Viva : geniet ervan he meisje en goede vlucht voor jullie
Kaylo : wel thuis
Beps : fijne avond
W.R. : als je van de spuiten maar niet zieker wordt :so:
Cyn : wil er dan echt niemand weg hier uit dit rotklimaat :tssk:
Raak: Nee :crybaby:
hoihoi allemaal,
Ik ben bezig om te kijken naar de prijzen voor september om weer eens naar ADR te gaan.
Nu ben ik bij BE* reize* terecht gekomen en de prijzen vergeleken met OD reize schilt dit wel.
Jullie voelen hem al aankomen, maar heeft iemand ook als eens geboekt bij BE* reize*???
Las wel dat deze is overgenomen door OD reize.
Ben erg benieuwd naar de reacties van jullie.
Ik ga eventjes teruglezen
GRoetjes
Jac : Cyn wil vast wel helpen, verveelt zich toch een bult en is tenslotte onze superexpert;)
haha raak inderdaad ja dat is waar.
@Viva: langs deze weg toch nog een fijne vakantie en geniet er samen van met je hubs
@beps: veel plezier met de BBQ
@Cyn: alvast een fijne avond.
Groetjes
Jac: hier ben ik!!!
Bex is gewoon van Oad, zelfde transferbus, zelfde hostess… Verder helemaal prima! Lekker bij bex boeken!
Raak: ophouden hoor…
straks krijg ik kapsones
En volgens oma heb ik dat al… dus kan alleen maar erger worden haha
Cyn : hier zeggen ze : dikke nek !!!![]()
Maar : ik had toch gelijk : jij weet het antwoord, ek heb alleen verstand van dweilen en vaatdoeken en zo :teeth:
Haha kan ook heel handig zijn… maar die verkoopt Bex niet ![]()
Ik zo zoooo graag willen weten hoe het met TRL is. Hoop zo voor haar dat alles goed komt
Nou zeg, vergeet ik jullie helemaal iets leuks te vertellen! We hebben in mei met de staatsloterij een behoorlijke prijs gewonnen! Zomaar opeens en heel erg welkom uiteraard. Hoeveel? 10.005 euro!!! Wat een bedrag hé?! De helft hebben we weggezet om iets moois van te kopen, misschien wat nieuwe meubels, en de andere helft is verdeeld over de kinders, vakanties betalen, belasting betalen en de rekeningen eens lekker aanzuiveren. Goh, echt een luxe hoor. Wat zou het toch leuk zijn als al de grote loterijen ipv miljoenen veel meer mensen erg blij maken met bedragen zoals wij gewonnen hebben!
Dus meiden, bij de volgende meeting is het 1e rondje voor mij haha!!
pppf bijna naar huis
hele rare dag
en nee heb geen uur zitten wachten, maar prikken, niet genoeg, maar 1 buisje, normaal 3 of 4
fdus toch ff checken bij poli internen, okey aanpassen, opzoeken, terug naar de bloedprik balie… daar weer wachten, toen prikken, maar ja 2 prikken in dezelfde arm… ploeteren… anyway…
ikke op t werk… werken!!
uhm… ben t alweer kwijt… kan me hier geen cm concenteren!
anyways…
broer is verlaat, weet niet of we nog naar de stad gaan
owh ja
@ cyn, ik moet vandaag, moet morgen knutselen want zaterdag komt pappie alles ophangen en dan wil ik het gevuld hebben en geen lege lijsten ophanegn (kleur compositie vast bekijken etc…)
anyways… leeg
He Mar wat leuk voor jullie zeg. Dan is een reisje boeken dubbel zo leuk he als je niet hoeft te denken of je geld hebt. Lekker genieten !!!
Ik ben er vandoor fijne avond allemaal, doei doei
@ crazy mar :eek: wahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaatttttttttttttttttttt
das echt mn droom!! ik heb echt geld nodig!! whahahahha das echt mazzel hebben!! je zult wel geschreeuwd hebben hihi… zat cker in marmaris ![]()
gaaf hoor!!!
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden ![]()
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
heb trl ff een sms gestuurd…
Haha, ja ik was idd nog in Marmaris, samen met mijn vader. Manlief was net terug in Nederland, had de post nagekeken en toen ontdekt dat we zoveel geld hadden gewonnen! Dus hij belde me op terwijl pa en ik langs de haven liepen te wandelen. Ik heb staan springen met de mobiel aan mijn oor en later realiseerde ik me pas dat het wel een erg raar gezicht moet zijn geweest haha! Er zaten in elk geval wel wat mensen raar te kijken naar me, zo van: dat mens spoort niet helemaal…!
hahahhaha
who caressss!!!
owhhhh dat is echt mn droom, aangezien ik toch geen zicht heb om snelle andere oplossing… maar ja
moet ik wel eerst een lot kopen!!
maar echt super hooor ik zou er idd lekker veel leuke dingen van doen!! maar ja, een nieuw bed heb je al he? ![]()
ik ga afsluiten en ff de koninches eten geven en naar de stad
adios
crazy: WOWWWW!!! super man. Hopelijk is 10 juni de maand voor mij en dan moet ik gewoon mee naar een nieuwe meeting en dan is het 2de rondje voor mij.
@Cyn: badankt voor de info!
Groetjes en iedereen een fijne avond.
Laatste dag van de 4daagse hier dus eventjes mijn neefje verwelkomen.
DOEIII!!!