TTT deel 90...

@Viva: Valt zeker niet mee om de draad op te pakken. Ik had het gevoel alsof ik in een roes leefde, als er wat werd gezegd drong het gewoon niet door. Hoe is het met je vader?

goeiemorgen iedereen !

Paar dagen niet geweest, dus ga eerst vlug bijlezen !

paps geeft aan dat hij eenzaam is, vertoont vluchtgedrag, maar voor de rest gaat het wel met hem, hij is verdrietig wat logisch is, en idd Toos een roes dat gevoel heb ik ook hoor.

ook de administratieve rompslomp daar wordt ik niet goed van, kopieetje hier en een brief daar, en maar nadenken of ik iets vergeet.

@Viva: Hou maar op, dat is zo’n gedoe. Toen mijn moeder overleed heeft mijn vader dat zelf gedaan, maar ik hoorde hem er toen ook over. Vooral de belasting is erg traag van begrip

mijn vader snapt er allemaal niets van dus ik moet het doen verschrikkelijk gewoon, er moet toch een instantie zijn, waar het gemeld wordt, en dat die dat allemaal doen…pfff

En daar werd ik zo moe van, steeds maar nadenken of alles gedaan was en of er nog wat moest gebeuren. En omdat je het gevoel hebt alsof je een klap op je hoofd hebt gehad, kost dat veel energie. Jouw wereld staat stil, maar de rest gaat gewoon door. Je gezin, je huishouden en jij hebt dan nog de zorg voor je vader. Het is niet niks allemaal

Hoe is het met je zoon, wanneer moet hij weer terug?

@toos
30 graden, echt waar??

@viva
Alles weer achter de rug, echt mooi/goed verlopen hoorden van van Damber.
Nu alle administratieve ellende nog, wat een gedoe hè. Blijft je vader voorlopig gewoon in zijn huisje wonen? Kun je nog een paar dagen van je zoon genieten of is hij alweer terug.

Marion : even lastig gehad met J ?

Roanna : dat moet schrikken geweest zijn. Voel je je nu beter ?

TRL : Morgen vertrekken ! Koffers al gepakt ? Beetje zenuwen of niet ?

Toos : schoonzoon ingegipst, hopelijk eraf voor jullie vertrekken.

Viva : heel veel sterkte meid :kus:, ook voor Damber en je papa

Gisteren heeft mijn beste vriendin haar eerste parachutesprong gedaan (duosprong). Had ze cadeau gekregen voor haar verjaardag (allemaal beetje bijgelegd). Ze vond het super !!! Denk niet dat ik het zou durven ! Komt wel een heel gedoe aan vooraf qua uitleg. Maar ze zou het zeker nog doen !

@Kaylo: Zou dat ook never nooit niet doen. Moet er niet aan denken, heb al hoogtevrees als ik op de krant sta:o

toos : heb ik ook, hoogtevrees. Ventje was gisteren ook jarig, en toen wou ik hem een sprong cadeau doen, hij was er niet happig op !! :lol::lol:. Hoewel hij het wel zou durven denk ik

Zou niet graag hebben dat ons verlof in duigen valt wegens een te pletter gevallen echtgenoot ! :crybaby:
Nog 20 daagjes trouwens :vak01:

@Kaylo: Gefeliciteerd met je ventje

@kaylo
Nog gefeliciteerd met je ventje.
Ik denk dat ik het wel zou durven, maar een sprong staat niet hoog op mijn verlanglijstje.

@MK: Iets minder warm, woensdag 27 graden

Was er gisteren trouwens prima weer voor. Wel iets anders dan vandaag ! :storm:

di wo do vr za
Zonneschijn (%) 20 50 40 70 70
Neerslagkans (%) 70 50 50 30 20
Middagtemperatuur (ºC) 23 24 /27 21/ 24 22/ 25 23/25
WindrichtingOZONOOWindkracht (bft)44344

Zal ventje de verjaardagsgroetjes overmaken.

Lees ik hier : woensdag 27° C ? :zon02::zon02: Da’s dan terug teveel van het goeie volgens mij.