cyn- fijne avond!
ola
ikke weer thuis
@ TRL, owh je kindje is negatief? en dan ben jij cker positief… dat kan een hoop troubles geven, gelukkig is de medische wereld tegenwoordig zo ontwikkelt dat ze daar wat aan kunnen doen… dankzij al die bloeddonoren
heel veel plezier met mama in kusadasi. probeer en van te genieten. blijf bij jezelf en kom heel weer terug!!
@ viva bezig met regelen en bezig met verwerken… en dan ook nog eens alles tegelijk, alsof je daarvoor energie hebt. heel veel sterkte!
en toen was ik t kwijt… ach, ben t met de rest eens…
konijntjes lopen hier op mekaar te rijden… dominantie bepalen
hoor net op t konijnenforum dat dat kan voorkomen als er iets in hun omgeving is verandert… goh… nice… maar ik ga toch echt de meubels niet terugzetten hoor!! het beviel me wel! ![]()
nu/ strax aan de knutsel met de fotos en lijsten… helaas was t zwarte papier op, dus nog steeds niet wat ik hebben wilde ![]()
Bloem,over het kindje hebben ze niks gezegd dat die negatief zou zijn.Heb er verder geen verstand van,maar ze zij dat mijn bloedgroep niet veel voorkomt.
Wr,lekker aan je laatste weekje begonnen…
Grrr vriendin zou half 6 ff langskomen met de kids,mar ze is er nog niet,ze is altijd te laat dus had al rekening met 6 uur gehouden,pfff maar kan daar niet zo goed tegen hoor
@ trl owh dan ben jij dus negatief… grote kans dat je kindje wel positief is…
geldt dan toch min of meer hetzelfde…
Bloem,ik heb echt geen idee wat het kindje dat is.Alleen dat mijn bloedgroep O negatief is.
@TRL: niets aan de hand, ze halen wat bloed bij jou weg(vraag me niet waarom) en je krijgt een prik. Dit om te voorkomen dat er eventueel een bloedprobleem tussen jou en je kindje kan komen!! En dat is idd rond die 30 weken(ik heb ook neg. Zijn ze heel blij mee bij de bloedbank!!!) Geniet van het weer, het stadje, vertel ze dat we ook komen(hihi) en laat het allemaal maar gebeuren!! :kus:
[EMAIL=“Me@home”]Me@home en moe!!!
Meld me straks wel weer…er komt goede tv, verleden week nwe serie begonnen, jericho, en vandaag meteen een dubbele aflevering…JAAAA!!!
@ beps waar gaat dat over?
@ trl owh je moet je ook geen zorgen maken hoor!!
maar +bloed “valt” -bloed aan… dus het kan gebeuren dat jouw kindje jou gaat vergiftigen.
wat ze dan doen, is een beetje bloed afnemen, alvast en dan (geloof ik) dat ze jou alvast wat + geven, zodat jouw bloed dat niet meer als vijandig bloed ziet, als jouw kindje het nodig heeft…
igg maak je geen zorgen, lang leve de wetenschap!!! is de koffer al ingepakt?
@Bloemmie: Een klein dorp in de vs ‘ziet’ na een ontploffing in de buurt, de beruchte paddestoell… Dan blijkt niet alleen de stad in de buurt aangevallen(of zo) maar meerdere steden…Verleden week zijn de karakters een btje voorgesteld, en vanaaf begint het echt(denk ik…) was echt leuk/aardig voor een serie…
En ze zijn gek op 0-neg toch! want daar kunnen ze heel veel mee(dat hebben ze mij wijsgemaakt nl bij de bloedbank, en dus mag ik vaak komen geven!)
mn internet ligt er telkens uit
maar roanna belde net…
op t werk had ze weer hetzelfde als afgelopen zaterdag, rochelen en bloed. ze had gevraagd of iemand haar naar huis wilde brengen, maar ze hebben haar meteen naar het ziekenhuis gebracht. ze heeft vandaag een foto gehad,. morgen krijgt ze een bronchoscopie en later nog een CT scan… kokkie had graag dat ze in het ziekenhuis bleef, dus dat heeft ze maar gedaan… ze zal er zeker tot woensdag blijven.
ze voelt zich goed, klonk opgewekt en was errug bezorgd over het feit dat wij er dan nix vanaf wisten en wilde dit toch even vertellen… ze blijft dus uit voorzorg in het Ziekenhuis
ze mag gebeld worden
als t maar niet te laat is…
@ beps, ja klopt iedereen kan O- ontvangen omdat daar nix aanzit, geen +, geen A of B markeringen, nix… dus als ze niet weten welke bloedgroep je hebt: hup O- erin…
klinkt een beetje als die letzte kindern von swebenborn… ook t post-nuclaire trauma…
ik ga vanaaf voor de 1e aflevering van army wives…
jeetje wat schrikken zeg voor Roanna, en ach wat lief dat ze aan ons denkt.
Tlr, is geen probleem meer tegenwoordig, mijn moeder had o negatief, mijn vader A positief, ik heb A positief, vroeger noemden ze dat een rhesus baby, of terwijl zoals al hier eerder gezegd, je gaat antistoffen maken tegen het bloed van je baby, vroeger ja vroeger was dat een probleem niet eens bij de eerste baby maar bij de 2e deze baby moest dan gespoeld worden, of met andere woorden ze geven dan de baby ander bloed, het gebeurd dan tijdens de bevalling dat er bloed van de baby terugstroomt via de navelstreng en de placenta, waar jij dan last van kan krijgen, tegenwoordig krijg je inderdaad een prik om die antistoffen die jij dan zou aanmaken stil te leggen, dus geen vuiltje aan de lucht.
Een rhesus baby is in het begin na de bevalling meestal wat geler van kleur, maar kijk naar mij, niets meer van te zien hihihihi.
Hier de kogel door de kerk, hubs en ik hebben alle 2 het idee dat we op ons tandvlees lopen, paps gesproken, en het advies van Damber en schoondochter opgevolgd, we hebben een last minute geboekt even bijtanken, om dan vervolgens weer door te gaan, as vrijdag gaan we 8 dagen naar icmeler bij marmaris gewoon om even tot elkaar te komen, want ik kan jullie wel vertellen dat we helemaal leeg zijn, een soort van uitgewoond gevoel.
sorry weer niet uitgelogd meiden
kus Viva
@ viva… ik snap het helemaal en ik denk dat iedereen zal beamen dat je het meer dan verdiend hebt!!!
en je hebt het geweldig uitgelegd… bovendien hebben rhesusbabies unieke antistoffen, maar goed!!
icmeler!!! leukkkkk ben je er al eerder geweest?
Bloem ik ben in marmaris geweest, en 2 avonden door icmeler gelopen, vind icmeler leuker dan marmaris (sorry crazy) maar dat is mijn gevoel, en nee het is geen bodrum of gumbet, maar dit was het enige wat er was met op zo korte termijn vertrek, geen idee wat het hotel is, maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit. Het gaat erom dat we rust, hebben en samen even kunnen bijtanken en of het eten nu wel of niet lekker is in het hotel lekker belangrijk, een restaurantje is zo opgezocht!!! We vertrekken as vrijdag om 00:10 uur naar Dalaman!!!
ga eerst uitloggen grrrrrrrrrrrrrr
zo dat is beter
@ viva ik begreep t wel hoor ![]()
ik vond icmelere ook veeel leuker dan marmaris (sorry crazy
) gewoon net een klein dorpje…
misschien zie je brenda ook nog wel?
en idd gewoon lekker genieten, zonnetje, cocktail, lekker eten en even afstand nemen, de batterijtjes weer in het groen zetten voor de volgende ronde…
Super Viva dat jullie nu toch gaan, ik denk dat je wel wat rust kunt gebruiken! Ik weet het trouwens wel zeker. De meiden zorgen voor opa en jullie kunnen even tot rust komen.
Turkije lover:27 mei - Kusadasi ![]()
Viva: 30 mei - Icmeler
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Turkije lover:27 mei - Kusadasi ![]()
Vivaturkije: 30 mei - Icmeler
Wr: 31 mei - Gümbet voor 5 maanden
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar