Ik ga mijn mandje in, welterusten en tot morgen maar weer
:idea:
@Damber… als het nu goed gaat, laat het en anders ff de DA naar laten kijken!!
Viva lekker weg met paps… ze hebben het nodig… Jij ook, maar ach een weekje alleen is ook een soort vakantie ![]()
@Bloemmie: Hihihi, ikke getuig wel hoor…al is het maar for fun sake only,… hahahaha Heerlijk een vrolijke BLoemmie,… En wat die brief betreft… mensen en potloden… arm klein hummeltje
Ik nog ff vandaag… en dan lekker weekend…wel moet hubbie erin werken maar goed ik ben vrij :unibrow:
goedemorgen,
bloem gister erg vrolijk, maar wel nare brief gehad, jakkes
damber alleen thuis, en jessy een ongelukje gehad, hoe gaat het nu met 'r?
beppie- gister leuk gehad met varen en bbq, gelukkig klaarde het weer op
Ik begonnen aan mijn laatste werkdag, maar echt totaal geen zin:( begin nu ook wel echt nerveus te worden of mijn koffer wel mee mag aan boord
@wr: succes met je laatste werkdag!
Goedemorgen :dag:
Viva belde vanmorgen, ze zijn heel aangekomen en zitten nu in de bus. Hebben een klein beetje vertraging gehad omdat mensen hun koffer kwijt waren, maar het is er lekker 39 graden MJAMMIE!!
Met Jessy d’r pootje gaat het weer goed, ze springt ze speelt en noem maar op! Ze heeft me gisteren tot 1:00 uur wakker gehouden, door te spelen met piepertjes en zo. Ik ben wel zo’n ‘miep’ die om ieder wissewasje bij de dierenarts zit, dus als ik maar een klein beetje denk dat het niet goed gaat, zit ik bij de dierenarts!!!
Ikke nu naar het werk, zit net als gisteren de hele da in overleg dus ik denk tot vanavond!
morninkkkkk
@ damber, hondjes zijn net kleine kinderen, ze stoten zich, ze huilen, een pleister en een snoeppie en na een dag is er nix meer! als het bloed of als het pootje raar aanvoelt (uitstulpingen) dan zou ik naar de dokter gaan… wij gaan toch ook niet bij elke verstuikte enkel of vinger naar de dierenarts!? uhm da moet andersom zijn… maar goed… jullie snappen em wel
@ WR tuuuuuuuuurlijk mag je koffer mee aan boord, je moet er alleen extra voor betalen ![]()
hahaha… alles wat je niet hebt kun je daar kopen!!! dus… dubbel check check… de helft is overbodig!!
@ beps dacht gisteren al dat het weekend was, tot hoe laat mag jij??
ikke zo te werk, eerst ff groenvoer halen voor de bunnies. tis op en was gisteren te laat thuis, ze zitten me aan te kijken van: ik wil andijvie!! NU!! hahaha dan nog ff tanken en dan OOK nog werken
dus… ik ga maar des te eerder ben ik ook weer thuis!
Goeiemorgen !
crazy : da’s altijd welkom, een leuke som !
marion : ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen. Verdergaan met 3de jaar en beetje meestrompelen met de groep of 2de jaar maar eens overdoen. Eerst zien hoe examen lukt. Had op laatste test 16/20 dus dat viel mee
beps : toch leuke avond gehad
damber : gelukkig gaat het beter met jessy haar pootje
Verder (nog) niks te melden
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden ![]()
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@Bloemmie: Ikke van 9.45-15.45,… Pffff ben het zat… Dit zijn allemaal extra uren(en die wil ik nog steeds niet, ze hebben gezegt daar iets aan te doen! ja vast!)
Nou me zo maar eens opfrissen enzo…
@bloem
Vreselijk wat mensen met hun kinderen kunnen doen.
@WR
Heel veel plezier en we zullen wel op je site lezen hoe het met je gaat.
@damber
Arme Jessy, gelukkig dat het nu weer beter gaat.
@crazy
Dat is mooi meegenomen zo’n geldbedrag, doe er iets leuks mee!
@WR: ohhh Jij gaat morgen natuurlijk… OHHHH nou idd wel zorgen dat je je site up-to-date houdt… ben zoooo nieuwsgierig…
Ik ga in de oorlogskleuren en dan te werk, des te sneller ist weekend!!!
Goede morgen … en weer een druilerige dag vandaag.
@Bloem
Getver wat een akelig nieuws van dat babietje.
@Damber
Och arme Jessy, gelukkig is er niets meer aan de hand met haar. Viva al lekker in de zon, hoop dat ze een beetje kunnen genieten. Is echt zo vreemd als je zo op vakantie gaat. Tenminste dat vond ik. Jaren geleden hadden we 4 sterfgevallen in 2.5 week tijd. Een paar dagen daarna gingen we op vakantie want die was al geboekt. Ik vond het vreselijk om te gaan, wilde bij mijn familie blijven, bang dat er weer iets zou gebeuren. Je loopt daar nog in een roes, je geniet wel van al het moois maar meer van een afstand. Durfde minder te ondernemen, bang dat er iets zou gebeuren. De bus had kapotte remmen en reed tegen de berg op, meer terug uit dan vooruit. Dacht ik ben de volgende en ben gewoon met J uitgestapt en verder gelopen. Toevallig was er ook nog een feestdag, geloof Maria Hemelvaart, wilde daar een kaarsje branden voor oma maar dat waaide telkens uit. Een enorme huilbui en heb die man gesmeekt het kaarsje brandend te houden. Achteraf moet je er dan om lachen maar op dat moment.
@WR
De laatste werkdag op het Schiphol. Morgen wel terug maar dan mag je zelf het vliegtuig in. Spannend!!!
@Kaylo
Even aankijken nog … jammer om te stoppen.
linda- dank je, jij alvast veel plezier in cp, voordat ik het vergeet
mk- thnx
bloem- nou las op de site van trnsavi dat als je koffer meer weegt dan 32 kilo dat ie niet mee mag, vandaar de zorgen, want ik weet niet hoeveel ie weegt.
beppie- ga proberen mijn site zoveel mogelijk up-to-date te houden!
Goeiemorgen!!
Laatste werkdagje… morgen lekker vrij!!! Heb gisteravond toch maar mijn ipod gehaald… Alsof je een emmer leeg kiepert… maar goed… Hij is wel mooi!!! ![]()
Dus morgen maar eens volstampen met muziek, films, foto’s etc!! ![]()
WR: 32 kilo!!
dat je dat in een koffer krijgt haha… Succes ![]()
Damber: Ben blij dat het weer beter gaat met Jessy!!
Oh en verder weet ik het weer niet… Sorry!
:dag:
@wr
Je website staat opgeslagen in mijn favorieten!
cyn- i-pod gekocht, super! oh en 32 kilo past makkelijk in mijn koffer, met al de shampoo’s enzo:)
mk-wat leuk
WR: Shampoo kun je toch ook gewoon daarhalen?!?!
Goedemorgen meisjes. :dag:
@WR: Voor dat ik het miss ook vergeet… wil ik jou een hele fijne tijd toewensen in Gumbet en wie weet komen we elkaar daar nog tegen. Ook ik zet je in mijn favo en zal zo nu en dan ook kijken hoe het je vergaat. Hele fijne tijd meid en geniet ervan en doe weer nieuwe ervaringen op. Goede reis en hopenlijk krijg je de spullen mee, die jij mee wilt nemen. :vak01: :vak01:Vergeet ook niet te genieten van alles en de uurtjes dat je wel vrij bent.
Verder heb ik alles al zo’n bietje bijgelezen.
Jessy bijna in het ziekenhuis :slywink: maar gelukkig toch goed afgelopen.
Bloem een nare brief in de bus. Tja, sommige mensen??? Is voor ons niet te bevatten.
Beps heeft het nog hoog en droog gehouden en een heerlijk feestje gehad.
Niet te vergeten… Viva met Hubs al aangekomen en zal al wel moe in bed liggen, of met die 39 graden heerlijk op zo’n strandbedje met een lekker bak koffie naast d’r. (Cocktail nog een bietje te vroeg toch?) Oh… heerlijk… zwijmel.:slywink:
Toen… weet ik niet meer. :biggrin:
O ja, ik gisteravond nog mooie grote bos bloemen gehad van die meiden van het werk en nog lekker ff gezellig zitten kletsen hier. Heb me voor eventueeel voor maandag weer beter gemeld. Even aankijken hoe het het weekend nog gaat en dan maar weer hurry up.
Roanna: wat lief van je collega’s!!! ![]()
Joepie!! Zie net dat collega over 3 minuten op Schiphol landt… dus ik heb morgen vrij!! ![]()
Meiden.
Bloemmie mailde:
net 2 sms van trl gekregen
volgens mij mis ik er 1 maar de strekking is
geen echo gemaakt, want hij zegt dat het nix verandert voor hem
andere kant zegt hij: ik word vader
dus… hij heeft nu wel ander werk, niet meer in een bar maar iets in de verkoop ofzo
Zijn jullie weer op de hoogte
Nu druk
meld me straks