TTT deel 90...

Mar: WOOOOOOOOW!! Dat is echt veel geld!! Poeh zoveel wil ik ook wel winnen! Maar ja weet toch dan weer niet wat ik er mee moet :wink:

Nu nog steeds droog, dus straks lekker naar stadje!!!

:kus:

Jeeeeeeh nog 10 minuten!! Dacht echt dat ik deze dag nooit zou doorkomen!! Maar het is me bijna gelukt!!!

Tot morgen!! :dag:

@Crazy
Dat is een mooie prijs zeg … gefeliciteerd!!!
Had een poos geleden 200 euro en hub dacht, gezien mijn reactie, dat ik de hoofdprijs had. Laat staan als ik zo’n bedrag zou winnen. Ik zou van gekkigheid niet weten wat ik doen moest, schreeuwde de hele buurt hier bij elkaar (welgeteld 7 man). … ennemuh boekte diezelfde dag nog voor Turkije. Kwam de hele zomervakantie niet meer naar huis.

@Bloem
Weer aan de knutsel vandaag! Anders hangen er lege lijsten aan de muur zaterdag.

@Cyn
Toch nog vandaag je i-pod!?

@viva
Een aparte vakantie voor jullie, het is bijna zover.
Morgenvroeg direct aanschuiven bij het ontbijt en dan op een bedje bij het zwembad.
Ik hoop dat jullie een beetje tot rust kunnen komen en ook nog een beetje kunnen genieten.
:kus:

@Jac: Dan heb je ook niet altijd goed gelezen hier. :biggrin: Toos gaat ALTIJD met BX naar ADR en dat scheelt aanzienlijk met de anderen zoals OD, ook al is BX dan een dochter van OD. Internet afzoeken en je komt echt vanzelf op de voordeligste reizen. Heb je in principe het reisburo niet meer voor nodig. Oei, oei, mag ik niet zeggen, anders heeft Cynthia geen werk meer. :biggrin: Sorry Cyn. :kus:

@Viva: Ben ik nog op tijd? :vak01: :dag:Hele goeie reis en een hele fijne vakantie. Geniet ervan he!!!

@Crazymar: Here mien tiet, da’s nog eens leuk. Dat zou ik ook ooit weleens willen, maarja ik doe nergens aan mee, dus zal ook nooit wat winnen. Mien manneke wel. Doet overal aan mee en het hoogste wat hij ooit eens gewonnen had (voor de oorlog, zeg maar) was 2000 gulden. Hij zegt nu zelf altijd, als je voor een dubbeltje geboren bent, word je nooit een kwartje. :biggrin:

Mijn collega belde laat op de middag en vroeg hoe het met me was en wilde vanavond met een andere collega even aan komen hier. Dus ik gauw ff de toko strak getrokken hier, want ja toen ik weg was, kokkie kan veel, maar stof ziet hij niet liggen. Ha, ha.

hallo,

marion- nee daarom doe ik het ook, beter dit een dag dan daar straks vet ziek zijn:)

raak- als het goed is wordt je er niet ziek van, heb alleen een stijve arm

crazy- wauw, wat heerlijk zeg zo’n bedrag winnen!

cyn- lekker shoppen voor de i-pod

roanna- krijgt ziekenbezoek, dus snel het huis gedaan, hopelijk wel alles rustig aan gedaan!

goede avond…

weer een hele hoop updates…dus ik sluit me er voor het gemak even bij aan;)

@viva…morgen lekker op vakantie…bij tanken…ik wens jullie iig veel plezier…!!

iedereen een fijne avond…ik ben lam…

@Roanna
Gezellig de collega’s op bezoek vanavond!

@Filiz
och arme … helemaal lam! Schiet het al op met het project?

@CRAZY!!! OHHHHH ikke was toch je vriendinnetje ;)!!! Lekker hoor, leuke dingen mee doen…(zag al iets in je naam, maar begrijp het nu zeg maar!)

Meiden ik is thuis en we hebben heerlijk weer gehad, lekker gegeten, en heerlijk gelachen en genoten!!!
Nu doodmoe, dus ik ga zo maar eens te bedje!!!
:dag:

ikke ook weer thuis.,. mn broer nieuwe kleertjes en nog ff wat gegeten (mn broer heeft een hele slechte invloed op mij :frowning: mac)

ikke nix gekocht, gelukkig maar, want heb amper geld om morgen te tanken… hihi… kijk echt uit naar de nieuwe maand… weet niet waarom, want krijg per week betaald, maar toch…

@ beps lekker genoten??
hier was t ook ineens opgeklaard. erg warm, benauwd en plakkerig…

10.000 euro… hihi… te veel om er nix mee te doen en te weinig om een schuld gevoel te hebben als je het allemaal opmaakt… hihi… ik zou t wel weten… zucht, zwijmel…

mn vriendin heeft tickets geboekt en komt cker!! over 2 weken al!! whihheee…
owh ja… en ik ga trouwen… :wink: heb n nieuwe liefde gevonden, is alleen wat ouder (40) maar onze achternamen passen ook nog bijmekaar…hihi… :biggrin:

@Beps
Mooi … gezellig gehad met je collega’s. Volgende feestje komt er ook al aan. Bloem gaat trouwen … je wordt vast haar getuige :wink:

@Bloem
Lekker geshopt met broer en fout gegeten bij de mac. Nieuwe liefde :p, ben je een medewerker van de M*mt tegen het lekkere lijf gelopen?

hahahah nee dat niet…
schaatser… off course :wink: maar is een geintje… loop een beetje te geinen met noorse vriendin dat we triple wedding gaan houden met onze schaatsliefdes… 1e world cup berlin…
hahaha… ik ben gewoon een happy cactus!!

had trouwens een hele nare brief in de bus van de politie… er was een pasgeboren babylijkje gevonden en nu deden ze een buurtonderzoek of iemand iets wist of het verdacht vond dat iemand zwanger was en nu geen kindje had… brbrbr… kreeg er helemaal de kriebels van!

anyways… i’m off to bed
slaap lekker allemaal en tot morgen!!

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Zijn geweldige updates gegeven, dus sluit me er gemakshalve maar bij aan.
@Crazy: Gefeliciteerd met zo’n prijs, geweldig. Dat is nog eens een verrassing als je thuis komt en je vind dat tussen de post. Lekker van genieten hoor
@Jac: Zoals Roanna al zei, ik ga de laatste jaren met bx. Niks mis mee, is onderdeel van od, is alleen een stuk goedkoper

@Bloem: Nog wat terug gehoord van Trl? Zal wel niet anders had je het wel gezegd

Goede avond :dag:

Even vluchtig bijgelezen, maar eigenlijk tijd voor bed en een hoofd als een vergiet…

Ik schrok me net het apenlzr*s… Ging net spelen met Jessy, balletje gooien… loopt ze echt mega hard tegen een kast aan… GILLEN!! en van haar afplassen

Ik gelijk op m’n knieen bij haar zitten en een check gedaan… Toen ik bij haar was en haar helemaal controleerde, hield ze op met gillen

Heb haar geaaid en op een gegeven moment naar me toe geroepen, ze loopt wat voorzichtig met haar voorpootje, maar kan er wel op staan. Heb haar op haar achterpoten en op haar voorpoten laten staan, dit ging goed… Heb haar een stokje (lekkernij) gegeven en die wilde ze in eerste instantie niet, nu heeft ze hem op en ligt bij mijn voeten naar de tv te kijken. Even in de gaten houden dus pfff schrok echt!! Heb nog een hartslag van over de 100 pfff

Heb net m’n ouders naar Schiphol gebracht dus ben helemaal remi met jessy. Heb m’n ouders net ff gebeld om het ‘incident’ uit te leggen. Ze waren al in de gate. Viva adviseerde mij om Jessy een kwart asperientje te geven en het morgenochtend even aan te kijken. Madammetje maar lekker leverpastei in d’r kong gegeven. Ze loopt wat mank, gewoon ff in de gaten houden dus…

Bovenstaande ben ik :wink:

@damber: als je viva een dezer dagen spreekt wil je haar dan een prettige vakantie wensen, heeft ze wel verdiend hoop dat ze een beetje tot rust kan komen

@Viva is vertrokken richting turkije, hoop maar dat ze toch ondanks alles een fijne week zullen hebben
@Damber: Als je het niet vertrouwd toch even naar laten kijken hoor