Ttt Deel 86!!!

Ja en dan kan je niet snel reageren enzo…

Ikke ook weer thuis, half dagje…

Straks komt er een meisjespuber haar haartjes verven…en dan blijft ze meteen eten…(lekker goedkoop voor studentjes…)
Tot later of morgen

En ikke subiet ook terug sporen ! Was een lange, eenzame dag ! :disgust:

Vanavond “efforke” doen om te gaan fitnessen. Moet mezelf wat discipline opleggen, anders komt het er niet van.

Iedereen smakelijk eten strakskes en een leuke avond nog !
Tot morgen ! :dag:

Cyn : als ik je niet meer zie : goeie reis en GENIETEN HE !!!

Kaylo ::dag: spoorze en wel thuis. ik ga ook fitnessen vanaaf hoor:p

:biggrin: heb er zoooooveeel zin in!!! Straks nog even lekker een soepje en een stokbroodje… en dan vanaf 19 uur tv kijken in bed… en dan slapen wanneer ik moe ben!!!

Eindelijk!!! Kan niet wachten

snap niet dat je er zo’n zin in hebt, vakantie is toch saai, alle dagen hetzelfde : lekker eten, mooi weer, vriendelijke mensen, uitstapjes:D
Genieten he meissie en voor ons mooie foto’s maken. Heel, heel veel plezie en tot over 2 weken:zon02::kus:

Dankje!!

Ben nu weg!!! Nou ja… voor nu… Ga zo even eten… :smiley:

Zo mijn laatste nederlandse maaltje zit er in!!! Morgen nog even naar de**M **en dan op naar de satey, noodles en loempia’s!!! :biggrin:

@cyn: heel veel plezier geniet ervan

Linda… dankje!! Jij alvast succes met je examen!!!

Jeetje verveel ik me hier de pletter… is er bijna niemand online!!! Waar is iedereen???

:kus:

Ben nu weg!!!

:dag:

@CYN: VEEL PLEZIERRRRRR

Hallo allemaal,

Al weer een poosje geleden dat ik hier was, valt een beetje tegen om weer op te pakken als je een tijdje niet geweest bent. Is me bij anderen ook al opgevallen.

Heb ook last van het gerommel hier, ben al voor de 2e keer overnieuw begonnen, ik word er maar zo afgekukeld

Heb even een stukje teruggelezen

Cynthia - Eindelijk is het dan zo ver. Heel veel plezier meid! Lekker smullen van het lekkere eten, genieten van de schitterende natuur en het dynamische Kuala Lumpur en de Petronas Tower. Dan ook nog tropisch relaxen. Oowwhh wat zijn we allemaal aan het zonnetje toe!!

Bloem - Veel succes in je nieuwe baan. Beetje jaloers, zou ook nog wel zo een leuke uitdaging aan willen gaan. Maar ja vergeet even dat ik geen tijd heb, moet veel te vaak op vakantie :retard:
Je Website ook bekeken, knap hoor! Ziet er echt professioneel uit!

Verder weinig bijzonderheden hier, of het moet een verdwaald spuugbeest zijn:biggrin:. Weet natuurlijk niet waar het over gaat, maar ze moet wel iets heel ergs gedaan hebben!

Ga zo even mezelf van het lijstje gooien. Vind het toch niet zo’n goed idee, kom ik 3 weken bovenaan te staan met 2 mnd Spanje. Vind het niet passen op dit Turkije forum.
Maar we gaan wel hoor! Heb er echt zin in, helemaal nieuw voor mij. Ben druk bezig met informatie aan het sprokkelen, wil niets over slaan.

:malaysia:Cynthia: 8 april - Maleisie !!! :malaysia:

Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Nou hopenlijk mag ik ook weer ff wat zeggen hier, voordat alles weer op wit gaat. Hi, hi.

Dus jij Marifran, hebt er ook last van dat hier het een en ander niet goed gaat. Ik dacht al dat het aan de mijne (pc) lag. Dan zijn de foto’s weg, dan staan er overal kruisjes. Dan kom je er helemaal niet meer op en dan zakt alles door. Pfffffff

@Marifran: Nou, van mij had je erop mogen blijven staan hoor! :vak02: Vergeten we het ook niet!

@Beps: Enneh… zitten de kleurtjes er al in? Ja, zo help je elkaar toch!! Zij jou haren doen en jij haar te eten vragen. Goeie deal!

@Cynthia: Ik had het geloof ik nog niet gezegt :dope:, maarre… een hele fijne vakantie en genieten hoor. Ook een goede reis.

Ik ga zo even weg. Ga even naar mijn koffievriendin. We hadden vorige week samen wat kleding besteld via internet en die zijn binnengekomen, dus ga het even wegbrengen. Je weet maar nooit of alles wel past en je moet het dan op tijd terug zenden.

Iedereen nog een fijne avond en tot latersssssss.

Roanna - Succes met de nieuwe kleertjes. Hoop dat er wat leuks overblijft. Heb zelf altijd pech met kleding over de post, begin er maar niet meer aan.

Kaylo en Raak - Allebei naar fitness, succes. Heeft zeker met de komende bikinitijd te maken, beetje strak trekken is nooit weg! Heb ook m’n SB boek maar weer opengeslagen. Werkt nog steeds goed.

Eet smakelijk allemaal, ga ook maar even in de keuken helpen !

Ben helemaal happy met de nominatie van m’n vakantiefoto. Had ik nooit verwacht! Ben altijd heel kritisch op m’n foto’s, zie er altijd wel wat fouts aan. Heb zoveel schitterende foto’s van anderen gezien, dat ik geen keus heb kunnen maken. Had het echt nooit gedacht !!

Cynthia heel veel plezier en geniet ervan

zo halllooooo

konijntjes eten, lampje gehaald, 34 mails doorgeworsteld en met mams gebeld.
ga zo ff wat te eten maken voor mezelf en doelloos voor me uitstaren
ik ben gaaaaaaarrrrrrrrr

veel gezichten (hele leuke ook ;)) veel handjes, veel info, veel termen/ afkortingen etc…
we gaan t zien

ben woensdag wel vrij… bed wordt geleverd, kootje wordt ontmand en ze komen van de woningbouw dingen fixen…

@ CYN: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL PLEZIER IN MALEISIE!! schrijf alles op, sla alles op, en maak foto’s foto’s foto’s: tot je er bij neer valt. glimlach en geniet!!!

Bloem dus eerste indruk was ok.Nu alles lekker verwerken.

Ik net reis geboekt vertrek 27 mei voor 12 dagen naar Kusadasi,met met mams…En misschien boeken we terplekke nog wel 3 dagen bij hebben we voriga jaar ook gedaan :wink: