TTT deel 90...

@Marion: Wens N sterkte

hier mag je er een half jaar over doen, om te bedenken wat je met de as wilt doen.

Ja idd het zal me een biet zijn waar ik zit.

is stillekes … :ninja:

Bijna naar huis, pffffffff…
Morgen vrije dag, hoop dat het niet TE warm gaat worden. Is hier al wel ganse dag aan het regenen, dus zal vlug moeten veranderen :tssk:

Hier niet stil…maar daarom ben ik stil online haha!!!
nog een half uurtje en dan mag ik naar huis
dus…:dag: ik kom weer als ik thuis ben!!!

:dag: Misschien tot vanavond !

hallyhallo…

ikke net terug uit school…ik denk dat het ondanks t stressen toch wat gaat worden met t afstudeerproject…straks kon n groepsgenoot me ff helpen met de laatste dingen in elkaar zetten…en volgende weer de hele handel inleveren…dan nog maar 2 verslagen…en dannnnn…ben ik voor altijd klaar met school :D:D (als alles goed gaat…klop klop)

@viva…nog een half jaar om te beslissen…das wel fijn…kun je op je gemak ff na denken
@beps…goed plaatsje weten te bemachtigen
@kaylo…opweg naar huis…fijne avond!!
@marion…wens N sterkte…
@toos/beps…fijn dat jullie ons op de hoogte kunnen houden van roanna…zeg de volgende keer maar, dat ze snel gezond naar huis moet komen!! anders gaan we haar halen :wink:
@wr…illigaal zitten internetten opt werk…shame on you :slight_smile:

sorry rest weer kwijt…

Ikke zo naar huis!! Morgen weer een dag! Gaat lekker zo!!! :smiley:

:dag:

Ik thuis eten op…zo Roanna nog eens een hart onder de riem steken(smsje)
en dan naar de hondenschool…(voor het eerst zonder hubbie, hij heeft avonddienst!)

Nou tot later(als ik thuis kom is hubbie er ook, dus… wss morgenochtend!)

Beps: succes bij school!!! :thumbsup:

Ik nu weer verder met Fotoalbum… pfff ben echt te lang bezig al!

ikke ook weer thuis
kreeg net nog telefoon om 18h… en nog ff afwerken enzo… pfff
maar goed, heb bergen werk verzet vandaag, voelt wel goed!!

@ viva owh jeetje nu al beslissen wat je wilt?
ik denk dat ik wel verstrooid wil worden, ben niet zo van de potten en pannen en ergens (aan) vast (in) zitten…
en hadden ze geen plek meer in sami plaza??

uhm… de rest… blank kwait…
ikke naar de bank… tot laterr

owh ja
@ filiz, wanneer is je laatst dag? en wat ga je tot die tijd nog doen??
hoe denkt je moeder er nu eigenlijk over?

Bloem: irritant… ik haat het als ik nog klanten krijg om 18.00 uur… Hallo snap je niet dat ik om 18.00 uur ga sluiten!!! Duh!!!:disgust:

ja t was tricky… ik denk: zal ik opnemen of niet?!
maar goed, toch gedaan… ik heb vandaag echt hard gewerkt, veel gedaan en veel mensen blij gemaakt… alleen nu zelf doodop…

Bloem: haha ik neem altijd pas vanaf 09.00 uur op… en tot maximaal 17.59 haha…

filiz : succes met je afstudeerproject ! Hoop voor jou dat alles goed verloopt ! :thumbsup: voor je !

@ cyn ja t was ook iets voor 6-en
stomme is dat we ivm de klanten in engeland tot 6 uur aanwezig moeten zijn, en dit was nota bene iemand uit duitsland :stuck_out_tongue:
anyway, ikke moe, geen zin, geen puf, nix op tv, koud… me off to bedje toe!!
truste en tot morgen

slaap lekker ! :slapen:

goedenavond!

rustig hier…

viva- gelukkig heb je een half jaar om te beslissen, maar net wat je zegt eerst op vakantie en daarna er rustig over nadenken en met je vader over hebben.

filiz- erg he, schaam me diep;) fijn dat het met je project de goede kant op gaat en dat alles naar alle waarschijnlijk op tijd af is

bloem- nog een late klant aan de telefoon, doodmoe van het werk, slaap lekker

beppie- succes op de hondeschool

kaylo- lekker een vrije dag morgen

roanna- gelukkig zijn er geen rare dingen uit het onderzoek gekomen, sterkte verder

marion- dat is weer ff schrikken voor N en haar moeder, wens ze veel sterkte

Nou ga zo ook maar weer mijn bedje

fijne avond nog

@WR: Voor jou de laatste loodjes, spannend hoor
@Bloem: Drukke dag gehad, op de valreep nog telefoon. Hoe is het met de bunnies, nog verkouden?
@Marion: Hoe is het met N. haar moeder?
@Filiz: Ook van mij succes met je project, nog druk aan het type miepen?
Net een berichtje gehad van Roanna, ze moet over 2 weken voor de uitslag van de hartscan, verder is alles rustig. Iedereen de groetjes van haar