TTT deel 85

Kom later van de week wel langer hier langs en zal dan ook wel weer reageren maarga nu snel weer onder de wol heb nl sinds zaterdagavond al last van een flinke griep

Jeetje nu Linda geveld door de griep.
Toos, klusse bij dochter, tja kennis moet je delen nietwaar.
Beps toch nog een lekker plekkie.

Goedemorgen allen op het werk of thuis of aan de klus.

@Linda: Ik miste ja al het weekend. Zat het lijstje al door te nemen, ofdat je miss een weekendje weg was, wat ik weer niet gezien zou hebben. Maar dus niet! Jij bent ziekies. Meid toch, beterschap hoor!

Hier ook witte taferelen, maar het is al aardig aan het wegsmelten. Om te zien is het wel mooi, maar verder mag het van mij wel weer weg hoor. Ik hoorde net dat het binnenkort alweer naar de 15 a 16 graden gaat. Dat is beter werk, als het niet regent, tenminste.

Nou dames, werkse nog en tot laters.

:dag:

sorry druk!

owh beterrrrr
zit hier achter glas een beetje weg te smelten in t zonnetje en zie mezelf al met een koude lambrusco op t terras zitten jammieee

@ linda, oghgermmm meiske toch, beterschap!!
@ toos, voorzichtig doen he? handige harry
@ roanna, hoe is ie daaro?
@ beps,. nie meegluren maar mee lullen… moooooiiiii
zal eens mn best doen op een mooie mail :wink:

Linda,beterschap.
Cyn,hoe heb je het gehad in Scheveningen?

@Bloem: Hier alles onder controle, dus alles voor zover dan,… goed. :thumbsup:

Met jou dan? Lekker rustig op het werk zo te zien momenteel, dat je kunt internetten? Gaat de dag wat sneller he? :nod: Als iedereen nu ook nog even een bietje meel*lt. Ha, ha.

Lekker gecocont het weekend? Alles al zo’n bietje op de plaats enzo?

@Cynthia: Ja, hoe heb jij het gehad?
Druk? Wil iedereen nu ineens naar de wintersport dan? :vak02:

Goedemorgen :dag:

Even snel bijgelezen!!

Allemaal heel aangekomen op plaats van bestemming?! Hier begint het witte weg te trekken… vanmorgen was het best glad.

linda ziek… beterschap!

Ik weer verder :smiley:

Scheveningen was top!!! Zal later even langer reageren!

Ik ook weer verder, want ik moet weg zo. Ja, ook ff werken. :wink:

Werkse allen en Linda… lekker weer onder wol hoor en gauw beter worden.

@Viva: Jij alweer lekker vrij? Nou, geniet er ook van dan. Lekker relaxen of moet er nog gesopt worden vandaag?

Doeiiiiiiiiii :dag:

nou alleen wat gladtrekken, echt aan de sop niet, hebben we gisteren al gedaan, het blijft geen feest.

Morgen,

Veel gekletst, nieuw deel en al weer een stuk of 20-30 pagina’s verder.

Alles weer een beetje normaal, werkdag voor veel mensen met een file drama van totaal 888 km begonnen. En het schijnt nog alsmaar erger te worden.

Ik vond de sneeuw gisteren schitterend en dus snel warme jas en makkelijke schoenen om een paar kilometertjes te lopen, was wel even lekker maar heel kort, was zo weer weg : Als sneeuw voor de zon.

Toos - MK en nog iemand bedankt voor de reactie op Fotoalbum, ga het echt binnenkort eens uitzoeken of gewoon domweg beginnen.

Linda - Onder de wol, dat is wel even anders als hardlopen! Hoop dat je nog een beetje verwend wordt, Beterschap!

Beetje kort van memorie vanochtend , weet echt niet meer dus gewoon
iedereen gezellige werkdag, vrijedag , klussen of andere vorm van schoonmaken/puinruimen.

Bloemmie: Kom maar op met die maiL!!!

Hier DRUKKKKK F-ing DRUKKKKK

Hihi, had mn mail nog niet eens geopend hahahaha!!!

lekker slim dan :wink:
ikke zit hier een beetje lekker te werken… pppffff
strax dus hondjes uitlaten, ik hoop dat het dan igg droog is :frowning:

iedereen aan de sop? ik heb echt iets van 15 dozen aan karton staan… moet ik maar eens zien te lozen want mn grote keuken, staat een beetje vol met karton…

owh ja
wie heeft er de afgelopen weken gekeken naar t programma “grenzeloos verliefd” van net5
doet dus maandagavond om half11 ofzo
vorige week was het een nlse die naar jordanie ging en gisteren was het een nl-se die naar patagonia/ argentinie ging…

vind het programma niet zo goed inmekaar zitten (te veel herhalingen en geneuzel) maar hetgeen er getoond wordt :eek:
iemand gezien? nee zeker :frowning:

Ikke gisteren een klein stukje van gezien,vond er niet zo heel veel aan.Schijnt dat zondags herhalingen zijn…
Bloem,je kan de dozen in de schuur opstapelen voorlopig zijn ze in ieder geval wel uit de keuken en staan ze op de begane grond

Hier nu aan het sneeuwen

Goede (bijna) middag!!
En vandaag heb ik dan eindelijk een gat ik de dag geslapen. Waren gisteravond op bezoek bij de zus van hub, een beetje te laat geworden. Hulpje was er dus heb het er maar even van genomen vandaag.

@Toos
Bij dochter aan de klus vandaag.

@Beps
Aan de wandel door winterwonderland met Aiji.

@Bloem
Ook weer gezellig aan de babbel vanaf het werk. Een serie dozen in de keuken maar gelukkig blokkeren ze de oven niet.

@Linda
Nu geveld door de griep … beterschap meissie!!!

@Viva
Is Jessy aan het temmen want die is de boel op stelten aan het zetten.

@TRL
Op de fiets naar het werk vandaag.

@Cyn
Heeft het super gehad met mams in Scheveningen.

@Roanna
Ook weer naar het werk vandaag.

@Marifran
Is de toko glad aan het trekken.

En dat ga ik ook maar eens doen want over een uurtje krijg ik 2 neefjes om op te passen.

Marion,ik ga elke dag op de fiets naar het werk.Jij lekker uitgeslapen moet ook een keer kunnen toch.Gaan jullie zondag met de trein?

@ trl volgens mij wordt het maar 1x uitgezonden… al zonden ze gisteravond wel 2x het begin achtermekaar uit

en de dozen zijn al kapot, maar dan nog… beetje veel
en heb geen schuur, ze moeten aan de straat, weet alleen niet wanneer dat mag!

@ marion schone slaapster??