@Marion: Wil je J. nog even feliciteren met zijn behaalde diploma. Heel goed van hem hoor! ![]()
Zo, wij hebben nasi met alles erop en aan van kokkie gegeten Ook al getruust, dus nu lekker de hele avond voor ons zelf. :unibrow:
Skiet nie op hier he? :o
@Marion: Wil je J. nog even feliciteren met zijn behaalde diploma. Heel goed van hem hoor! ![]()
Zo, wij hebben nasi met alles erop en aan van kokkie gegeten Ook al getruust, dus nu lekker de hele avond voor ons zelf. :unibrow:
Skiet nie op hier he? :o
ach ja…
tis echt zo’n lazy sunday… dusseuhmm,… denk dat deel 91 geen zondagskindje is ![]()
Ja echt zo’n saaie zondag he! Schoonzusjes al geweest om de tickets hier op te halen en blijven nu een nachtje hier bij mijn andere schoonzus hier in de straat slapen. (Ze komen zelf uit de achterhoek) Brengt mijn zwager ze morgenochtend naar de grote gele M voor de opstapplaats.
@Toos: Jij ook al een Nan* gekocht? Super!! :biggrin:
@Bloem: Is het nog wat geworden met die pizza van je? :biggrin:
ja heb net mn turkse pide op (PIDE not pizza) en hij was erg lekker… beetje veel… dus heb niet alles opgekund, maar cker goed om in de vriezer te hebben!
En PIDE = ?.. Wel lekker dus!!! ![]()
Me blond. ![]()
roanna!!!
tis ook wat met jou en de turkse keuken!!
Ja, is wat he! ![]()
Oh zo, dat ja. Oke… nou lust ik toevallig nie. ![]()
Nog 11 te gaan. :vak02:
Toos… kom je ook ff helpen?
Nog 10 te gaan. ![]()
@ roanna hoe weet je nou of je het lust of niet als je het niet eens kent ![]()
tis gewoon brood met gehakt. soms met kaas, of ei of gewoon naturel
dat lukt ons anders ook wel met ons 2-en hoor :unibrow:
ookal ben ik over 10 minuutjes weg ![]()
Nee, maar als ik het zie hoef ik het al niet. Lust geen gehakt. Daarom zal het best lekker zijn hoor. ![]()
Ik kom even helpen Roanna, je moet zeker nog even wat doen:biggrin:
goeieavond !
Lijkt precies bevalling aan te komen ?
Nog 5 te gaan
Met kaas of ei? Dan lust ik het wel. ![]()
heb iets gezien van pide ! MJAMMIE !
Bijna zover dus
Moet wel heel ff weg nu, :dope: