Hihi ! Da’s duidelijk !
Ga nog even wat aan de slag. Misschien tot vanavond, anders morgen ! :dag:
Hier is het inmiddels droog en er komt een :zon:
@Kaylo::dag:
vannacht gaat mijn zoon terug naar afghanistan, ben blij dat hij erbij is geweest, is voor ons maar zeker voor hem beter geweest, dat hij op tijd terug kon zijn…
@Viva: Dat denk ik ook, hij moet dit ook verwerken. Nu met jullie als gezin, anders daar alleen. Gelukkig is het nu maar voor een week of 8, is overheen te zien he
ja gelukkig maar voor korte tijd
K*Tplek
Hey ladies!! Ik druk aan het werk… zit deze hele week alleen, dus alles komt tegelijk…
Zal misschien op een rustig moment even reageren!!
Maar dit wil ik niet vergeten: Viva: :kus:
@Viva: Klote dat er geen organisatie hiervoor is… We worden ‘geacht’ te weten hoe en wat…
Gelukkig weten we dat niet! Ik wens je heel veel kracht ook hiervoor :kus:
meiden dank je wel, ik zal er wel uitkomen, en vergeet ik iets, nou pech dan, als ze iets willen hebben kunnen ze het krijgen.
Viva,al dat papierwerk is niet niks,weet t nog van me mams toen haar moeder overleden was.Alles hebben ze nodig kopietje van dit en kopietje van dat.En er zal vast wel wat vergeten worden,maar dan trekken ze vanzelf wel aan de bel…Sterkte…
Nou ik het verteld op het werk,of nou ja tenminste op me eigen afdeling pffff zal wel een beetje te shaken hoor gekke ik…Maar gelukkig ging het allemaal goed.1 collega geloofde het niet en kwam net pas naar me toe om te feliciteren hahaha ik zeg geloof je het nu wel dan.Ja ik moet nu wel.Maar is ook wel een beetje je eigen schuld dat ik je niet geloofde zegt tie,jij maakt altijd overal een grapje van hahahah…
@Viva: Vannacht je zoon weer weg(gelukkig maar voor even), wens je sterkte met alles:kus:
@Trl: Een hele fijne vakantie samen met mams en ik duim voor je dat je er samen met askim uitkomt. Ook voor jou :kus:
@Marion: Ging net boodschappen doen en je wilt het niet weten. Zie ik een vrouw lopen, leek sprekend op jou:paranoid:
Ik ga aan de crock, dus tot vanavond of anders tot morgen
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/fijne252520avond03md.gif
Pfff systeem ligt hier plat… Dus heb niks meer te doen!!!
TRL: voor ik het vergeet; fijne reis, en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!!! :kus:
ja leuke humor… wat een reden om een grapje over te maken…not!!!
Nou ik nog steeds butplek…
Jeeh het systeem doet ut weer!!!
Heb ondertussen maar zitten zoeken naar een Ipod… Wil een nieuwe mp3 ![]()
Zal jullie felicitaties overbrengen aan N, zal ze blij mee zijn.
@Beps
Een oudje of niet … vond hem wel gezellig met al die vrolijke lampjes.
@TRL
O wat jammer dat ze geen foto konden maken vandaag dan was het allemaal wat tastbaarder voor askim. Nu maar hopen dat het in Turkije gaat lukken. Wel mooi voor mams dat ze het hartje gehoord heeft. Heb mijn moeder toen ook een keer mee genomen, dacht dat is leuk voor haar, en dat was het ook. Totdat het moment dat ze vertelde dat ie in een stuit lag en de bloeddruk gingen meten, die was veel te hoog dus kon meteen een afspraak maken in het ziekenhuis. Mensje heeft geen moment rust meer gehad totdat ie geboren was.
Vandaag is N jarig.
@Toos
Wat een pech voor je schoonzoon, is ie mooi klaar mee! Hopelijk is het gips eraf voordat ie op vakantie gaat.
@Viva
Valt zeker niet mee. De dagen voor de crematie heb je het zo druk met regelen, visite etc., dan wordt je gewoon geleefd. Nu alles achter de rug is heb je meer rust maar ook meer tijd om te denken. En alles lijkt zo onwerkelijk. Heeft zijn tijd nodig … sterkte :kus:
Je zoon vanavond weer terug naar Afghanistan, gelukkig nu niet meer voor zo lang.
@Kaylo
Nog gefeliciteerd met je ventje!
Moedig van je vriendin die parachutesprong, zou het ECHT niet durven.
@Toos
Je meent het!! Zijn er meer van mijn soort dan?
@Cyn
Had pas ook naar een i-pod gekeken maar vond ze nog wat te duur, tenminste degene die ik wilde hebben.
Ik ga denk ik voor de 80GB… die is 219.- euro… Vind ik persoonlijk wel ok… Mijn vorige (S*ny van 20gb) was toen 300 euro…
goedemiddag,
trl- bijzonder dat je het hartje nu hebt kunnen horen, wel jammer hoor dat je geen foto kon krijgen zeker als je in kusa geen echo zou kunnen maken.
toos-dat is ook wat voor je schoonzoon, denk je lekker te gaan voetballen, breek je je vinger
viva- administratieve rompslomp, zou idd een instantie voor moeten komen die dat uit handen kan nemen, je hoofd staat er in zo’n periode juist niet naar
kaylo- nog gefeliciteerd met hubs
Meiden ik ben zo pleite!!! Best druk gehad vandaag… Dus zo lekker naar huus!!!
:kus: