TTT deel 90...

Daar maak ik me ook boos over, wel flink geld vangen en als het erop aan komt zijn ze niet thuis en nemen niet eens de moeite om terug te reageren. Geeft aan hoe je over hun klanten denken

@Viva: Zelfs ik ga met inter… heb ook met Pegasus en met anderen gevlogen,…ja allenmaal wel mee weggeweest. maar pegasus en inter zouden nog kunnen!!!

regenpak…als het rot weer is GA IK NAAR HUIS!!!

Goede morgen meiden …

@Toos
De elleboog. Heb geen fysio meer, ging allemaal de goede kant op dus was het niet meer nodig. Kreeg nog oefeningen mee die ik tijdens het sporten kon doen om de spieren te versterken. Heb je geen last van een doof gevoel in de vingers, vroeg ie nog. Nee hoor, heb ik ook helemaal niet gehad. Ben nu een paar weken verder en wat krijg ik … een doof gevoel in mijn pink, ring- en middelvinger en de helft van mijn hand. Zal wel ergens een zenuw klem zitten vermoed ik. We zullen dus maar een keer terug gaan.

@Viva
Wat een schat van een dochter heb je toch! Neemt paps en mams mee uit eten na een dag hard werken.
Hulp voor paps al goed geregeld, mooi aantal uren trouwens! Scheelt jou weer een hoop werk en kan je je tijd met paps anders besteden.
Slapen met een pilletje, niets mis mee als het nodig is, kom je in ieder geval wat tot rust.
Inter Airlines, hebben er de laatste jaren telkens mee gevlogen (4x) en iedere keer goed bevallen. Hebben 1 keer een vertraging gehad van 2 uur, de andere keren vrij goed op tijd. Kan erger dus.

@Damber
Je bent een kanjer

@Beps
Veel plezier op de boot en de BBQ, hopelijk werkt het weer ook een beetje mee!!

@Bloem
Succes met de prik vandaag!

@Kaylo
Hier is het huilen met de pet op met het weer. Komt telkens met bakken naar beneden.

@Jac
Geslaag voor EEV-er. GEFELICITEERD!!!

@Cyn
Vanavond er op uit voor de i-pod!

Beps hier regent het maar kijk even op de buienradar dan weet je genoeg

@Viva
Koffers gepakt, huis aan de kant, en dan is het bijna zover, op naar Turkije. Met gemengde gevoelens dit keer, dat is heel logisch, maar je hebt het zo verdiend! Je hebt te veel op je bordje gehad de laatste tijd. Probeer te genieten samen met je hubs. Laat je lekker verwennen en ik hoop dat je wat uitgeruster naar huis toe komt.

http://www.turmartravel.com/photos/icmeler.jpg

Toos: haha dan had je wel mazzel… Ik zat bij ArkeFly gewoon zo krap als de ******* na die vertraging van 8 uur… :wink: Maar ja wij gingen met hetzelfde toestel weer door… :thumbsdown: En raar/idioot/belachelijk dat ze geen reactie geven!!! Klachtenrapport is onzin, dat is alleen maar bij een hotel wat slecht bevallen is… Heeft niks met vlucht te maken!!! :finger:

@Cyn: Ze moeten toch wat verzinnen om onder hun verantwoording uit te komen. Ze hebben geen poot om op te staan, vandaar dat ze niet reageren denk ik
@Marion: Zou inderdaad nog eens teruggaan naar die fysio
Buienradar, kun je beter maar niet naar kijken, het wordt niet droog volgens mij

Goedemorgen ladies uit een ook somber druilerig A’doorn.

Zo, had ff koffievisite. (schoonzusje) Ik zat nog in de doll. Moet nog douchen. :smiley:

@Viva: Wat maakt het allemaal uit hoelang je er over doet. Je gaat en dat telt. Kan nooit zover met de bus zijn als van A’doorn naar Callela. :unibrow: Lekker gaan genieten hoor!

@Toos: Weer in je favodienst, maar niet heus. Waarom moest ik toch zovaak in het ziekenhuis aan jou denken? Zou dat kunnen komen, door dat velen daar op zuurstokroze Croc*s liepen? :unibrow: Bijna iedereen heeft ze aan in allerlei kleuren.

@Marion: Weer gelukt met de plaatjes he?

@Cynthia: Weer lekker aan het werk en erg druk zo te zien. :paranoid:

@Beps: Feestje van het werk? Nouja lekker zeg. Nie verkeerd dan. Heel veel plezier.

@Kaylo: Ook druk op jou werk? Bedankt jij ook nog, voor de lieve wensen via via hoor!

Zo, toen was ik het ook weer even kwijt. Ga denk ik eerst maar ff douchen, misschien dat ik dan wat helderder kan denken. Ha, ha. Ja, heb nog even vrij he!

Latersssssss

@Toos
Als ik hier naar buiten kijkt denk ik ook niet dat het goed gaat komen vandaag. Kijkt zo grauw en donker hier, moet de lamp gewoon aan hebben, komt ook nog onweer aan zo te horen.

@Roanna
Aan het badderen nu, eerst gezellig koffie gedronken in je doll met schoonzus.
Lukt nog prima met de plaatjes, sta er van te kijken dat we steeds weer een plaatje vinden, had niet verwacht dat we zo ver zouden komen. Moet er soms om lachen, rijd ik in de auto, komt er een bus voorbij en ga ik naar het nummer kijken.

Roanna: ja ik ben erg druk!!! Haha oftewel… heb geen moer te doen :wink:

@Cynthia: Dat dacht ik ook al. :biggrin: Gelukkig is er nog zo’n forum als dit!

@Marion: Nou zeg, dat heb ik dus ook. Zie ik een auto,trein, bus of weet ik wat voor een vervoermiddel met nummers rijden, denk ik… hee, komt me bekend voor. :biggrin:

Hier ook zo donker en hoor in de verte ook onweer. Dan zal kokkie ook wel zo komen, want die mag met onweer niet op het land werken.

hier ook rustig… onwerkelijk!!
hier komt het met bakken uit de lucht en is het pikdonker.
ikke een uur bij bloedprikken gezeten, drama!! pppfff maar tis gedaan. vraag niet hoe

anyway… hm…
weet nix meer te babbelen! hahahaha

Hey Bloem :dag:

Niks te babbelen? Bloedprikken? :eek: Meid toch! Vanmiddag nog wel werken?

Zo, ga ik nu ff lunchen met mezelf.

Roanna: gelukkig wel ja!!! Anders zou ik me helemaal de pestpokke vervelen!

Oh als het vanavond regent dan ga ik dus echt niet naar de stad!! Zaterdag toch vrij, en anders zondag koopzondag :wink: :thumbsup:

:ninja:

zo bijna de boel aan kant, alleen nog stofzuigen en dweilen en de laatste was zit in de machine, die van paps is al gestreken…Damber heeft een spic en span huisje voor zichzelf

dus dadelijk lekker badderen en dan nog even achter de pannen, en mezelf optutten

@Cyn
Niet druk! Kom je hier toch gezellig kletsen.

@Roanna
Kokkie al thuis?

@Viva
Bijna klaar met de huishoudelijk dingen. Badderen en optutten. Kan je dan de bank op?

@Bloem
Een uur bij het prikken :eek: ?

ja dan de bank op en tijd uitzitten tot we weggaan, hubs moet vandaag werken op schiphol, zei al tegen hem, check ons vast in hihihi

Viva: kon het maar he :wink:

Tegenwoordig heeft Oad die service met Transavia… Kun je online inchecken… Wel beter!!! :smiley: