keurig netjes het lijstje erbij…
er gaan er trouwens veel weg de komende tijd…
en dit weekend 30 graden!! ![]()
@bloem
Als je dat het weer van vandaag hebt, dan wil je echt weg.
ja het is een dubbel gevoel hoor, maar wat iedereen al zegt, gaan… even bijtanken
goh ben toch ook erg benieuwd/bezorgd over Roanna, wat kan dat nu toch wezen
waarschijnlijk een ontsteking aan de bronchieen… ze gaan het allemaal onderzoeken…
kokkie wilde graag dat ze in t ziekenhuis bleef… dus voor de zekerheid dat roanna dat…
Arme Roanna, beter dat ze nu daar ligt. Eerst maar weten wat het is en nu maar hopen dat kokkie niet morgen een oproep krijgt. Ik heb net een sms gestuurd en ook alweer eentje teruggekregen.
Ik heb net gebeld, morgen bronchoscopie, en nog een ct-scan. Ze voelt zich goed, is idd errug rustig. Vind het lief dat we aan haar denken. Ze hebben een klein plekje gezien, dat wijst op een beginnende longontsteking. Dus nu aan de anti-biotica en bloedverdikkers. Het bloeden gestopt. Ze blijft hoe dan ook iig tot donderdag in het ziekenhuis!!
@Viva: Goede zet, lekker rustig Icmiler!!Ook ik vind het leuker dan marmaris zelf!! En ook een gezellige markt
Nou goed… maar weer tv kijken
(Bloemmie thanks voor je mail!!)
Goh ik schrik van het bericht dat Roanna in het ziekenhuis ligt.Wens haar veel beterschap.
Viva,lekker een weekje er tussen uit,je hebt het verdiend…
Ik ff gegoogeld en heb inderdaad gelezen dat mijn bloedgroep niet zo erg is,en maak me geen zorgen hoor…Zo koffer voor het grootste gedeelte gepakt.Krijg steeds telefoontjes tussendoor dus schoot niet echt op.
@ beps sure ![]()
@ trl hoe laat vliegen jullie morgen? en arme askim, die denkt… waar blijft ze nou?? hahaha… moeilijk ook als je zonder agenda leeft zoals de meeste van die jongens daaro…
Bloem,vlieg morgen om 10.50 uur vliegen op Bodrum dus daarna nog ff een busritje voor de boeg
Ohhh Trl: Je komt er, en het komt goed! Alleen een uurtje langer dan op Izmir tenslotte!
En dan… Dan genieten! Veel plezier!!!
Pfff geen zin!!
@ trl dat is al vroeg dus!! heerlijk… dan wens ik je nogmaals een fijne, mooie vakantie toe.
geniet ervan… wat er dan ook gaat gebeuren!!
@ beps geen zin waarin? dacht je dat je nog op je werk zat?
nee gewoon muf… geen fut,… niets… moe…hangen…geen energie om te hangen…
maar komt wel goed…ooit hahahah
Bedankt allemaal,ga er zeker wat van maken… kom morgen ochtend ook nog wel ff langs
oh schrik zeg van het bericht van roanna wil haar een sms sturen maar dat gaat helaas niet heb mijn mobiel op werk laten liggen
@tkl: hoelaat ga je naar schiphol?
@ linda owh das nie zo slim he? ik zou echt niet zonder mobiel kunnen… heb geen thuislijn en ook geen wekker… alles in mn mobieltje!! hahaha
anyway… ik ga dat mobieltje nu maar eens zetten en naar bedje toe… met mn boekje
off course…
slaap lekker allemaal