@Cyn
Koffer al gepakt? MP3 vol met je favoriete muziek? Geheugenkaartje nog heel? Je kijkt er al lang naar uit maar morgen is het dan eindelijk zover … JE GAAT NAAR MALEISIE!!!
Kuala Lumpur, Taman Negara, Malakka, de olifanten en misschien de oerang oetans. En dan tussendoor lekker luieren op een bountystrand en je lekker laten verwennen in een luxe hotel. Wens je een hele mooie, onvergetelijke reis toe met je familie.
Goeiemorgen, @Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe website, ziet er mooi uit en overzichtelijk. Veel succes vandaag met je nieuwe job @Cyn: Morgen is het zover, Maleisie. Ik wens je een hele goeie reis en een vakantie om nooit meer te vergeten
@Cynthia: Voordat IK het ook vergeet, (hoe kan ik jou nu vergeten?) wil ik jullie ook een hele fijne vakantie wensen en met name jou dus. Lekkker ervan genieten en ben nu al benieuwd naar je verhalen straks.
Bloem : weet niet of je mee kunt lezen maar heel veel succes in je nieuwe job !
Cyn : voor jou en je familie een heel goede reis en perfecte vakantie toegewenst. Genieten met volle teugen van iedere minuut hoor.
Zal ff kieken of ik nog een foto heb van ons in Maleisie. Ik zie je misschien strakkies nog wel he, voor slapen ben je nu toch veels te zenuwachtig:D