TTT deel 85

ik kom nog ff goede nacht zeggen…

baby was liefff…!!

nou…slaap lkkr allemaal en tot morgen!!

ooh:D nog 1 dagdienst…en 1 slaapdienst!!en dannnn turkiye…:D:D

Dat hebben we ook weer gehad. Gelukkig geen schoenzool vanavond omdat dochter met vriend later kwam en er nog wat visite zat heeft ze toch maar laten halen. Beterssss. Ze was “blij” dat ze me zag, konden we aan elkaar wennen. Nou ech nie:finger:
@Bloem: Zo zie maar dat kenners het niet altijd bij het rechte eind hebben. Onze meiden hebben tot een paar jaar geleden ook altijd konijnen gehad. Je weet net hoe dat gaat bij kinderen, er moest mee geknuppelt worden. Deden ze op dezelfde manier, konijn op schoot en wat lekkers geven. Waren ook handtam en dol op banaan.

@Toos: Zo, dat heb je dus weer gehad voor voorlopig. Hoezo aan elkaar wennen? Wil ze bij jullie in huis komen wonen ofzo? :unibrow:

@Bloem: Inderdaad goeie tips van Damber zeg! Zou het je dan toch lukken?

@Filiz:Nou, nog effies dan he? Dan mag jij weer. Heerlijk vooruitzicht hoor! Weltrusten alvast . :wink:

@roanna… heb je aan me getwijfelt dan??
ikke niet aan mezelf igg…
op schoot uit de hand eten willen ze echt no way, maar op de grond, zonder hand eromheen maar met wortel/ witlof in de hand wil t wel…
maar ze zitten weer beiden in de kooi… kan weer rustig gaan slapen dus…

@ toos, hihi… vind t wel een top ideetje van roanna… ene dochter t huis uit kan schoonmama er in :wink: kun je dr meteen leren koken :wink:

Dat dacht ik toch nie he, schoonmoeders in huis. Ze hebben tegenwoordig zulke goede voorzieningen, die kunnen zoooo goed koken.

Denk dat ik maar een kat ga nemen daar is ze allergisch voor:biggrin:

@Bloem: Welnee. Ik aan jou twijfelen? :biggrin: Gaat helemaal goed komen. Hihi.

@Toos: Maar wat was dan de bedoeling, dat ze zei dat jullie dan konden wennen? :paranoid:

Oke dames. Kom ff zeggen dat ik naar boven ga. Nog ff tv kijken, zopi erbij en zie ik jullie hopenlijk morgen allemaal weer.

Doet de laatste weer ff alles uit? :idea: enzo!

Weltrusten allen. :slapen: :dag:

Ik heb geen idee. Ik had haar al in geen maanden gezien, misschien wil ze me vaker zien of zo. Voorheen kwam ze minstens een keer of 4 in de week langs en maakte het niet uit of het gelegen kwam of niet. Hub heeft toen tegen haar gezegd dat wij dat niet wilden. Nu probeert ze bijna iedere zaterdag of dat we thuis zijn, ze weet hoe ik over haar denk en ze weet ook dat als ik het weekend vrij ben dat ik wegga op de tijd dat ze langs komt. Misschien denkt ze door zo’n opmerking dat ze weer kan langs komen wanneer zij dat wil

:idea:

Goedenmorgen allen

Gister heerlijk avondje gehad, alleen al die reklame die ze op tv hebben, moeten wij als gasten wel betalen!!!
Ze hebben niets ‘normaals’ meer… Heel duur, lekker maar niet meer zo apart en mega druk overal!!!
Nou goed, donderdag met zn 2en kijken of het dan anders is(klein arrangement, met eten…) maar het viel eigenlijk een btje tegen(na afloop)

Hier net bijgelezen:

@Bloemmie: Mooi dat Kootje en Kaatje die eten uit je hand! Stap voor stap zeg maar…
Lekker hoor, poezelig zacht en dan hapjehapje nemen

@Toos: Hihi, leuk he, schoonma op de zolder ofzo…haha… Ach, misschien is het de leeftijd

@Roanna: :kus:

@Cyn: Lekker vrij dagjes…bijnaaaaaa…

@Filiz: Baby-knupplen…(hihi ach als de baby maar lief was…En jij geknuffelt hebt)

Vandaag lange dag, ikke oor met water dus een btje doof…

Goedemorgen,

Beps,jammer dat het tegenviel het eten dan,maar wel lekker genoten in de sauna.Donderdag opnieuw.
Toos,avondje schoonma ook weer overleefd,nu ben je er weer een tijd vanaf…
Bloem,ka en ko beginnen al te wennen en worden lekker geknuffeld.
Filiz,nog even en dan mag je eindelijk weer gaan,koffer al gepakt?

Fijne dag allemaal

:NETHERLANWr: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN

Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

[SIZE=4]04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar[/SIZE]
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

mornink

owhhh kon er toch echt weer niet uitkomen!! djeeesssss
maar goed, ik ben er… alleen jammer dat ik nu echt geen werk heb :eek: hahaha we wachten ff af…

hoe is het vanochtend met iedereen?!

Jach woensdag totaal geen zin…

ik werd echt wakker zo van: vrijdag…!!
:eek:
owh nee… toch niet :frowning:

Goede morgen …
Ben ook weer van de partij. Gisteren iets langer gewerkt dan gepland stond, eenmaal thuis kreeg ik visite en 's avonds moesten we naar de verjaardag van mijn zus. Toen we daar vanaf kwamen had ik het mooi gehad, waren niet eens zo overdreven laat thuis maar zal dat uur verschil wel zijn denk ik. Moet daar toch altijd aan wennen.
Vanavond hebben we het afscheidsetentje van de manager en nog een andere collega die met de vut gaat. Voor de manager hebben we met zijn allen een kado maar voor de andere collega hebben we een grote mand waar iedereen een kadootje in mag doen. Moet nog een alpinopet zien te regelen voor hem. Hij heeft een huisje in Frankrijk dus wil een frans pakketje voor hem maken. Wat kaasjes, wijntje, baguettes en het petje natuurlijk. En dan op het kaartje zoiets als ‘het leven als een god in Frankrijk kan nu echt gaan beginnen’.
Morgen is dan het grote afscheid van onze manager, hebben 's middags een symposium en daarna de officiële afscheidsreceptie. En dan vrijdag eindelijk alles weer normaal.

Heb bijgelezen maar ben de helft al weer kwijt dus deze keer geen update vanaf hier.

@ marion owh leuk idee… zullen je collegas wel waarderen!! succes met alle activiteiten

whahahaa
zit op facebook bij een groep, die heet: kan me niet schelen hoe comfortabel crocks zijn, ze zijn gewoon lelijk
en daar zitten echt allemaal fotos tussen… :retard: bush in crocks, bruidjes in crocks, ,maar ook vliegvelden vol met winkeltjes met crocks, warnings signs op de roltrap en foto’s van gebroken voeten (wegens rennen in crocks) kom echt niet meer bij!!

@Bloemmie: :finger:

Ikke op het werk, gaat wel lekker
lekker plekkie meld me af en toe wel

goedemorgen meiden, ikke vrij vandaag morgenmiddag werken…weet nog niet wat ik ga doen vandaag, denk dat ik een anniedagje ga houden…voor iedereen werkse, shopse of whatever…