slaap lekker roanna
ikke zo druk bezig
Kootje en Kaatje nu rustig… beetje naast elkaar liggen, oortjes en snuitje poetsen, mn nieuwe slippers opvreten… beetje geaaid worden door moi zonder weg te springen… jaja…
ikke nu naar bed!!
Zooo moei!!!
Maar ja hoe kant anders… Bijna 24 uur saampjes met Bloemmie ![]()
Tot morgen!!
ha schatten, ga even bijlezen…
@ beps je ging 3h geleden al naar bed :finger:
@ miere hoe voel je je?! hoe ging t?
nou ja, ikke naar bedje toe,… mag ook wel een keer… mag nooit uitslapen van beps ![]()
hihi… door mij moest ze er om 6.15 uit, want aiji begon te kermen dat ze moest plassen (toen ik eruit ging toen ik ook moest! hahaa
)
:idea:
Goedenmorgen deze morgen…
Ik heb zaaaliggg geslapen, en Aiji gelukkig ook
Geen bijzonderheden hier, straks na de kerk maar eens lekker het bos is, zonnetje schijnt dus dat kan genieten worden!!!
goedemorgen meiden…
weinig om op te reageren, wel vroeg wakker eigenlijk voor de zondag…
Goedemorgen,hier ook zon,hoop dat dat in Amsterdam straks ook is…
Ik was ook vroeg wakker,maar ben blijven liggen had toe nog geen zin om eruit te gaan.
Cynthia: 8 april - Maleisie !!! ![]()
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goede (nog net) morgen!
Het werk zit erop voor de morgen en heb inmiddels ingelogd bijgelezen maar ben niet echt van de updates vandaag.
Heb nog geen echte plannen voor vanmiddag, misschien even naar een hobbybeurs maar de zon schijnt hier al lekker en das al beter dan gisteren.
Goedendag zeg ik maar. Zit precies in het midden he?
Hier ook nog steeds lekker :zon02: Gaan zo na het broodje eten ff naar de stad om alvast pyama’s te kopen voor kokkie. Heeft die straks wel nodig en omdat hij er thuis maar 1 heeft, moeten we wel ff wat bijkopen. Bah!!! :disgust: Niks an!!!
Is ook niet veel updaten toch? Het is op dit topic niet zo druk geweest na gisteravond. ![]()
Nou meiden, allemaal een fijne zondag verder en tot laterssss.
ola… ik kom ook ff goedemorgen zeggen
ikke weer druk aan het werk, ben er wel maar ben er niet!!
Goeiemiddag,
Heb tot half 12 uitgeslapen, was al lang geleden meestal ben ik er wel bijtijds uit. Gisteravond is dochter geweest, haar wasmachine doet het niet goed dus alles maar bij moeders gewassen. Vanmiddag nog wat spulletjes langsbrengen en even een bakkie koffie halen. Heb haar huis nog niet helemaal klaar gezien.
Hier schijnt, net als gisteren, het zonnetje.
Net een paar fotootjes bij elkaar gezocht, mail checken en natuurlijk even hier kijken.
Nu wachten totdat hubs en M. terugkomen, dan kunnen de kaas/uienbollen de oven in.
G. zit al aan zijn broodje, dan kan hij op tijd zijn bedje in want we moeten nog op verjaardag vanmiddag.
@toos
De wasmachine nu al stuk, gelukkig maar dat mams er nog is.
Vanmiddag een bakkie en meteen het eindresultaat zien.
Heb je haar trouwens nog gesproken over die aanvraag van je vrije dag?
@Bloem: Druk aan het werk met… Meid toch. :dag: Doe je wel een bietje rustig aan daar!
@Toos: Jij gaat er dus weer een leuk familiedagje van maken? Ook leuk!
Oke, ik eten en dan weg!
O ja, gisteravond dus op tijd naar bed (nouja, 23.30 uur) zet de tv aan en wat zie ik daar? De film van Blof op hun toer door Azie enzo. Volgende week het volgende deel. Ik heb nog heerlijk liggen te genieten in bed. :biggrin:
@Mk: :dag: :dag: Tijdje niet gezien/gesproken! Druk, druk, druk he! :dag:
En zodra ik achter de pc ga zitten, dan komt er eentje aangevlogen die foto’s wil kijken of een spelletje wil spelen…
@MK: Jaaa heb de teamleidster vrijdag gesproken en ben nu vrij op hemelvaart. Ze sputterde nog wat tegen, maar heb gezegd dat ik al een verp*ste kerst had gehad omdat ik niet had gekregen wat ik aangevraagd had, als enige hele avonden met de pasen gewerkt. Ze zei dat ze geprobeert had om iedereen of alleen 30 april, hemelvaart of 5 mei in te plannen. Zei dus dat ik misschien kon ruilen met iemand die op 5 mei moest werken. Lijst kwam op tafel en ik was weer een van de weinige die behalve hemelvaart ook 5 mei moest werken. Heb toen gezegd dat ik vrij wilde en dat het niet meer dan terecht was als nu een ander eens de klos zou zijn. Dat vond ze uiteindelijk dus ook. Verder nog gevraagd of het misschien persoonlijk was, maar dat was niet zo. Ben ook over mn dagdiensten begonnen, moet nu langer op de dag werken. Ik kwam donderdag, na een dagdienst, bij de fysio en had flink last van mn schouder. Er bleek vocht in te zitten door overbelasting. Heb dat aangegeven en krijg als het goed is nu kortere dagdiensten. Dus al met al wel wat bereikt en moet zeggen dat ze behoorlijk redelijk was
@ roanna… en je hebt me niet ff gewaarschuwd??? ![]()
enneuhmmm ik doe cker rustig aan… ben zowaar gisteren gewoon naar bed gegaan en t was nog niet eens af ![]()
@ MK ook almaar weer druk, vooruit kijken plannen , heeft die te eten, moet die nog slapen… poeheee petje af !
@ toos, mama kan wassen… gelukkig maar… woont je dochter in de buurt? dan kun je nog eens aanwaaien he!