Dat viel mij ook al op dat Kaylo zo heerlijk kan eten tussen de middag. Ze hebben daar vast een heel goed bedrijfsrestaurant. Nou, geniet ervan hoor Kaylo!
@Raak: En… nog goede zaken gedaan op de beurzen?
Mijn schoondochter belde daarstraks dat hun valkparkiet zo raar doet. Volgens haar is die ziek en of mijn man even met haar mee wil naar de DA, dus ga ik ook maar ff mee, om gelijk boodschappen te doen.
Roanna : zaken ??? beurs was in Amsterdam, weet je wel hoe vermoeiend dat 's avonds is? kan dan echt volgende dag geen zaken meer doen :unibrow:
Nee hoor, daar staan een aantal van mijn leveranciers van over de hele wereld, is makkelijk kan ik ze allemaal in 2 dagen langs en ook nog wat afspraken met mijn klanten. nieuwe zaken of leveranciers vinden gebeurt niet meer op een beurs door mij. ik doe dit al 28 jaar dus ken zo ondertussen al die mensen wel. is meer voor de gezelligheid en het contact, wat ik toch ook belangrijk vind.
suc6 met de parkiet he, wat een dierenleed de laatste dagen
Hebben hier inderdaad een restaurant met een uitgebreide keuze (we kunnen zelfs ontbijten :teeth:)
Keuze tussen 2 dagschotels, grill, tosti’s, pizza, pasta, koud buffet, mix van warme groenten, verse soep, broodjes, dessertbuffet.
Klinkt niet slecht hé ? Dagschotel is 2,25 en gegrilde steak met frietjes 3,25. Kan ik zelf niet voor koken, toch ?
Maar eet hier niet elke dag, als mijn ventje thuis is kook ik 's avonds
WR : voor ik de boel hier afsluit en naar huis ga, wil ik je een héél goeie reis toewensen !
Geniet van je tijd in Gümbet en ik volg zeker ook je verhalen op (dus bijhouden die log !!!)
Dikke :kus: