Bedankt nog voor de sterkte wensen. We hebben dit in ieder geval weer gehad. De hele familie weer ff gezien en gesproken dus. Ach, het menske was al zo’n jaar of 8 ziekelijk, waarvan het laatste jaar ziekenhuis in en uit, dus op een gegeven moment houd het een keer op. En dat was vorige week. Bijna 80 dus…ja, dan heb je niet zoveel meer te vertellen qua gezondheid enzo, maar ze heeft een mooi leven gehad.
@Crazy: Ik duim mee hoor!
@Cynthia: Nou, wat een toestanden dan bij jullie gister. Ik heb ook altijd de huissleutels in mijn zak, maar toch als ik weet dat ik geen overzicht op mijn jas heb, doe ik ze altijd in mijn tas. Zo ook afgelopen zondag tijdens de meeting b.v. Maarja, het zij zo, het is gebeurd en er wordt weer aan gewerkt, las ik.
@Kaylo: Ik ben blij te lezen dat het je weer wat beter gaat. Ik heb weer veel postings gezien van je op dit forum. :biggrin:
@Viva: Ook weer afwachten he het verder gaat op je werk. Dat is tegenwoordig ook maar afwachten he. Dan maakt het niets uit of je nu wel of niet bij een overheidsinstelling werkt. Als er geen werk meer is, gaan ze er toch ook echt wel uit, is mijn ervaring hier bij het belastingkantoor b.v., alleen zal de wachtregeling beter geregeld zijn als in het bedrijfsleven.
Vroeger/eerder dachten ze dat ze bij Achme*-Centrl Beher ook altijd goed zaten, maar ik heb velen zien komen en ook weer zien gaan. Mensen die meer dan 15 jaar bij ons werkten. Automatisering enz. enz. Weg werk!
Daarom hoop ik dat het voor jou en collega’s goed zal komen. En ach, ik denk dat je anders ook best wel weer aan de bak komt hoor! Maar zover is het nu nog lang niet…:slywink:
Enne… toen… wist ik het niet meer. Mijn familie al terug naar L’stad. Wilden voor de file thuis zijn.
@Bloem: Ja zeg dat wel. Zo zie je elkaar meestal ook alleen maar bij zulke gelegenheden. Bruiloften/partijen en begrafenissen/crematie’s. Haha. Van heinde en verre komen ze dan!
Ehhh… kokkie hoeft dit keer niet te koken. Nouja, we eten boerenkool en dat staat allemaal al klaar. Vlees heeft hij gister al gebraden dus… :o
Jij dus lekker weer bij Pa en Ma eten. Gezelli weer.
@Roanna: Het zijn altijd een soort van reunie’s, maar ben ook altijd blij als het weer voorbij is
Lekkerrrr boerenkool, wij eten nou ja je weet wel bij wie, weet alleen niet wat. Zal wel iets van uhhh schoenzool zijn, is ze erg goed in om die te fabrieken:finger: . Pffff hoop dat hub moet overwerken en megalang in een file staat
Toos: Ja, ik wou je nog even heel hartelijk feliciteren met je schoonmoeder. Jij dus ook lekker op bezoek straks. Kan me voorstellen dat jij je daar op verheugd. :eek:
Schoenzool??? Wat mag ik mij daar bij voorstellen dan? Bij ons op het werk verkopen we als snack, van die Mexicano’s en die noem ik ook schoenzolen, omdat er van die ribbels inzitten. :unibrow:
Verheug me er de hele dag al op, Yeahhhhh. Foto vanmiddag opgehaald, die is wel mooi geworden. Kan ze me in ieder geval niet vergeten, ben de enige met een afwijkende trui:lol:
ff biefstukkie met olie inwrijven, grilpan flink heet, boter en olijfolie, 2 minuutjes ene kant dichtschroeien, dan omdraaien, nog een minuutje
en daarna eruit…veel vers gemalen peper en zout… jammie… laat je schoonmamma maar ff het recept overnemen
ikke ben er wel klaar mee
ga afsluiten
bis spater!
Bloem: boter en olijfolie!!! Wat ik altijd lekker vind met biefstuk, is je witte broodje in de donkerbruine jus… maar dat is zoo slecht!! Maar zo lekker!
@ cyn ja… bak altijd in olijfolie, maar voor t bruine korstje: (olijf)bakboter
@ trl jij bent er weer een half jaar vanaf
@ toos, tja das waar idd… waarom gaat ze dan voor jullie koken?!
@ damber super bedankt voor de mega tip!! op internet zeggen ze allemaal: geen eigen voer (groenvoer) geven de 1e weken en niet oppakken/ vasthouden enzo ivm versterking prooi/roofdier gedrag van de bunnie’s
nou fek 'm
bedankt voor het advies om dat juist wel te doen… lag net languit op de grond met een blaadje witlof en Ko en Ka zaten uit mn hand te eten, nog wel een beetje schichtig maar merk echt 300% verschil met gisteravond!!