TTT deel 90...

goede morgen…!!

@damber…viva goed aangekomen helukkig…gister ongelukje met jessy…minderss
@roanna…lekker verwent met bloemen…:Dmag ook wel hoor!!
@marion…hier ook een druilige dag bah
@bloem…jeetje je zal zo n brief maar in de bus hebben…je vraagt je af welke mensen zo iets doen (niet brieven posten, maar babytjes om het leven brengen)
@wr…vandaag laatste werk dag…en morgen lkkr vertrekken…!! ik wil je heeel veel plezier wensen due 5 maanden…maak dr iets van!!
@cyn…morgen vrij…zal je vast aan toe zijn…
@kaylo…nog niks te melden
@beps…in oorlogskleuren naart werk…ja is weer eens iets anders

ikke lekker vrij vandaag…dadelijk naar het gemeentehuis voor n paspoort…
zonder kun je namelijk jevisum niet laten verlengen in tr…en dat staat nu dus ns echter nergens vermeld…
die vriendin daar vertelde t me…ze is daardoor naar griekenland moeten gaan…

iedereen een fijne dag…xx

Filiz: nou er echt aan toe zijn valt wel mee… Maar vind het wel lekker om even uit te slapen!!! :smiley:

roanna : die bloemetjes had je wel verdiend dacht ik, toch ?
filiz : lekker dagje vrij

Ben nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met TRL. Vervelend als hij niet weet wat hij wil,…

Filiz : mooie up-date, sluit ik me bij aan
Damber : voor jou nu ook beetje rust en opa tussendoor verwennen
W.R. laatste daagje, spannend he
Nieuws van Trl niet echt zo opbeurend als ze verwacht had, zal wel goedkomen toch hoop ik voor d’r
Roanna : doe je wel rustig aan anders lig je volgende week weer meisje

Lalalalalala ik heb weer lekker veel te doen :wink:

Haha Cyn ! Hier net hetzelfde !! Pfffffffff… Lange dag hoor !

cyn- in turkije hebben ze mijn shampoo niet, vandaar dat ik hem vanaf hier mee neem

roanna, filiz- dank jullie wel, ga zeker genieten

WR : hoe laat gaat je vliegtuig ?

WR: ah op die manier… :wink: Wieeeeehieee vind het echt leuk voor je!!!

:biggrin:

pff…ik woon echt in de verkeerde gemeente…maar weer eens wat vragen gesteld…maar om eerlijk te zijn, nergens weer een fatsoenlijk antwoord op gekregen…bahbah

Filiz: de meeste gemeentes zijn gewoon ********!! wel balen dat je steeds geen antwoorden krijgt!!!

Ik zo maar eens lunchen ofzo… :wink:

@Seray
Geen dagen meer om af te tellen … dat zijn uren geworden. De koffers staan al klaar, ze zijn alleen wat zwaar maar dat komt wel goed. De zenuwen beginnen te komen nu maar die zijn morgen vast en zeker verdwenen als je Gümbet binnen komt rijden.
Wens je hele mooie maanden toe met je askim en blijf je volgen op je site.

Veel plezier in Gümbet

http://farm2.static.flickr.com/1003/1390694807_c31835ba14.jpg?

geniet er van

heb maar geen foto gepakt van het straatje want dan krijgt Bloem weer heimwee :tongue:

@marion…hier krijg ik heimwee van…!! zo ziet ons huisje er van de buiten kant uit…!!! :frowning:

Hihihi ! Straks krijgt IEDEREEN hier heimwee ! :crybaby:

Ga lunchen, hopelijk valt er wat lekkers te rapen

Tot strakskes !

@Cyn
De i-pod gescoord, hoef je je morgen in ieder geval niet te vervelen.

@Roanna
In de bloemen gezet door de collega’s. Misschien maandag weer aan de slag.

@sms TRL
Oeps … balen dat hij een echo niet ziet zitten. Ik weet het ook niet, tegenstrijdige reacties van hem. Hopen er maar het beste van.

@Filiz
Ze zijn niet erg klantvriendelijk daar bij de gemeente. Is het zoveel moeite voor hen om iets na te vragen als ze de antwoorden zelf niet weten?
I am so sorry … wilde jou ook geen heimwee bezorgen!!!

@marion…ja waarschijnlijk te veel moeite…zo een baan zou ik ook wel willen hebben…iedere dag een 8-12…en dan ook nog niks uitvoeren…bahbah…

ik heb hans nog maar eens gemaild :wink: die kan me waarschijnlijk meer vertellen…uit ervaring

lunch binnen : gegrilde steak met gemengd slaatje en frietjes. Mjammie ! Buikje dik en rond :nod:

Haha moet altijd zo lachen om jou Kaylo… Jij eet als lunch wat wij hier als diner eten :smiley:

Cyn : in Belgie eet bijna iedereen tussen de middag warm eten, zoals ons avondeten. Ik eet hier ook hollandse lunch hoor, broodjes kaas, worst, ei en zo, maar smaakt ook lekker:nod: