TTT deel 90...

Viva : pffff… een lang dag/nachtje/dag voor de boeg ! Wat een uren ! Jullie zullen wel bekaf zijn tegen jullie toekomen ? Gelijk de koffers op de kamer gooien, en een strandzetel in ! Lekker dutten ! Wens jullie in elk geval een heel aangename, goeie, deugddoende leuke vakantie toe. Genieten jullie er maar van met zijn tweetjes ! :kus:

Goeiemorgen!!!

Nou jullie raden het wel… weer aan het werk :wink:

Viva: Içmeler is naar mijn mening 2 uur rijden… Maar ach wat maakt het uit… Om 7 uur of half 8 in het hotel… :wink: Wel lekker hoor zo’n tijd! Heb je echt de hele dag nog!!! Voor ik het vergeet: Hele fijne vakantie, ik hoop dat jullie daar toch een beetje tot rust kunnen komen en een beetje kunnen genieten ondanks alles!! :kus:

Gisteravond uit eten bij een Indiaas/Sri Lankaans restaurant… Lekker maar HEEEEEEEEL pittig!! Misschien wel een beetje te pittig!!

Vanavond gooi ik de zaak lekker dicht, en dan ga ik me ipod kopen!! :smiley:

:dag: tot straks!

dank jullie wel meiden, hubs en ik gaan ons best doen om even bij te komen van alles, en idd de hele dag hebben we om bij te pitten zal wel lukken denk ik, beter als om 2200 uur te vertrekken en om 3 uur s nachts aan te komen voor je 1e vakantie dag, we vliegen met interairlines geen idee, nog nooit mee gevlogen

cynnie de vlammen schieten nog uit je oren van het eten dus

trouwens morgenochtend schuiven we zo bij het ontbijt aan in het hotel, tenminste als we dat al mogen

Goeiemorgen,
Hier geen :zon02:,die heeft denk ik vandaag een snipperdag:crybaby:. Vandaag weer aan de crock en morgen, mijn altijd super favoriete dienst, de nachtdienst in.

Viva: haha ja de stoom komt er nog uit!!! En jullie kunnen denk ik wel gewoon ontbijten… Gewoon doen :wink: En INX is prima hoor!!! Daar durf ik zelfs mee :wink:

@VIVA!!! VEEL PLEZIERRRR
Was nog opzoek naar een prive foto voor je, maar daar had je ook niets aan hii!!
Marmaris 1 uur, geen idee of je via gaat of de bus in 1 keer door!!
Soms een stop kan je ff paffen!!! Lekker hoor vroeg daar, al zou je vertraging hebben
En bijslapen aan het zwembad/strand… Veel plezier rust uit,… en tank de accu bij!!!
:kus:

hihihi cyn heb jij het niet zo op die turkse charters dan, heb al met sky, onur, corendon en pegasus gevlogen dus inter kan er ook wel bij

thanx Beps

ja we hebben ook nog mazzel geloof ik heel veel vluchten naar marmaris gaan via bodrum, is helemaal een takke eind in de bus

geloof wel dat inter behoorlijk op tijd vliegt, althans zo heb ik mij laten vertellen, maar die vliegen op hele vroege tijden, oke terug ben ik om half 9 al weer op schiphol, maar met pegasus zou ik om half 12 vliegen en ook al weer om 10 uur op schiphol zijn, dus dat uurtje terug maakt niet zoveel uit, ik heb idd de 1e dag helemaal

heb al wel gekeken op schiphol, we vliegen met een airbus 320/100 dat is een kleintje, dat is wel jammer, vind die grote vliegtuigen altijd wat relaxter maar opgepropt zit je toch altijd in een vliegtuig, verleden jaar met onur heen een mega groot vliegtuig, hagelnieuw, en ministoeltjes, terug met een md88 oudere bak, maar een zee van ruimte

toos jij je favorite dienst weer vanaf morgen, blehhhh nachtdiensten, ik zou daar niet zo goed tegen kunnen, je hele biowekker van slag

@Beps: Neem je je regenpak mee vanavond, het is lekker weer om te varen:smile:.
@Viva: Heb nog nooit met inter gevlogen, weet wel dat ze vorig jaar ook last van vertragingen hadden. Ach wat maakt het uit als je er maar komt. Wens je alvast een fijne vakantie, ga ervan genieten en zet even je zorgen opzij:kus:

Ik kan er ook niet tegen, ben minstens een week van de leg, heb een geheugen als een zeef en als ik erin zit str*ntchagerijnig. Gatver en het wordt nog lekker ook het weekend

Dat is nou weer een voordeel van arkefly, megavertraging en dan krijg je een supergrote boeing, dus mega veel ruimte en een hele rij stoelen voor jezelf alleen om te slapen

toos hihihihi heb je trouwens nog iets gehoord van de claim tegen arke???

@Viva: Hou maar op, eerst zeiden ze dat we een klachtenformulier in hadden moeten vullen in de Dominicaanse, hadden geen antwoord dat ze zelf ons op onze rechten hadden moeten wijzen en toen bleef het stil aan de overkant. Arkefly heeft nog helemaal niet gereageert. De advocaat is aan het bekijken om een rechtzaak te beginnen. Het kan allemaal dus nog wel een tijd gaan duren

zou toch eigenlijk bestraft moeten worden zo’n houding het is mensonwaardig hoor, een hele slechte zaak

Het is wel duidelijk dat het om een illigale vlucht ging en door een niet gerennomeerde maatschappij. Ik weet niet hoe ze zich daaruit willen kletsen bij een eventuele rechtzaak