TTT deel 85

Bloem,dacht op zondag om half 7 ofzo wat ik in de gids zag staan.

Zondag… Oh ja dan heb ik een wedstrijd…
En daarna kan ik wel eens kijken… Leek me wel lachuu(rare voorstukjes gezien over het wel kussen door vrouwen en niet mannen, schoonmoeders enzo hahaha)

Nou even snel mijn weekendje dan:

Zondag om 11.20 ofzo al in het hotel, meteen ingechecked en kamer was ook al klaar!! 7 hoog en frontaal zeezicht… :biggrin:

S’middags lekker langs de boulevard gegeten, en daarna lekker gewinkeld… S’avonds in het hotel gegeten carpaccio en ossenhaas biestuk, kipfilet… HEERLIJK!!!

Maandag naar Den haag… de winkels zouden open zijn volgende meiden van de receptie… ALLES DICHT!!! haha dus toen lekker naar huis gegaan… en mooi op tijd thuis!!

Al met al heerlijk!!

Net weer ingeschreven voor een kleine studiereis… 5 dagen mexico in mei… Dus dat ook weer even afwachten… Hoop vandaag de tickets voor Maleisie binnen te krijgen… en anders denk ik donderdag… SPannend!!!

En dan zondag weer meeting! Gezellig! Heb er zin in!

:kus:

Goeiemiddag dames !

Deze morgen een “prachtig” sneeuwtapijt ! Jongens toch, was de moeite ! Na wel al bijna terug weg. Eerste keer dit jaar dat er zoveel sneeuw lag.

Ga nu even wat bijlezen.

Cyn,lekker 5 dagen Mexico,maar is eigenlijk wel kort als je er ongeveer 10 uur voor moet vliegen.

Was niet zo heel veel

Viva : ook lekker vrij vandaag !

Beps : genoten van de wandeling met Aiji en nu op een lekker plekje

Toos : klussen in huisje van schoondochter

Linda : ocharme ! Ook griepje te pakken ? Kan je verzekeren meid, gewoon lekker uitzieken, anders blijft hij hangen ! Kan ervan meespreken !

Cyn : toch nog leuke tijd gehad ?

En nu eens gaan zien op de “hyves” … :o

Zit eigenlijk al op : Facebook, Hi5, meet your messenger.nl, enz…

Wordt dit niet beetje veel om bij te houden ? :tongue:
Ben al zoveel uitgenodigd dat ik bijgot niet meer weet waar ik opzit ! Nu ja, … :o

OK ! Hyves lukt niet zo best blijkbaar. Ben gewoon overal de wachtwoorden door elkaar aan het husselen !

Kaylo,ben je ook op al die sites aktief dan?Hi5 is toch een chatsite ofzo?En meet your messenger ken ik niet…

Zelfde wachtwoorden aanhouden is dan misschien een idee…

TRL : ja, was ik gewoon op uitgenodigd door vrienden van Turkije (Hi5 en ook op facebook) en op meet your messenger.nl ook. Door een jongen die bij het animatieteam zat in 2006 in ADR en vorig jaar bij hotel La Blanche. Ikke raak er ook bijna niet meer wijs uit hoor.

Weet ik, maar bij de ene moet je minimum 6 tekens hebben en bij de andere niet. Dus zit ik te “prutsen” met KHAYLO i.p.v. KAYLO of KHIFFA i.p.v. Kiffa. Leuk hé ? …

Hihi, ik heb ook een account op Hi5, maar geen ideeeeee hoe het allemaal gaat…
Hier DRUKKKKKK!!!

Ja Beps : ik denk dat ik gewoon overal afblijf ! Is makkelijker ! Weet ook niet hoe het allemaal werkt hoor ! :crybaby:

En denk dat ik nu toch even wat ga eten. Begin toch wel honger te krijgen. Spaghettitje bolognese

Kaylo,gewoon een nummer erachter zetten,hoe je niet je hele wachtwoordt te veranderen

H5, request messenger, beboo, hyves, fb… whatever!!

ikke tussen de sneeuwbuien door de hondjes ff uitgelaten. owhhh die ene is zo’n kroelkont ineens, heerlijk :stuck_out_tongue:
leuke ideetjes met mn mammie besproken

@ cyn klink lekker je weekend, en 5 dg mexico!! beterrrrrr

Mexico is dus wel afwachten of ik mee mag he!!! :wink:

Die ene kroelkont…bijna loops??? hahaha

Hier is het BELACHELIJK druk,…:ninja:

neuhjjj zou t moeten zijn geweest, maar slaat gewoon lekker ff over…
maar zal t idd wel mee te maken hebben, maar ze is zo zacht enmmmmhhhhh :wub: hiihi
rooie rossie…

@ cyn, we know, maar toch, de voorpret is toch ook al leuk.,…