@bloem heb wel een vaste telefoon maar heb daar niet alle nr’s in opgeslagen
daag dames…
lkkr veel gekletst vandaag…![]()
ikke niet bijgelezen…maar hoop dat t met iedereen goed gaat…
en wilde eigenlijk nog gewoon ff goede nacht wensen ![]()
Morgen eens proberen dagje vrij te krijgen wil nl nog met mams naar concert van marco borsato
Trusten Bloemmie!!
Filiz: Roanna ligt in t ziekenhuis dus nee niet alles goed!
enne…ivm met dat hoesten afgelopen weekend…?
terug gelezen…maar niet kunnen vinden…
@roanna…niet dat je t nu kunt lezen…maar wens je veel beterschap en hoop dat je gezond weer snel terug thuis bent…
@viva en damber…zoon/broer terug naar afganistan (K)
@kaylo…wentje jarig…proficiat
@bloem…konijnen die op elkaar zitten…
@beps…vandaag een rot plek gehad…
@cyn…weer hard aant werk…wel helemaal bij nu?
@marion…wens N ook nog proficiat van mij ![]()
toch nog ff terug gelezen dus…en nu echt slapen…doeidoei x
Ben net thuis van de crock. Roanna had mij een smsje gestuurd vanavond dat ze in het ziekenhuis ligt. Is dus wel schrikken. Heb wel met kokkie te doen hoor.
@Viva: Je hebt groot gelijk, even bijtanken want de zorg voor paps gaat straks ook door en niemand heeft er wat aan als je straks ook op apegapen ligt omdat je batterijen leeg zijn. Het is ook een dubbel gevoel, het gemis wordt er niet minder door en het lege gevoel zal ook nog wel even blijven. Probeer ondanks alles toch een beetje te genieten.
@Marion: Er loopt er nog een van jouw soort rond, is een rare gewaarwording hoor.
@Trl: Had het al gezegd, maar nogmaals een fijne vakantie
Verder heb ik iets over konijnen, rhesusbaby’s en bloedgroepen voorbij zien komen, maar is niet echt blijven hangen
Oeps … dat is schrikken!!!
Roanna in het ziekenhuis, s**t te laat voor een sms vandaag. En al kun je het niet lezen meis … wens je heel veel beterschap!
Viva een vakantie geboekt naar Icmeler. Verstandig meid, je geeft zelf al aan dat je bijna leeg bent, en als jij dat zegt dan wordt het hoog tijd dat je er even tussenuit gaat.
Leuk plaatsje. I am so sorry Crazy maar ik vind het ook leuker dan Marmaris, veel knusser.
Moest jullie allemaal bedanken van N voor de felicitaties!
Goedemorgen,
Vandaag mag ik dan eindelijk weer naar Turkije,wel vreemd hoor om nu te gaan…Maar ga er wat leuks van maken.
Linda,7.40 uur pakken we de trein
Verder wens ik iedereen die in de aankomende periode gaat ook alvast een hele fijne vakantie toe en allemaal genieten he.
Fijne dag allemaal
Viva: 30 mei - Icmeler![]()
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
VEEL PLEZIERRRRR
En doe rustig aan
goedemorgen globaal ff bijgelezen, want zit illegaal op internet op mijn werk:)
trl- te laat maar toch een hele fijne vakantie ondanks het dubbele gevoel en hopelijk komen jij en askim eruit
roanna- heel veel beterschap
viva- groot gelijk dat jullie er samen even tussenuit gaan, probeer er van te genieten en te ontspannen
werkse allen
Goedemorgen :dag:
Zus, waarschijnlijk lees je m’n berichtje niet meer… want volgens mij ben je al onderweg naar de trein… Ik wens je onwijs veel fun in Turkije!!!
Roanna in het zh!! poehh… das niet leuk!! Ook namens mij heel veel sterkte toegewenst…
verder nog steeds een hoofd als een vergiet en de rest vergeten SOLLY!
Gisterenmiddag met Viva meegeweest naar het reisbureau om de reis naar Turkije te betalen (wilde het zeker weten hahahah Nee hoor)… Viva heeft samen met m’n schoonzus vannacht m’n broer naar Eindhoven gebracht… toen ik vanmorgen wegging, was ze nog niet thuis… Hoop dat ze niet erg in de file komt te staan… Ze ging gisteren vroeg naar bed, maar hoorde haar ook weer spoken… Is volgens mij toen ook niet meer teruggeweest naar bed…
goeiemorgen !
Roanna in het ziekenhuis ? Da’s veel minder ! Wil haar iemand vele groeten doen van mij ?
Viva : gelijk hebben jullie, gewoon lekker ontspannen. Zal zeker en vast nodig zijn
Anders niet veel te melden.
Goede morgen …
TRL onderweg naar Turkije, hoop dat alles goed komt voor haar.
@Damber
Viva nog niet terug straks, de kans is groot dat ze in de file staat, is meestal iedere morgen prijs rond Eindhoven.
@Kaylo
Ga Roanna straks even sms-sen, zal haar ook de groeten van jou doen.
Mijn bakkie nog even en dan aan het werk, moet hub af gaan lossen. Hij moet op tijd weg want heeft een studiedag.
marion : :kus: Is lief van je !
Marion is me net voor, Kaylo, maar wees gerust. Ik heb haar gisteravond gebeld en verteld dat IEDEREEN geschrokken is! Dus ze weet dat ook jij aan haar denkt! Ik bel haar vanaaf nog ffies en dan benik ook weer wat geruster. Ze doet er nogal nuchter over(omdat het bloed niet continue is) maar het feit dat de aderen zo dun zijn,… ik vind het niet prettig!
Nou meiden…ik ga me opfrissen, en dan richting werk. Eerst naar de markt, ik heb kattenvoer besteld(is daar goedkoper) Dus tot vanmiddag(zal wel weer een butplek hebben) of mss ff
tussendoor
beps : succes met je plekje !
Goeiemorgen!!!
Roanna: dat is weer erg schrikken!! Zal haar zo ook even smsen!!!
Viva: lieve schat, wat goed dat jullie er toch nog even uitgaan!! Weet je niet toevallig hoe het hotel heet? Ik vind Icmeler ook leuker dan Marmaris… ![]()
Verder vandaag weer aan het werk… Hoop dat het weer lekker druk wordt, zo blijf je bezig!!!
:kus:
Goeiemorgen,
Gisteravond veel te laat naar bed gegaan en weer veel te vroeg wakker. Heb Roanna daarstraks een berichtje gestuurd en haar sterkte toegewenst met de onderzoeken. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt.
Verder eigenlijk niks te melden