TTT deel 90...

Berichtje terug gehad van Roanna. Ze heeft net de bronchoscopie gehad en viel mee. Ze hebben niks verontrustend gezien, heeft iets met een ontsteking te maken. Moet jullie allemaal de groetjes doen, bij deze dus

Ik zit op het werk, goed plekje…

Zijn er werken aan de gang op de site of zo ? Kan niet bij mijn foto’s, ben “zogenaamd” niet ingelogd, …de webpagina is tijdelijk niet beschikbaar. :crybaby: en gaat zooooooooooooo traag !

@Beps: Dat is dan weer een meevaller voor vandaag

@Kaylo: Heb er geen problemen mee

Ja collega met ‘vast’ plekje ziek…hihi

@Beps: Siewig voor de collega, lekker voor jou

Dacht het wel :

Zoals je waarschijnlijk al hebt gemerkt zijn er een aantal werkzaamheden aan de site. We hadden gedacht dat het niet zo lang zou duren, maar dat valt dus tegen. Het kan dus zijn dat je vandaag nog dingen tegenkomt die niet helemaal kloppen.

Wanneer alles gereed is, dan laten we dat hier weten.

Groetjes,
Anouk

ik ga me omkleden en klaar maken om naar werk te gaan moet tot 21 uur en vanavond extra kortingen dus zal wel lekker druk worden ook later thuis verwacht ik weet nog niet of ik hier vanavond nog even langs kom dus tot vanavond en anders tot morgen

Linda: dat zal zeker wel druk worden!

En nog een keer de groetjes voor alle lieverds hier van Roanna!

En ook via mij!!!
Ohh daar lig je dan, en dan moet je maar wachten en je weet niets!!

Hier achterlijk druk!!!

Erg is dat he … en je dan ook niet eens ziek voelen. Hopen maar dat het door de ontsteking komt en dat ze snel naar huis mag.

Kreeg net een telefoontje van N, haar moeder is ook weer op weg naar de 1e hulp. Bloeddruk was gigantisch hoog, braakneigingen en maagpijn. Dialyseafdeling gebeld en ze moest meteen komen.

Pfff wat een problemen de laatste tijd… Echt erg… Ik duim :thumbsup: voor iedereen!!!

:kus:

Houdt niet op he?

zo… wilde vanmorgen ff gedag zeggen en was onderhoud
nu wel bereikbaar… hoop ik :wink:
hahaha…

idd… veel mensen in de ziekenboeg… pff… t heerst ofzo…
@ marion heel veel sterkte voor N en haar moeder en voor jou als steun en toeverlaat
en roanna, die wordt helemaal plat gesmst!! hahaha… nee tis niet grappig maar we proberen allemaal lief te zijn he?!

ikke tot 18h werken, geen zin, maar goed… tis geld he…
doe gewoon of ik normaal ben en niet mesjogge… :stuck_out_tongue: maar ach, who am i kiddin’!! jullie weten wel beter! hahahah

maar goed, kan hier niet meer blijven hangen dus ben weer weg…

he he daar ben ik dan

vannacht idd zoals Damber al zei, richting eindhoven, belde zoon en schoondochter al wakker met de deur bel, die waren dwars door de wekker heen geslapen, maar goed dat mams altijd ruim op tijd is, 4 uur afgesproken en 5 over half 4 voor de deur, de sjees erin naar eindhoven, binnen 1 uur en 5 minuten op de luchthaven aangekomen, inchecken en aan de koffie met cake, uitgezwaaid en toen weer terug, 4x in de file gestaan om stapelgek van te worden, we waren om half 10 weer thuis… Toch maar even terug naar bed gegaan, en om half 2 wakker, nu een hoofd als een knolbegonia helemaal duf maar goed het is niet anders…
Post binnen gekregen wat we willen met de as van mams, geen idee nog ja in een urn en dan, niet mee naar huis, maar wat wel geen idee, vind het allemaal nog zo vroeg om daar over te beslissen, moet er met paps maar eens over gaan praten, je hebt een urnenmuur en tuin, ziet er beiden niet uit, maar goed ik zal me er maar eens in verdiepen, maar nu nog even niet, als we terug zijn van turkije ga ik wel eens even kijken daar op het crematorium…

Roanna gelukkig niets bijzonders gevonden tot nu toe, en een ontsteking gespot, misschien valt het echt allemaal reuze mee, en krijgt ze een kuurtje ofzo…

Cyn we gaan naar hotel Navy, komt er in de reiswijzer niet zo goed uit, maar het zal me een biet zijn, turkse 3 sterren, nederlands 2 sterren als ik maar een bed, douche en een zwembad heb vind ik het goed, het is geen sami plaza maar dat kan me nu even niet zoveel schelen.
Restaurantjes genoeg daar dus als het eten niet te pruimen is schuif ik zo bij het restaurant naar binnen.

Viva: je hebt gelijk! Als je daar maar even tot rust kan komen!!! Içmeler is leuk! Daar hoef je je in ieder geval niet druk om te maken!!! Vind het fijn voor jullie! :kus:

@Viva: Gelukkig weer terug van een ritje eindhoven. Viel het mee vandaag? Wat zijn ze snel he bij zo’n crematorium. Je mag het daar ,als ik het even goed zeg ,een jaar laten staan zodat je in alle rust kunnen bedenken wat en hoe je het wilt. Net wat je zegt, als je er aan toe bent goed over nadenken. Zou me ook een zorg zijn waar ik zou zitten in jouw geval, in ieder geval toch even weg van alles