@toos: 2e rang, vak 120 jullie?
@Linda: Ik heb golden circle kaarten, aan het podium dus
@toos: zijn dat sta of zit kaarten, dat vak leek mij ook wel wat maar mams kan niet hele avond staan ivm maar ben al superblij dat ik ga
Net even op plattegrond van stadion gekeken
Dat zijn staplaatsen. Als je naar www.gelredome.nl gaat, dan naar gelredome en waar zit ik. Zie je wat je uitzicht is
Linda: Een stuk of 10… Maar er zijn er bij die hebben in januari geboekt, en nog niks aanbetaald!!! Snap dat ook niet hoor! Ik betaal ook altijd meteen!!! ![]()
x
Even weer een update wat Roanna betreft. Ze heeft goed geslapen en krijgt vandaag of morgen nog een scan en mag dan naar huis
Mooi zo ![]()
@toos: fijn te horen dat roanna bijna naar huis mag, op die site had ik gisteravond ook even gekeken
@cyn: ja erg he wij doen ook altijd gelijk de aanbetaling
Linda, wij ook bij de mensen die hier op kantoor boeken, (met uitzondering van vaste klanten) Maar wij hebben ook veel internetklanten… ![]()
Nou update van Roanntje is al gegeven zie ik… hihi
Ik betaal aan, en daarna pas als het nodig is(6-7 weken voor vertrek) doei… ik ga het reisbureau niet de rente geven!!! Ik betaal mn 20 euri toch!!
En verder niets nieuws hihi!!
Beps: haha ja en dat is toch precies goed!!! 6 weken voor vertrek restant…
Doen wij ook, 6 weken voor vertrek
@Cyn: jij zegt: Ik betaal altijd meteen, ben ik ervan af…
Nou ik dus niet… boek in januarie(meestal) betaal als het nodig is(meestal op de laatste dag in de winkel zelf hahaha)
Beps: ja maar het maakt voor mij toch niks uit… Mijn ouders willen altijd meteen betalen… hebben het meestal contant klaarliggen… ![]()
Jeeh… eerste wintersport-optie is binnen :finger: gadver! ![]()
Wat een rust hier…
Waar is iedereen…
@Cyn: geef je ff een seintje wanneer de wintergidsen binnenkomen?
Ga je ook skiën beps ![]()
Beps: ja natuurlijk… maar dat duurt nog wel een hele tijd hoor! Begin/half augustus denk ik!
Jeeh vanavond lekker uit eten… Bij een Indiaas restaurant.!! Ben benieuwd ![]()