Ik ga ook mn mandje opzoeken, ben ook morgen vrij. Dussss http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/welterusten80.gif en tot morgen
Toch nog maar even hier bijgelezen, kan je niet maken om te gaan slapen zonder de laatste nieuwtjes hier gelezen te hebben.
@Toos
J weet al waar we maandag heen gaan, hij zat er bij toen we aan het speuren waren. Was zijn 1e vraag toen ik hem van school op ging halen. Was er nog een plekje vrij voor ons?
Je been goed gegaan vandaag, nu maar proberen om niet zoveel te lopen als de vorige keer. Heb je misschien ook minder last. In ieder geval beterschap!!
@Filiz
Druk aan de regel voor Turkije. Komt toch stiekem een hoop bij kijken of niet?
@Linda
Goed gelopen vandaag! Doe het je niet na, heb de pijp al leeg als ik hier naar het dorp moet rennen.
@bloem
Een goede daad verricht … je collega weer helemaal happy gemaakt vandaag!
Kootje en Kaatje, je bent er maar druk mee. Wie wanneer helpen? Zo snel mogelijk zou ik zeggen voordat er straks kleine kaatjes en kootjes komen.
En toen was ik het kwijt. Truste en tot morgen :kus:.
:idea:
Goedenmorgen
Gister gewoon in slaap gevallen dus ik heb alleen ff :dag: terwijl ik naar mn bedje ging!
@Bloem: Dilemma’s zijn er om op te lossen, doe wat jij goed vind!!! Iig zijn ze geent en gezond!! En wat betreft je gemiste foontje…ohhhhh tempting!!! Ook hierin dus… keuzes keuzes keuzes
Wel tof dat je die collega uit de brand helpt!
@Toos: Gelukkig is het gister goed gegaan, en ben je geslaagd voor je feest-outfit!
@Marion: Heerlijk hoor het vooruitzicht voor J(en jezelf ook, dagje uit!)
@Linda: Gave afstand… nu maar kijken hoe het weekend je afstand gaat, das dan een ‘makkie’ ![]()
@Viva(en Damber): toch een btje gezellige avond gehad?? Hoop dat zij iig een btje fijne dag gehad heeft… en hoe gaat t met Jessy??
@Crazy: Wat heeft de wasmachine gedaan, of heb je m moeten vervangen???
en nu weet ik het niet meer,…
Ik moet om 9 uur weg, dus ik hoop dat er nog een btje lekker plekkie is
Tot straks
Goedemorgen,
Toos,geslaagd voor je doll…Het feest kan voor jouw beginnen.
Crazy,toch nog een oranje servetten gevonden.En is de wasmachine gemaakt?
Linda,hoe staat het eigenlijk met jouw en J?
Beps,dan zal je die slaap wel nodig hebben gehad.
Bloem,van harte gefeliciteerd met je 16000ste post
Ik vandaag een half dagje.Vanmiddag afscheidsreceptie van onze directeur in de bioscoop hier,gaat met vroegpensioen en fietsen in Canada .Morgen dus het 60 jarig jubileum feest van 9.00 uur tot 00.00 uur weten niet wat we gaan doen.Heb er ook niet veel zin in…
Iedereen een fijne dag.
:SPAIN:Marifran: 27 april/mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:
:CZECHREPURaak: 30 april - Praag:CZECHREPU
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
goedemorgen ik weer veel te vroeg wakker,
was gezellig gisteren, zoon belde ook nog dus iedereen weer happy.
vanmiddag werken en dan weekend, volgende week heel kort weekje…
Goedemorgen :dag:
Marion, wat lief dat J. er zo uit school naar vroeg ![]()
Toos, sterkte met je been knuf
Filiz, lekker druk met regelen in Turkije… onwijs mooie jurk en stekkie ![]()
Kaylo, wil het allemaal lukken met Hyves ![]()
Linda, lekker gelopen gisteren… hoe gaat het met :wub: ???
Bloem, kaatje/ kaatje en kootje/kootje… weet niet waar je goed aan doet… jij nu waarschijnlijk wel, want je wilde nog 1 nachtje slapen om een keuze te maken. Hoe gaat het met je vinger?? lief van je dat je je collega uit de brand hebt geholpen (nog gaat helpen).
Beps, je loopt jezelf nog eens voorbij… ook druk druk druk
Met jessy gaat het goed
met Aiji ook??
Crazymar, doet de wasmachine het weer?? en geslaagd voor de oranje servetten ![]()
Gisteren bij schoonzus geweest, mijn broer belde toen wij daar waren… Je zag haar gewoon glunderen
Was gezellie. Jessy is ook meegeweest in haar nieuwe auto-bench en de poes van broer en schoonzus heeft dus ‘kennis’ gemaakt met het fenomeen hond
Eerst blazen en vervolgens op een afstand toekijken. Het is weer megadruk op mijn werk… ik ga dus weer wat doen. Ik probeer echt zoveel mogelijk mee te lezen… en te reageren… maar door drukte op het werk, kom ik er vaak niet aan toe om te reageren. Vaak uit het werk ook e.e.a. te doen of ik wil gewoon ff lekker onderuit op de bank. Ik ben wel van alles op de hoogte hoor… heb echt meegelezen ![]()
morninkkkk
@ damber en wat vond de baardagaam van jessy? en vise versa?
@ toos, verstandig, lekker een dagje vrij na de spatspuitertjes!
@ trl, doe je morgen toch rustig aan? als het niet leuk is ga je gewoon halverwege naar huis… niemand kan jou verplichten om tot 12h 's nachts te blijven hoor!! en als je er eenmaal bent: komt t vast goed…
ikke vannacht de nieuwe vista update geinstalleerd. was ermee begonnen en duurde te lang. dus de hele handel naar bed verplaatst… ikke slapen, laptop installeren en ikke ergens midden in de nacht wakker en toen was ie klaar… ook goed
nog 2 dagen werken… poee… heb t zo helemaal gehad… maar ja…
Hadden niet zoveel van elkaar… ze keken beide, maar deden beide niets… jessy is niet uit de bench geweest… alles op afstand bekijken ![]()
Oh en Bloem… troost je… ik mag er ook nog 2 werken voordat het weekend begint.
Bloem,dat is juist het probleem gaan met bussen weg hier en weten dus niet waarheen er gaan geen bussen eerder terug,partners konden ook niet later aansluiten,dus als die mee willen moeten ze ook een dag vrij nemen.Vreemd geregeld allemaal…Ik vermoed dat we naar Hilversum gaan,naar de studio…Dus daar is wel een station in de buurt als ik het echt zat ben ga ik dus gewoon weg …Tis allemaal zo raar geregeld en daar is ook veel commentaar opgeweest.
Goeiemorgen !
Goedemorgen Kaylo :dag:
Zus, balen zeg dat dat allemaal zo is geregeld… en verrassing, prima… maar wat meer info is natuurlijk errug welkom
Zussie,zeker helemaal mee eens.En er komt nog bij dat als je je ervoor afmeldt de rede bij je leidinggevende bekent moet zijn,is toch belachelijk.Maar goed ga maar gewoon mee,want wilde er ook geen vrije dag voor nemen,en zie wel wat het gaat worden.
Zus… echt waardeloos… het wordt gewoon verplicht!!!
Ja een daarom gaan de meesten ook met tegenzin mee.Maar heb gehoord dat een collega van me met de auto gaat,omdat zijn vrouw zwanger is en het misschien niet vol kan houden,dan gaat hij eerder weg,dus ff regelen of ik misschien mee kan rijden:smile:
klinkt lekker Tlr… verplicht uitje,…misschien heeeeeeel erg hoofdpijn ineens.
Kaylo goedemorgen…
:SPAIN:Marifran: 27 april/mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:
:CZECHREPURaak: 30 april - Praag:CZECHREPU
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Jajajajaja ik ben weer terug!!! Gisterochtend om 07.00 uur geland, en om 09.00 uur thuis… Maar was (en ben) dood!!! Wat een reis… 12 uur!! Maar wat was het geweldig!! Niet te bevatten zo mooi!!! Gister is wel mijn koffer opengebroken, dus die is naar de klote (het slot) maar er mist gelukkig niks… dus weet ook niet waarom ze het gedaan hebben!!!
Heb nog niks bijgelezen, en ga zo de foto’s op mijn pc zetten… en dan straks weer werken!!!
Cyn,welkom terug.Balen van je koffer,wel aangegeven toch,mogen ze vergoeden toch? Ben heel benieuwd naar je foto’s.En je staat alweer in het lijstje op naar Mexico,lekker vooruitzicht…