je bammetje, lekker wandelen met anijsje en ook nog shoppen voor haar. Ze treft het maar weer vandaag
@Bloem: Heb je inmddels geen lamme hand van al dat zwaaien:biggrin:. Vandaag aan de superglue, kun je verder knutselen. Niet je vingers meelijmen he
@Roanna: Das waar, zag het lijstje en ben over 4 weken jarig:biggrin:
Ik ga naar mn mandje, zit hier toch in mn remi en anders ga ik onzin uitkramen. Dus tot ergens vandaag:dag::dag:
Nog 136 post voor een nieuw deel, moet toch gaan lukken vandaag. Dus succes met kleppen. Nou ben ik echt weg. Doeiiiiiiiii
Goede morgen … een bakkie en dan aan het werk.
Toos ligt na een onrustige nacht nu eindelijk in bed. Jammer, vind het altijd leuk als je onzin uit gaat kramen.
Beps aan de wandel met, en shoppen voor Aiji.
Goedemorgen ![]()
Ben d’r ook weer bij. Velen nog te bed en anderen alweer druk aan de weekenddingetjes.
Ik nog even aan een bakkie en dan ook maar even hier thuis aan de gang. Kokkie is weer tot een uur of een naar de boer, dus kan ik lekker ff opschieten.
@Marion: Je hoeft je ipod niet perse met i-tunes te vullen hoor. Kan ook met limewi** of andere progamma’s, maar zag toevallig gister bij mijn schoondochter hoe makkelijk het was, om je ipod aan de pc te hangen en dan via i-tunes muziek of wat je maar wil erop te krijgen en dat leek mij vrij simpel voor een digibeet als mij. :tssk:
Maar in principe kan je met alles, er muziek op krijgen. Ga misschien straks nog even voor een ipod kijken.
Jij dus zo weer aan werk. Werkse hoor meid. Tot laters weer. ![]()
Goedemorgen :dag:
Bloem gaat shoppen voor glue
Beps gaat shoppen voor voeding
Toos gisteren hier een momentje voor zichzelf gehad hihi
Marion aan het werk
en toen wist ik het niet meer.
Ikke vandaag weer lekker wat dingen te doen. Ff langs de garage om de lakstift voor mij auto op te halen, daarna samen met Jessy naar opa om daar even alles glad te trekken en een bakkie te doen. Laatste wasje zit nu in de wasmachine, dus die kan ik dan nadat ik bij opa ben geweest even wegstrijken. Vandaag een b-day van de moeder van mijn beste vriendin, ze is vandaag 50 geworden. Het is weekend en de zon schijnt… mij hoor je niet klagen hoor ![]()
Roanna lekker aan de sop ![]()
Ik ben gisteravond lekker met Jessy onder de douche gesprongen, ze lag bijna in mijn armen te slapen… Ze vindt het zo lekker, dat warme water op haar rug ![]()
@Damber: Ja, ik ga nu maar eens even wat doen. Ook even een :was: aanzetten. Zijn we vanmiddag mooi klaar om te genieten van het zonnetje. Toch? :zon02:
Jij ook nog een fijne dag met een lekker ruikende Jessy
en fijn dat je opa even gaat helpen. Is die man z’n dag ook weer goed toch! Lief hoor!
Laterssssssss
goede morgen allen!!
ikke al wakker op mn vrije dag!!
zo ff op de fiets naar de stad, foto’s ophalen, groenvoer op de markt en glue.
dan weer aan de knutsel en hier wat opruimen
mn ogen zitten nog half dichtgeplakt, maar ik ben op! woop woop
nou ik ga :dag: (owh toos ik denk al, heb ik lamme armen… komt natuurlijk van t zwaaien!!)
@Bloem: Inderdaad…wat ben jij vroeg. :biggrin: Maarja, is de dag ook weer langer om je creabea dingetjes af te krijgen.
:dag:
hahha gaat allemaal door he?? Ik heb aangegeven dat ik op zaterdag en woensdag naar opa ga… mijn week is al volgepland hahaha
Morgen; naar de pasar malam, naar het paard
maandag; werken en dan niets
dinsdag; werken en dan naar puppycursus
woensdag; werken en dan naar opa
donderdag; werken en dan naar het paard
en vrijdag komen m’n ouders weer thuis ![]()
goede morgen…
iedereen hier alweer druk in de weer met wasjes of wandelingen…
wr onderweg naar tr…lekker…
damber al een hele week volgepland
toos nu aant slapen…
ikke eerst een sigaretje om wakker te worden…en dan de ff project afmaken ![]()
iedereen een fijne dag…!!
Zo wij weer terug van deel 1. Andere smaakjes voer gehaald, meteen maar ff de vriezer ontdooid(lees Hubbie is de vriezer aan t ontdooien en schoonmaken :lol:)
Zo dadelijk ff stukkie wandelen en dan nog iets eenvoudig vlees halen voor een klein bbqtje met een vriendin saampjes. Hubbie moet al vroeg werken, dus lekker meidenavond…
Goeiemorgen!!!
Ik vandaag lekker vrij vandaag… Schandalig lang uitgeslapen! Heerlijk!!
Gisteravond last gehad van Blof… Nou ja… komen voorlopig een jaar niet meer!! ![]()
Marion: Je kunt je muziek gewoon downloaden waar jij wilt… maar je moet het via itunes op je ipod zetten… Als je namelijk iets via itunes download dan moet je dat betalen… En dat doen we natuurlijk lekker niet ![]()
Ga weer eens verder met mijn fotoalbum (nee die is nog steeds niet klaar, moet nog 22 pagina’s!)
:dag:
@Cynthia: Last van BLOF? Kan ik me niet voorstellen. :lol:
Cyn, welke ipo* heb jij en welke kleur?
De classic 80gb een zwarte…
Heb wel 1 goed nummer van Blof gehoord… maar geen idee hoe die heet… Er werd ook engels in gezongen… Jullie enig idee?
Oke, ga zo ff kijken welke dat is.
Hemingway misschien? Dat is inderdaad, net als alle andere nummers :biggrin: van Blof , een heel goed nummer.