Roanna fijn dat je weer thuis bent, en doe maar rustig aan
Ik uit het werk naar paps geweest, even de boel aan de kant gemaakt, post doorgenomen, en toen naar huis, Damber heeft hubs en mij mee uit eten genomen om even de boel de boel te laten… Morgenavond om half 9 richting schiphol met gemengde gevoelens, maar ik weet dat we even bij moeten tanken. Kreeg ook al van de gemeente bericht paps krijgt 6 uur huishoudelijke hulp toegewezen, dus ook dat loopt, morgen even de zorginstelling bellen over hoe en wat.
Nu voor iedereen welterusten, ik met een triezapan naar bed, als een blok in slaap, had gisteren er voor het eerst een ingenomen wat vanochtend nog helemaal wiebelig, dus neem nu maar een halve, dat is niets voor mij om zo vast te slapen, maar het slaapt wel makkelijk in moet ik zeggen…
@ viva ja als het nodig is, gewoon een halve nemen idd…
en 6h huishoudelijke hulp per week… das netjes toch? das igg een zorg minder, kun jij je lekker focussen op de leuke dingen voor papa…
morgen om half 9 al naar schiphol?? dan heb je een gunstige tijd (in het kader van vroeg op de vakantiebestemming!!)
ik wens je nu dan toch alvast een prettige vakantie. lekkere relaxen, even afstand nemen, de batterijtjes weer opladen en even samen met je hubbie alles doorspreken en weer even voor elkaar zijn!
kus
Het is belangrijk om toch te blijven slapen en als het nodig is met hulp so what. Het geeft je in ieder geval niet de gelegenheid om 's nachts door te malen en laad je toch de batterijen een beetje op
ppfpf this echt al veeeeels te laat… nog ff gestofzogen en de beestjes een schone bak gegeven…
morgen de hele dag van huis, dus nu dan maar… nog even naar buiten geweest voor een wandelingetje naar de brievenbus, want het was veels te warm!!
tja Bloem ik ga vrijdag ochtend om 00:10 uur de lucht in, hoe bedoel je vroeg op de bestemming aankomen, ik denk dat ik vrijdagochtend om 07:00 uur in het hotel ben
Hier ben ik ook weer…
Gister dus dingen in de kerk te doen gehad, en daarna ff lekker genietst!!
Nu weer fris en fruitig aanwezig, later beginnen dus ik hoop dat ik een leuk plekje krijg!
Zal eens op zoek naar het lijstje, en ga dan maar eens bijlezen
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
ik ook van de partij, de laatste wasje wegwerken vandaag en de toko glad trekken, Damber blijft dan wel thuis, maar die hoeft natuurlijk niet onze bende op te ruimen. Was eigenlijk best vroeg wakker, door de telefoon maar toch, zoonlief belde om een fijne vakantie te wensen, die zit wel in Afghanistan maar nog niet op zijn eigen kamp daar gaat hij zondag pas naar toe. Dus die mag zich nog 3 dagen vervelen voordat hij weer in zijn {eigen} bedje ligt…
Nee vannacht is het voor ons geen bedje maar een vliegtuig stoel we landen volgens planning om 4:40 turkse tijd nou reken er een 2 en een half uur bij dan zit ik zo rond 7 uur morgenochtend dat we bij het hotel zijn, 1 uur voor de koffer en 1 1/2 uur voor de busreis.
Volgens mij zonder stop, maar dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed, ik vind Dalaman nou niet zo’n geweldige luchthaven maar goed daar ben je maar heel even, ben er ook nog maar 1x geweest en dat is al 3 of 4 jaar geleden dus weet eigenlijk niet meer zo heel veel er van, we zullen het morgen zien.
Vandaag de zorginstantie maar bellen over hoe en wat nu verder voor paps de beschikking is binnen dat de zorg is toegewezen, dus nu maar even afspraken maken.