TTT deel 85

Zo, spaghettitje binnen, heeft gesmaakt !

Hier geen sneeuw meer, is gewoon allemaal weggesmolten. Nu lekker zonnetje.

Alles langs de kant hierzo, ga dus maar even wat televisie kijken. Misschien is er wel wat.

Iedereen die aan het werk is/of nog moet : werk ze !

Iedereen die thuis is : geniet ervan !

Misschien tot vanavond ! :dag:

Zo wat een rust hier…

ikke zo naar huis…
Tot vanaaf!!!

Beps:dag:

ikke onder voorbehoud vliegtijden binnen…heen 11.20…terug 07.05 uur…jakkk

Ooh terug zou wel erg jammer zijn!!! :thumbsdown:

tja…heb je met een turkse charter he…

maar ja beter als mijn collega die gaat naar corfu…terug om 5 voor 12 snachts…is ook niet wat, loop je de hele dag te sleuren met vanalles en nogwat…jij al vluchttijden voor maleisie

enne het is onder voorbehoud, kan nog 10x wisselen…voordat we gaan.

Viva: dat is ook weer waar!!! Mijn vlucht gaat over twee weken om 12.00uur heen… ben ik daar om 06.05 lokale tijd (is daar 6 uur later) en terug om 23.55 met aankomst om 06.35uur…

Maar dat zijn eigenlijk vaste tijden… Die staan vast tot 31/10. Lijndienst he :biggrin:

met van die verre vluchten doe je er toch nix aan, ivm het tijdsverschil trekt het vaak wel recht
ik kwam net een lowcost airline tegen naar athene… daar zou ik wel 4-5 dg kunnen doorbrengen… :smiley: zucht… al die reisjes… zucht

@ viva, afwachten maar, kan idd nog 100x veranderen… ten gunste, ten nadelen, weer terug… whatever… je doet er toch nix aan!

Athene: lijkt mij ook wel een super bestemming!!! Maar wil eerst naar Rome, Praag of Lissabon!

:ninja: … even snel bijgelezen… telefoondienst… nog 8 minuten en dan bij de gouden M eten… mjammie… tenminste… mjammie als de burger warm is en de sla koud :wink:

Weer thuis door de sneeuw gefietst zag bijna niks…

Viva,ik had met de turkse maatschappijen altijd goede vluchtijden altijd s’morgens heen en s’avonds terug dus het volledige aantal dagen,zal dit jaar wel anders zijn.

Bloem,op zoek naar reisjes,of gewoon aan het kijken?

@ trl…altijd… beiden :smiley: :stuck_out_tongue:
okey ikke weg, boodschappies doen voor pa en ma, dan socializen en wij zelfgemaakte M-tjes eten… jammieeee

Goedemidaag allen.

@Viva: Nou laat terug hoef niet altijd nadelig te zijn. Als wij laat terug gingen probeerde ik altijd de, of een kamer aan te houden. Soms moest je daar wel een paar tientjes voor betalen, maar je kan dan ook nog gerust de hele dag je gang gaan. Tot nu is mij dat nog altijd gelukt.

@Cyn: Klinkt leuk jullie uitje Scheveningen.

@Beps: Wel megadruk vandaag op je werk, maar toch tijd gevonden hier zo tussendoor ff mee te beppen. :biggrin:

Zo ook nog een paar anderen als Damber, TRL en Bloem.

Ik ben net terug van BC*. De stofzuiger boven op zolder had het begeven, dus ff een nieuwe gehaald. Gaat die van beneden naar boven en dan hier weer een nieuwe en dat kreng … zuigt :slywink: … :stuck_out_tongue: weer als nieuw!

Nog 30 minuten… dan lekker weer naar huis… :wink:

x

Meiden fijne avond… en tot morgen!!!

:kus: :dag:

hey dames…

ikke weer thuis…hele dag school…pff

@viva…lkkr n dagje vrij :smiley:
@beps…lkkr gewandeld vanmorgen
@bloem…een hele hoop ‘klusjes’ gedaan…dan heb je idd ook wel n uurtje bankhangen verdiend
@cyn…miss5 dagen naar mexico…lkkr!! hoe vaak sta je nu al in de lijst?!
@kaylo…ik gevecht met hyves…succes :wink:

ikke net mn ticket opgehaald :D:D ik vlieg om 5.55 uur heen…:Dgeweldige tijd
en om 11.30 terug…hebben we nog de morgen dus das ook wel fijn :slight_smile:

ikke snel eten, tas in pakken en dan trainen…

iedereen een fijne avond!! xx

Goede avond!!

@TRL
Weten nog niet of we met de trein gaan zondag. Denk dat N vanavond nog wel zal bellen en anders zie ik ze morgenmiddag. Kijken dan wel hoe we gaan. Zal ook wel aan het weer liggen, als het zo’n rotweer is dan gaan we lekker met de trein, tenminste als het aan mij ligt.

@Cyn
Wow … een studiereis naar Mexico. Hoop zo voor je dat je er bij zit!

@Bloem
Druk met de honden van pap en mam. Hoe is het met je moeder? Is de operatie mee gevallen?

@Kaylo
In gevecht met hyves! Het is me wat met die wachtwoorden.

@Filiz
Lekkere tijden! Geluksvogel … duurt niet lang meer he!!

@Viva
Ook de voorlopige tijden al binnen. De terugreis is wel minder, leur liever de hele dag met wat spullen rond of betaal wat bij voor een kamer. Wil gewoon altijd zo lang mogelijk blijven.

@Roanna
Helemaal in je sas met de nieuwe stofzuiger!