TTT deel 90...

zoooo we zijn klaar :D…groepsgenoot net weg…

@cyn…druk nog met de foto’s…
@beps…alles goed gegaan op de honden school?
@toos…groetjes weer terug :wink:
@wr…naar bed…slaap lkkr
@bloem…wat ik nog allemaal ga doen…komende 3 weken nog gewoon school en stage. daarna alleen nog 2 weken stage. dan een weekje vrij…diploma uitreiking, boeken inleveren e.d. mn feestje voorbereiden…5 juli afscheidsfeest…6 juli…ga ik (en om eerlijk te zijn vind ik het allemaal eng snel dicht bij komen)

ikke nu ook mn bedje in…slaap lekker allemaal…xx

:slapen:Ik ga ook naar mn mandje, slaap lekker en tot morgen:dag::dag:

:idea:goedemorgen,

toos- het wordt idd steeds spannender, krijg steeds meer kriebels, groetjes terug aan roanna

filiz- nog tot laat door gewerkt aan het project

iedereen werkse vandaag en een fijne dag

Goedenmorgen
ikke wakker
goed geslapen, maar ‘iets’ te lang. Moet nl vandaag wel gewoon beginnen, dus…
Tot straks (hoop ik!)

ola
ikke 11 uurtjes geslapen, niet te lang, voel me een vaatdoek, dus had nog door kunnen slapen…
maar goed, was dus vergeten om gisteravond mn wekker goed te zetten… dus later dan de planning was… nou ja, off to work!

@ filiz, owh maar je moet dus toch nog wel naar school dan? je krijgt het nog druk en geniet er gewoon lekker van he? tis idd niet makkelijk maar je neemt voor jezelf de beste keuze!
iedereen weer te werk… me too :dag:

zal eens ff een lijstje gaan opsnorren…

:turkey:Viva: 30 mei - Icmeler:turkey:

Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goede morgen …
Een mooie update van Filiz, sluit me er lekker bij aan vandaag want moet zo aan het werk. Vandaag de dag van het platteland hier in de buurt. Alle kinderen van groep 8 gaan dan een kijkje nemen op de boerderij, ze worden verdeeld over alle bedrijven in de gemeente. Bij ons komen er 4 dit jaar.

De moeder van N was gisteren weer naar huis gekomen, ze vermoeden dat ze een maagzweer heeft. Omdat ze bang zijn voor een bloeding mag ze nu geen pijntstillers mee innemen. Binnenkort moet ze naar het pijnteam om te kijken naar een andere mogelijkheid voor pijnbestrijding.

@ marion veel plezier vandaag op de dag vh platteland… 4 kids is nog wel te overzien toch? blijven ze de hele dag of alleen de ochtend.

gelukkig dat de moeder van N weer naar huis mag

Goeiemorgen!

Ik vandaag weer werken… Foto-album ben ik nu ruim over de helft!!! Gaat lekker zo!!! :smiley:

Verder weet ik ff niks :dag:

Goedemorgen allemaal

goedemorgen, ik voor het eerst na alle ellende weer op kantoor, het is hier rustig, anders gezegd niets te doen tot nu toe.
Straks maar even een rondje maken en iedereen bedanken voor alle goede wensen en kaarten.

goede morgen all…

iedereen te werk geloof ik…
ikk begin om 11…

@viva…vandaag weer eerste werk dag…zal niet meevallen…succes(K)
@marion…ook namens mij een veel plezier op de dag van het platteland…vind het trouwens wel een rede voor n nationale vrije dag :wink:

sorry rest alweer kwijt…iedereen een fijne dag…!!

@viva: sterkte met je eerste werkdag!

Ik ben toch een leuk klusje aan het doen… Bah… mensen hun betaling achterstand aan het sturen… :frowning:

@cyn: leuk klusje he, zijn het er veel?

Goeiemorgen,
@Viva: Sterkte op je eerste werkdag. Het is wel goed om weer te beginnen, bij mij vroeg iedereen wat er gebeurd was. Je kunt je verdriet een klein beetje van je af praten.
@Cyn: Niet betalen voor je vakantie, gebeurt dat ook. Ik heb altijd een YESSSS we gaan gevoel als alles betaald is

@toos: heb gisteren kaarten gereserveerd voor Marco Borsato, wij gaan 21 oktober

@cyn…dat het zo’n mensen geef…wil dr altijd zo snel mogelijk vanaf zijn…dan pas echt t ‘ik ga’ gevoel…!!

@linda…naar marco…leukzz…jij kunt onderhand een lijstje voor jezelf maken met wat je allemaal op de planning hebt…!!

ikke ga werken…doeidoei…xx

@Linda: Leuk, heb je een beetje goeie plaatsen?