@ toos owh das wel gunstig dan allemaal… zo zie je maar een gesprek kan veel duidelijkheid scheppen. maar toch blijft het gevoel bij mij dat je misschien toch zsm wel eens wat anders moest gaan doen… dat kan toch zo niet langer?!
Dochter woont een half uurtje van ons vandaan, kan dus makkelijk even om een bakkie. Ze heeft trouwens zelf haar was gedaan, er zaten nog wat dingen in het :was:, maar het werd behoorlijk laat en wilde eigenlijk wel graag naar haar eigen mandje toe.
@Bloem: Dat is ook zo, ben wel aan het rondkijken naar wat anders. Valt hier niet zo mee. Er is wel werk in de horeca, maar verder moet je geluk hebben tegen iets leuks aan te lopen. Misschien is er een mogelijkheid om iets anders te gaan doen binnen deze organisatie wat in ieder geval een stuk minder belastend is, wil daar over gaan praten met personeelszaken en de arbodienst.
Ik ga even badderen, dus tot latersssss:dag:
@ toos spoel niet door t putje :dag: en idd aangaven die hap/wensen/ voorkeuren… kunnen ze altijd voor je kijken!
Goedemiddag dames, kom ff langs om hallo te zeggen en bij te lezen. Ga dan badderen en lkkr luieren. Kom nog wel langs om een bakkie te doen.
Fijne zondag allemaal:dag:
@toos
Gelukkig heb je alsnog vrij gekregen en maar hopen dat het inderdaad niet persoonlijk is.
Je hebt het iig gezegd en kortere dagdiensten gekregen.
owh een bakkie… mmmhhhh da lust ik oook al wel…
ik heb ffkes mn handtekening aangepast ![]()
Goeiemiddag ! Kom vlug even gedag zeggen en dan met mijn luie kont terug de zetel in !
Even bijgelezen, was niet zoveel eigenlijk. Enkel van lalalalalamamama … ! (ikke de avatar, en zij de naam… ?)
En dan nog lekkers met merguez en Turks brood
En Cyn die nu echt wel mag aftellen !
Wij nog 11 weekskes,… zal er ook wel vlug zijn hé
Iedereen nog een leuke zondag en geniet van alles wat jullie doen (doe ik ook !) :kus:
Wij terug uit het bos. Zo maar eens een filmpje kijken(of House van van de week…)
Bloemmie : wow dit is een heel overzichtelijke site. Hier vind je alles terug, proficiat. Moet je eigenlijk ergens anders ook posten misschien waar mensen echt niet veel over Turkije weten, doe je denk ik iedereen een groot plezier mee, succes hoor !
@ raak… ja dank je, ik ben druk bezig met de promo… ![]()
hahaha… tis natuurlijk de bedoeling om veel bezoekers te krijgen en dat mensen willen boeken, dat ze dat via de link op de site doen
if you know what i mean…
ben ik te laat of is er gewoon niemand op de thee geweest? is wel heeeel rustig hier
ja ikke was ff douchen
en nu ga ik lekker koken bij broer voor hem, mezelf en de ouders… jammmmmieeee
dus zwaai :dag:
bloemmie : doei doei eet smakelijk en fijne avond
Ik ga ook ff koken. fijne avond allemaal en tot morgen
Goedemiddag,
Ik ook weer thuis en cluppie gewonnen,maar wat heb ik het koud gehad zeg brrrrrrrrr niet normaal en was niet de enige,toen we na de wedstrijd buiten kwamen was het gewoon heerlijk weer…Nu ff aan de vette hap.
Bloem,handig die nieuwe site heb er al een kijkje genomen…
Mk,dukke dag voor je.
Voor de rest iedereen in de luie stoel…
Ook een hele goede middag.
Zo, ook weer thuis van de stad. Hier ook zalig weer gebleven. Heb 2 pyama’s kunnen vinden bij de He*a. Het valt echt niet mee om nog jama’s t met knopen te vinden. Kokkie vind die andere (zonder knopen) niet fijn, vanwege die tricotboordjes aan de onderkant. Hi, hi. Nouja met een infuus in je arm, lijkt mij ook die met knopen handiger. Pffffffff stom he, dat je hier nu over na moet denken? ![]()
@Bloem: Mooie overzichtelijk site.
Ik heb 'm even in bewaring gezet hier! Wie weet, dat ik 'm van het jaar nog nodig heb!
Ik dacht dat jij het wel zou weten van Blof, want dacht nog wel aan jou. Ik dacht, die weet het wel, maar heeft het ook even vergeten te melden. Nou, volgende week nog een deel. Ik zal je helpen onthouden, als ik er zelf ook aan denk tenminste. :biggrin:
@Beps: Lekker filmpje kijken nu? Veel plezier erbij.
@Trl: Ja, goed weer he van Aja*. Oh, wat zielig dat je het zo koud hebt gehad. Is het daar binnen op de tribunes niet verwarmd dan? Dat dacht ik altijd.
@Raak Ook weer aan de kook? Wat wordt het vandaag? :chin: Indisch eten?
@Kaylo nog even op de thee geweest. Leuk!
Oh, wij hebben net teruggaande van de stad ook ff lekker een vette hap bij de cafetaria hier op het WC gegeten. ![]()
En toen was iedereen weg! :paranoid: :crybaby: