TTT deel 90...

Goedemiddag.

Dat viel mij ook al op dat Kaylo zo heerlijk kan eten tussen de middag. Ze hebben daar vast een heel goed bedrijfsrestaurant. Nou, geniet ervan hoor Kaylo!

@Raak: En… nog goede zaken gedaan op de beurzen? :wink:

Mijn schoondochter belde daarstraks dat hun valkparkiet zo raar doet. Volgens haar is die ziek en of mijn man even met haar mee wil naar de DA, dus ga ik ook maar ff mee, om gelijk boodschappen te doen.

Roanna : zaken ??? beurs was in Amsterdam, weet je wel hoe vermoeiend dat 's avonds is? kan dan echt volgende dag geen zaken meer doen :unibrow:
Nee hoor, daar staan een aantal van mijn leveranciers van over de hele wereld, is makkelijk kan ik ze allemaal in 2 dagen langs en ook nog wat afspraken met mijn klanten. nieuwe zaken of leveranciers vinden gebeurt niet meer op een beurs door mij. ik doe dit al 28 jaar dus ken zo ondertussen al die mensen wel. is meer voor de gezelligheid en het contact, wat ik toch ook belangrijk vind.
suc6 met de parkiet he, wat een dierenleed de laatste dagen

Hebben hier inderdaad een restaurant met een uitgebreide keuze (we kunnen zelfs ontbijten :teeth:)
Keuze tussen 2 dagschotels, grill, tosti’s, pizza, pasta, koud buffet, mix van warme groenten, verse soep, broodjes, dessertbuffet.
Klinkt niet slecht hé ? Dagschotel is 2,25 en gegrilde steak met frietjes 3,25. Kan ik zelf niet voor koken, toch ?
Maar eet hier niet elke dag, als mijn ventje thuis is kook ik 's avonds :stuck_out_tongue:

roanna : succes met het parkietje !

:ninja:

Kaylo: waaaat!! Geef mij ook zo’n bedrijf!! Wij hebben hier alleen de keus uit de snackbar of supermarkt :wink:

cyn : inderdaad niet mis hé ? Ik hoef niet elke dag warm hoor, maar is wel makkelijk.

En dan mag er bij een steak een fris pintje of een lekker wijntje ook bij !

haha ja denk!!! Ik zit hier aan een broodje en een cola light!!!

Zou wel een broodje kroket lusten!! :smiley:

Zal ik een portie http://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/patat/1.gif doormailen ?

@kaylo…daar kun je idd niet zelf voor koken…!

WR : voor ik de boel hier afsluit en naar huis ga, wil ik je een héél goeie reis toewensen !
Geniet van je tijd in Gümbet en ik volg zeker ook je verhalen op (dus bijhouden die log !!!)
Dikke :kus:

Kaylo: Ja belgische patatten!!! Met mayo graag!!! :wink:

cyn : komt in orde ! :wink:

Boel hier afsluiten en sporen !
IS WEEKEND !!!

Iedereen die moet koken vanavond, kook ze ! Hihi ! Ikke nie !!

Prettig weekend iedereen ! :dag:
En hopelijk wat :zon:

kaylo- ik vlieg om 6.25, dankje enne zal mijn log bijhouden:) trouwens niet slecht zo’n bedrijfsrestaurant!

marion- dank je wel, leuke foto en ga genieten!

roanna- sucecs met het parkietje, hopelijk is er niks aan de hand

WR: Have fun!!! Geniet ervan meissie!!

x

cyn- thnx, ga ik doen!

nu ik ga mijn bedje in, kom vanavond laat nog even gedag zeggen

Ikke thuis, nu ff snel opfrissen en uit eten
Tot straks(EN WR: Ik wens je nogmaals alle geluk enzo toe!!)

@beps…uiteten…altijd leuks:D smakkelijk

Ik zo naar huis!! Eindelijk WEEEEEKEND!!! :smiley: En dan vanavond nog online om muziek op mijn ipod proberen te zetten!

:dag:

@Cynthia: Met welk progamma doe jij dat? iTunes? Ik wil namelijk ook een i-pod kopen.