TTT deel 90...

@Beps: Oh, lekker zeg alweer uit eten. Jij houd nog eens geld over. :lol:

Eet smakelijk hoor en lekker genieten. :dag:

O ja, voor de belangstellenden… het valkparkietje heeft de papagaaienziekte, wat we al vermoed hadden. Ze heeft een pencilineprik ( oh, heel zielig krijsen) gehad en dan moeten ze even aanzien hoe het maandag of dinsdag ermee is. Anders… is het gedaan!

ola
ikke weer daar waar ik thuishoor: weekend!!

@ WR heeeeeel veel succes, plezier enneuhm kieper die shampoo eruit!! scheelt weer wat gewicht!
mijn koffer was 35 kilo en ik heb flink moeten dokken omdat nr 2 ook 30 was!!
kun je niet meer stuff in je handbagage proppen?? enneuhm laat je niet op je kop zitten door de bazin, zorg dat je betaald krijgt, denk aan mn kaartje en geniet!!!

@ filiz, ik snap er even nix van?! hoe wil jij je visum gaan verlengen dan zonder naar het buitenland te gaan??

@ roanna, lekker verwend door de collega’s. dat is wel echt super dat ze aan je denken!! enneuhmm we duimen dat het kuurtje aanslaat

en toen was ik em alweer kwijt!
zag mn ex net alweer lopen, hij zag mij niet, maar t feit dat ie lopend was, betekend al dat ie dichtbij woont, wat ik al vermoedde… bah :frowning:

anyway
ik ga lekker knutselen en prutselen met mn lijsten en mn foto’s enzo!!

@Bloem: He, he, eindelijk weekend voor je he? :unibrow:

Ja zekers is het altijd wel leuk om door je collega’s verwent te worden en het leuke is ook, zo hoor je nog eens wat, waar we overdag praktisch geen tijd voor hebben. Hi, hi. Was echt even gezellig hoor!

Jij aan de knutsel dus. Veel plezier ermee. :wink:

@ roanna, ja dank je, eens kijken of deze martha steward dat kan :wink:

roanna: ja met itunes… maar moet eerst een kijken hoe het moet… :smiley:

@Cynthia: Nou, het leek mij niet zo heel erg moeilijk. Ik heb toevallig vanmiddag ff mee kunnen kijken bij mijn schoondochter. Ik denk wel dat het mij lukt, dus zal het jou zeker lukken. Ze heeft gelijk even voor mij een leuke cd eraf gehaald en gebrand.

Maarja, ik moet eerst nog even een ipodje kopen dus… :wink:

@roanna…zielig voor t pieteke…is toch ook een beestje waar je je aan hecht…

@bloem…bij de vreemdelingen politie van manavgat…n ‘verblijfsvergunnig’ aanvragen…voor 3 maanden, n jaar of 3 jaar…dat is wat ik tot nu toe weet…

ikke ga naar t cafe…
iedereen een fijne avond…! xx

@Filiz: Jij ook weer heel veel plezier dan in het cafe! :thumbsup:

Roanna: het is inderdaad erg makkelijk!!! :smiley:

Goede avond :dag:

Marion, ook ik denk dat ze niet echt van deze vakantie zullen genieten, al krijgen ze zeker weten rust nu! Gisteren waren ze niet echt in de vakantie-stemming maar hoopten wel dat ze het naar hun zin zouden hebben en er een beetje van te genieten.

Roanna, gezellig gehad met collega’s, doe je wel rustig aan?? Wat niet gaat, gaat niet hoor!!!

WR veel plezier in Gumbet!

Kaylo, lekker aan de steak gezeten hihihi lekker hoor!

Euhm, ik weet verder niet meer.

Ik heb vandaag hard gewerkt, veel gedaan tijdens het overleg en nu best vermoeide oogjes van het staren. Uit het werk boodschapjes gedaan en vervolgens even mijn bed verschoond. wasje draait nu heel braaf! jessy is vandaag een lange dag alleen geweest en dat is eigelijk best goed gegaan. Toen ik boven kwam om haar op te halen, was ze zich aan het uitrekken en aan het gapen… heerlijk geslapen dus hihi

Damber: Heeft ze geen last meer van haar pootje?

@Damber: Nee, dat doe ik ook niet hoor. Gewoon weer langzaam beginnen, alhoewel ik me niets anders voel dan ervoor. Maarja, toch is er wat gebeurd, wat natuurlijk niet normaal is en dat besef ik wel.

Jij hebt het er nu ook extra druk mee zeg. Alles nu in je eentje. Vind ik ook best knap hoor. Doe jij ook een beetje rustig aan dan? :biggrin: Hopenlijk kunnen je vader en moeder er toch nog een beetje van genieten. Mocht je ze spreken, doe ze de groetjes van mij.

Ik ga zo offline!!! Heb al 60 nummers :wink:

x

Nee, madammetje lijkt nergens last van te hebben al doe ik wel rustig aan met haar. Als ze zelf wil spelen prima, maar ik ga haar niet ‘druk’ maken!

Wat je zegt; langzaam aan beginnen, dus niet gelijk volop ertegen aan gaan hoor! Hoe gaat het trouwens met jouw hubs?

Over mij hoef je je geen zorgen te maken hoor, ben een paar kilo-tjes lichter, maar dat komt helemaal goed!! Verder vind ik het absoluut niet erg om mijn handen uit mijn mouwen te steken hoor!!

Ik ga straks lekker met Jessy onder de douche (niet insoppen alleen water), dat vindt ze zooooooooooooooooo lekker!!! Je ziet haar dan echt genieten :wub:

aah echt :wub: wat lief!

@Damber: Met mien hubs gaat het prima hoor. Hij wacht nog steeds op een oproep voor de operatie, maar zolang hij nog bij die boer werkt, denkt hij er niet veel over na. Hij ziet er trouwens helemaal niet tegenop, dus dat scheelt.

Oke dan, nou pas goed op jezelf en dat jij je handjes niet verkeerd hebt staan, had ik allang begrepen hoor! :thumbsup: Mooi hoor meis. Geniet ook van je Jessy.

@Cynthia: Zo snel al? Is het een beetje makkelijk te doen?

Roanna: ja heel makkelijk!!! :thumbsup:

He bah… Ik hoor muziek… net even op internet gekeken… BLOF! Het is dus weer zover… haha wist niet eens dat ze in alkmaar staan vandaag!