@Marion: Nou, mijn complimenten hoor. Je hebt zeker daarginds niet stilgezeten, maar ik kan er ook wel wat van. Of niet dan? :unibrow: Grappig hoor! Wil je vanavond N. ook even namens mij feliciteren?
@Trl: Owww… spannend hoor. Ben zo benieuwd wat je er van vind en straks nog meer, wat askim er van vind. Maargoed, het gaat nu eerst om jou en je kindje. Lijkt me wel spannend hoor. In mijn tijd kon dat helemaal niet, dan alleen om medische reden.
De rest alweer aan werk en gaat zo te werk. Ikke ook weer straks en zou dan eigenlijk… nog maar een week hoeven werken… maar nu dus even niet. Maarja, laten we zeggen… ook voor een goed doel.
@TRL
Morgen op weg naar askim, met een dubbel gevoel dit keer. Weer spannend, een andere keer was er de vraag of ie een visum zou krijgen, maar dat was peanuts vergeleken bij dit.
Wens je een hele fijne vakantie met je moeder en hoop zo voor je dat askim inmiddels wat aan het idee gewend is geraakt en voor jou en de kleine gaat.
@Marion: Wil je N feliciteren… En ohh ik moest stiekum wel lachen bij je Kusa plaatje…ik denk dat deze…ehhhmmmm een jaar of 10 oud is hihi!! Maar idd wel in de winkelstraat een karakterestiek plekje…
@Bloemmie: Ik lees net terug en zie van fuzz n furr’s gewaagde aktie… wowww 2 op schoot,… en de adrenalinestoot ernaa… nog lang gestuiterd???(ben met een uurtje op kantoor!)
@MK: Nee ik zit er niet zo mee. Je hebt een koffer met je eigen spullen. Ik heb alleen een apart voetenbankje. Dat staat dus bij de teammanager en daar pik ik het elke dag op(hoger tegen het vocht in de benen) En verder leer je ook andere collega’s kennen
Nou tas in pakken en weg wezen
:dag: tot vanaaf…(of straks hoop ik!)
Ik weer op het werk,ja ja ,er moet nog gewerkt worden vandaag.Nou heb het hartje gehoord was wel bijzonders,me mams was ook mee en die vond het helemaal bijzonder,want dat was er in haar tijd nog niet.Helaas geen fotootje gehad:frown:,degene die dat doet was er niet en die mijn nu hielp kon het niet.Alles was goed ze hadden nu de uitslagen van de bloedtest ook binnen was ook allemaal goed,zat ver boven het gemiddelde met alles.Alleen bloedgroep is O neg,dat is bijzonder,dus daarom bij 30 weken een extra controle en een prik.
Vanacht nog een sms gehad van askim die dacht dat ik vandaag al kwam,helaas voor hem moet hij nog een dagje wachten.Stond wel in dat hij van me houdt,pffff misschien is hij toch al een beetje bijgedraaid,maar nog niet te vroeg juichen.
Heb de koffer al wel gepakt maar er nog niks ingestopt dat doe ik vanavond wel,gaat natuurlijk weer veel te veel mee:nod:
@Mk: Nou, dat kun je wel zeggen. Nee, geen last meer van gehad. Neem even een paar dagen mijn bloedverdunners niet in en even rustig aan met mijn rode wijntje 's avonds, dan moet het wel weer goed komen. Hopenlijk was het eenmalig en anders… toch maar even naar laten kijken.
@Beps: Ik kreeg ook na het zien van deze foto een bietje heimwee hoor! :crybaby: Zo,n bekend plekkie.
Zo, dames ik heb mijn 1e bakkie inmiddels op en ga nu ff douchen.
@trl
Bijzonder hè het hartje horen, zeker nu je het kindje nog niet voelt bewegen.
Lief smsje gehad, zal het toch helemaal goedkomen, askim als papa… ik hoop het zo voor je!
Goeiemorgen op deze natte maandag http://www.animaatjes.nl/plaatjes/r/regen/4.gif,
Er zijn al mooie updates gegeven, sluit me daar helemaal bij aan. @Roanna: Dat is wel schrikken, hopen maar dat het eenmalig was. Misschien was de oorzaak inderdaad de combinatie bloedverdunners en alcohol. Arme kokkie zo geschrokken. Lekker wezen maccen. Ik ben niet zo van de mac, zijn vrijdag onderweg naar de toppers even een M gestopt, had de mc moment soort van kipburger. Eindelijk niet zo’n kleffe hap en een mooi maatje @Trl: Mooi moment om de eerste keer het hartje te horen. Bij de oudste kreeg ik nog zo’n houten toeter op mn buik, bij de tweede kom ik ook meegenieten. Dan is het allemaal echt he
Ben benieuwd naar de reacties op je werk. Morgen lekker met mams naar kusa. Hoop voor jou dat askim het ook leuk gaat vinden:kus: @Marion: Wil je N feliciteren?
Ik moet vandaag ook weer aan de crock, wordt mn derde avond. Morgen en woensdag vrij en hoorde net dat het 30 graden gaat worden:zon02:
Schoonzoon had trouwens zaterdag een voetbaltoernooi, werd ik op mn werk gebeld door dochter. Schrok me te pletter, was niet ernstig maar of ik even naar zn hand wilde kijken want hij had een bal op een vinger gehad. Tja heb geen rontgenogen, dus hun naar de hap. Heeft hij zn ringvinger gebroken, hand en deel van zijn arm in het gips. Moet minimaal 4 weken blijven zitten, misschien net voor dat we naar turkije gaan gips eraf.
ik heb niet bijgelezen, alleen van Roanna wat een schok zeg
en toos schoonzoon in het gips voor de rest blijft niets hangen
iedereen bedankt voor het medeleven
ik zelf moet de draad weer oppakken, en dat valt even niet mee, ik zit nu nog volop in het regelen van vanalles en nog wat
tlr wens je alvast veel plezier in kusa en hoop dat askim van gedachten veranderd