TTT deel 90...

Ikke vanaaf pizza
morgen met bedrijf weg met een boot, en dan bbqen
en dan vrijdag in de kerk gaan er jongeren naar ghana om een kindertehuis te maken, die hebben geld nodig dus gaan afrikaans voor ons koken(tegen couvertprijs natuurlijk)

Dus ikke niet meer koken deze week hahahah

@Cyn: weet ik maar toch…
@MK: NEEEEE ik HAAT kou!!!

:dag: Hallo wereldmeiden :dag:

Ik kom me eigen ff weer melden. Ben een uurtje geleden zo thuis gekomen. Heb nog niet gelezen, want wou me eerst even weer aanmelden.

Net voor de lunch kwamen ze me halen voor die scan en n.a.v. die uitslag mocht ik naar huis of nog blijven.

Nou, er was wel wat te zien, maar wederom niet veronrustend in die zin, ik heb momenteel bronchitus en overgevoelige longen wat mede ook kwam zeggen ze nu, door mijn hartkwaal. Het drukt tegen elkaar aan en bij de minste inspanning kan er dus een bloeding ontstaan. Ook heeft hij in het bovenste stukje van de longen een beginnend enfyzeem ontdekt, wat kan komen door mijn roken van jaren terug.

Moet over 5 weken weer op controle. Foto’s maken, longfuntie en weer gesprek over de uitslagen daarvan. Tenzij ik weer een bloeding krijg, mag ik rechtstreeks de poli bellen. De longartsen zijn op de hoogte, zeiden ze.

Pfffffffff meiden… wat schrikken, maargoed ik wil iedereen heeeeel hartelijk bedanken voor de belangstelling, de vele smsjes en telefoontjes in het ziekenhuis, waardoor de tijd voor mij ook wat sneller ging. Deed me heel goed! Jullie zijn werkelijk… wereldwijven.

Dames… hartelijk bedankt en een hele dikke kus voor jullie allen. :dag: :chin:

Ikke blij weer thuis te zijn en kokkie weer blij mij bij zich te hebben.

@roanna
GELUKKIG, JE BENT ER WEER!!!

@roanna: welkom terug!!!

Roanna: :kus: welkom terug!!! Ben blij dat je weer thuis bent!

:dag::kus:Thank you all ladie’s. :wink:

Krijg steeds telefoon en ga zo even een hapje eten. Spreek jullie weer.

Laterssssssss

@Roanna!!! WELKOM TERUG!!!

Nou ikke ook thuis, daarna weer weg, eten op, op naar de cappu!!!

Tot morgen!

@roanna…weer terug thuis…gelukkig…!!:kus:

@beps…morgen een leuke dag voor de boeg dus…enjoy…!!!

vandaag niet veel gekletst he…fijn voor t bijlezen :wink:
nu al opties voor skivakanties…bah…laat t eerst nog eens zomer worden…!!
plaatsen voor bij marco ;)diegene wat hem ht beste zien mag foto’s doorsturen…

ikke terug vant werk…nu ff lkkr niksen…
fijne avond allemaal…xx

@Roanna: Welkom thuis. Fijn dat je weer uit de ziekenfabriek bent

@Roanna: WELKOM TERUG!!!

Zou ik heb net mijn diploma behaald voor EVV. eerst verantwoordelijke verzorgende.
En ben nu weer aan het kijken voor sept om toch weer naar turkije te gaan.
Als alles kan wat ik wil vertrek ik op 6 sept!
Maar nu eerst boeken.

Groetjes en een fijne avond!

hallo,

roanna- welkom terug, fijn dat je weer lekker thuis bent

jac- gefeliciteerd met je diploma en lekker als je 6 september nog even terug kan

ik duik mijn bedje weer in, fijne avond allemaal

ikke ook weer thuis
gewoon van een dagje werken en de ouders (gezellig :smiley: )

@ roanna, owh gelukkig. niet langer blijven dan strikt noodzakelijk… maar bloedingen door inspanningen… mhh… je neemt denk ik toch wel de rest van de week vrij he? :wink:

@ linda, ook naar marco! leuk hoor… wel nog ver weg!

@ betalen… nou ik kan me voorstellen als jij in jan een voorjaarsvakantie met 4 kids, je zomervakantie met de buren en hun kids boekt, een weekendje weg in sept en nog vakantie in de herfst en elke keer betaal je aan, dat je ff niet meer weet wanneer je de rest moet betalen (zou mij nie overkomen maar sommige mensen “vergeten” zelfs de huur te betalen… dus…)

anyway
ikke moe, alweer… nog ff de konijntjes doen en dan weer naar bed denk ik.
@ beps ben je morgen vrij?! hoe kom ik de dag dan door???

Goede avond meiden!!
Nog even snel bij gelezen voor ik naar bed ga, gelukkig niet heel veel gekletst vandaag. Zal in ieder geval goed nieuws voorbij komen …

**ROANNA IS WEER THUIS!!! **

Fijn dat je er weer bent meis :kus:

Hallo everybody.

Ik kom ook nog ff mee babbelen. :lol: Nee Beps, niet bij, maar mee babbelen.

@Bloem: Met inspanning bedoelen ze denk ik… tijdens die ontsteking die ik heb/had. Ik merk er zelf verder ook weinig van hoor. Doe mijn dingetjes net als anders. Maar ben inderdaad best wel blij, dat ik weer thuis ben, al was het dan maar kort. Heb weer genoeg gezien daar. :smirk:

@Viva: Oh meid, toch nog even weg. Inderdaad,wat maakt het uit waar en hoe, als je maar even je gedachten kunt verzetten. Vergeten doe je het nooit en de zorgen zullen ook nog wel blijven, maar dit is jullie ook van harte gegund hoor. Ga lekker proberen een paar dagen samen met je hubs ervan te genieten.

Weet even niet meer wie erover begon, maar ik betaal de vakantie(welke?) ook nooit eerder dan noodzakelijk. Boek zelfs graag daar, waar je het hele bedrag pas 4 weken voor die tijd moet/kunt betalen, zoals b.v. bij va*a.nl

Ga nog even mijn verder post doornemen en er dan ook maar eens op tijd in.

Weltrusten meiden. :kus: :dag:

@Bloem: Ja zekers wel. Blijf deze week nog lekker thuis. Kreeg zo’n brief thuis van de ziekmelding en daar vragen ze wanneer je weer denkt te gaan werken en heb daar maandag a.s. ingevuld. :finger: Ik zie wel!

@Marion: :dag: Ik ga toch nog ff 1 plaatje zoeken. :biggrin:

@ roanna, groot gelijk, je bent er nu toch al uit voor deze week… is weer zo lastig opstarten dan he? :wink:

@Roanna: Zou lekker van het mooie weer gaan genieten en rustig aan doen
@Bloem: Op tijd je mandje in, wie weet ben je morgen wat fitter
@Marion: Alles goed?? Hoe is het trouwens met je elleboog, nog steeds fysio?

@Toos: Dat ga ik zekers nog doen. :zon02: Jij ook nog bedankt voor je support. :wink:

Ik ga er nu toch eens maar echt op tijd in.

Tot morgen weer. Truste allen :dag:

Trouwens…iedereen nog bedankt he. :thumbsup:

Of had ik dat al gezegd? :kus: :dag: Oh nou, dan nog een keer. Deed me zo goed!

:slapen:

@ roanna hihi… hup naar je mandje… en daar zijn we voor toch??