TTT deel 90...

@Marion: Nee nog niet, maar als het goed is, moet hij tot 13 uur en dan ff naar huis rijden, dus wacht wel ff met lunchen op hem.

@Viva: Heerlijk meid. Er bijna helemaal klaar voor. :thumbsup:

Ik zit trouwens ook de hele tijd te denken, hoe het TRL momenteel vergaat. Ik hoop zo voor haar dat het goed afloopt met haar askim en dat hij het kan/zal accepteren. Natuurlijk zal ze het alleen ook wel redden, want het zal er toch niet inzitten dat hij hier kan komen, maar toch het idee, dat je vriend van wie je een kind krijgt, het toch ook leuk zal vinden.

@Beps: Geen lekker plekkie? :paranoid:

Hallo allemaal,
Heb een beetje bijgelezen. Erg geschrokken over het nare bericht van Roanna. Hoop dat het snel beter met je gaat lieverd!! Denk aan je.
Viva en Damber, even een weekje bijkomen in Icmeler, probeer er van te genieten, lekker plat op een ligstoel en uitrusten maar!
Beps als altijd lekker druk in de weer met je hondje, of is het ondertussen al een hele hond geworden??
Bloem met het schaatsprogramma voor komend seizoen! Ga je erheen om aan te moedigen?
en voor de rest iedereen die bezig is met alle dagelijkse en niet dagelijkse dingen…

Ik heb zelf alweer veel gewerkt sinds ik thuis ben, maar nog maar 4 weken en dan gaan we alweer richting Marmaris. (trouwens, iedereen z’n voorkeur hoor, hoeft echt geen sorry te zeggen als je Marmaris niet zo leuk vind haha).
Volgende week krijgt zoonlief de sleutel van het huis wat ze gekocht hebben, echt zo leuk en spannend voor ze.
Andere zoon is nog steeds aan het bijkomen van de meer dan indrukwekkende reis naar Ethiopië. Dochterlief de laatste weken op school aan het ploeteren. Nog 1 week les, dan proefwerkweek en dan heeft ze ook alweer vakantie.
Ik ga maar eens wat huishoudelijke klusjes doen, he net de vriezer uitgezet om te ontdooien, rotklus altijd, maar goed, moet even gebeuren.
Iedereen nog een fijne dag en succes met al jullie bezigheden op welke manier dan ook.

Mar :dag: Over 4 weken ga je gewoon alweer :smiley:

@Roanna: heerlijk plekje, maar giga druk!!!

Beps: geef mij maar wat werk dan :wink:

@Beps: Ow…nouja, dan gaat de dag ook wel sneller. Werkse nog hoor! Zachtjes tikt de regen op het dak van de de rondvaarboot. :storm: Is toch vandaag?

@Mar: Bedankt , maar gelukkig is alles voor zover weer goed hoor. Blijf alleen nog ff een paar dagen thuis van het werk, om het ff nog aan te zien. Wat een heerlijk vooruitzicht dan ook weer voor jullie zeg. Over 4 weken alweer weg. :thumbsup: Wou dat ik dat kon zeggen.

Kokkie intussen thuis en we hebben al een bammetje gegeten. Hij nu douchen en dan even de schapjes halen.

Kreeg gister via het ZH recept mee voor al mijn medicijnen die ik in de avonduren had opgehaald bij mijn apotheker, kom ik er net achter dat ze mijn cholesterolverlagers i.p.v. 10 mg, 40 mg hebben meegegeven. Kan ik daar zo eerst weer achteraan, want ga echt geen 40 mg slikken. Sta ik straks krom of juist stijf van de spierpijn. Hi, hi.

Ik ga er ff vandoor. Zie jullie laters weer. :wink:

Roanna: lekker slim van de apotheek!!

Ah vet lief, de visboer kwam vanmorgen wat vragen, en toen zag hij dat ik alleen zat… dus kwam hij net een zak kibbeling brengen :smiley: Was lekker!!! :tongue:

@Viva
Zou mooi zijn als dat kon, niet in de rij maar meteen de douane door.

@Roanna
Moet ook veel aan TRL denken, hoop zooooooooo dat het goed komt, niet alleen voor TRL maar ook voor het kleintje.

@Crazy
Je blijft maar aan het aftellen he :tongue: :thumbsup:

@Cyn
Zekers lief van de visboer!! Wat zei jij, als je nog wat weten wil? Ik zit morgen ook nog alleen.

Jullie zullen het niet geloven … de lamp kan hier uit en er komt een heeeeeeeeeel mager zonnetje door de wolken.

Haha hij staat hier maar 1 keer per week :wink:

Ja meiden vandaag nog maar 4 uur… (ben maar aan het leren geslagen nu) en dan morgen nog… en dan weekend!!! :smiley: Eindelijk!

@Cyn
Wanneer kwam je collega ook weer terug?

Ikke nog 1,5 uur…
maar of ik ga bbq-varen…jullie horen het!!

hebben jullie ook gezien dat er naast het postnr “permalink” staat ? Weet iemand waarvoor dat is ?

Hier momenteel droog, hopen dat het zo blijft ! Weekend zou beter “moeten” zijn :zon:

Marion: morgenochtend als het goed is… Met arkefly weet je maar nooit :wink:

Hallo, ben weer terug, was wel ff schrikken tijdens het bijlezen hoor
Roanna : hoop dat nu alles wel goed blijft gaan ,eisje, zorg je echt wel goed voor jezelf? Zoiets mag je nooit verwaarlozen hoor ! Nu wil ik alleen maar positieve dingen horen als ik effies weg ben !! Beterschap he
Viva : meissie wat fijn dat je er strakkies toch ff tussenuit gaat. probeer er van te genieten en samen met hubs een heeeeel fijne tijd in turkije te hebben. het is jullie gegund !!!Je huisje ook weer spic en span voor damber, lief hoor en van damber ook heel lief om jullie mee uit te nemen
W.R : heeeel fijne tijd nogmaals en probeer eens iets van je te laten horen. ik ga je log zeker volgen
Filiz : toch nog alles gelukt voor school en nu echt bijna klaar
Marion : gister kindjes op bezoek gehad, vonden ze het leuk ?
Cyn : zit lekker weekje alleen en heeft zelfs dan nog nix te doen, hoe kan ?? haha. hier is het alweer droog hoor dus gaat wel lukken strax met je ipod
Linda : heeft toch ook nog kaarten voor Marco kunnen kopen, leuk hoor
Toos : helaas vandaag ook geen zonnetje, misschien het weekend? dat zou wel lekker zijn kun je met de nachtdienst overdag een kleurtje halen
Bloem: is gister gezellig bij dr ouders geweest
Beps : vanaaf bootje varen en bbq, hopen dat het niet te veel regent.Lekker he deze week niet meer koken, is mijn hobby ook niet
Kaylo : proficiat met je 5.000 posts
Jac : diploma gehaald : proficiat !!!
Crazy : weer ff terug om alweer opnieuw af te tellen, ik ben jaloers haha

Raak: zo!!! Dat is nog eens een uitgebreide post!! :thumbsup:

Cyn : dat heb je als je 3 dagen weggeweest bent he haha
Ik ikke ben zooooo moe van al dat werken, of omdat de beurs in amsterdam was, partytime:D