TTT deel 85

@Crazy: SPANNENDDDD ik duim voor je!!

crazy…we gaan duimen dat je aangenomen wordt
cynn…wat balen zeg, lekker dan…nou de volgende keer allemaal de jas mee naar de stoel, alleen hebben jullie er nu niets aan.

Tja…hier op het werk, er gaan koppen rollen, wij gaan onder een andere afdeling vallen, nou het zal me een biet zijn wie mijn leidinggevende is…ze zoeken het maar haarfijn uit…
Begrotingstekorten, personeelskosten, weet ik veel, …

misschien worden we wel ontslagen/non actief gezet…ze doen maar ik vind wel weer wat anders…maar je krijgt wel even 1 jaar salaris mee.

Viva: ja precies, of jas in de kofferbak!!

@Viva: maar dat jaar mag je wel eerst opeten voor je een uitkering krijgt…dus per saldo schiet je er dan niets mee op!!! maar goed, hopelijk valt het mee!!

@crazy…spannend…!! ook ik zal mee duimen…!!

@viva…werken kun je overal :wink: komt wel allemaal goed…

@Cyn: Wat een gedoe, je bent er maar mooi mee
@Viva: Aan de ene kant niet te hopen dat je eruit vliegt. Misschien is het een positieve verandering als je een andere leidinggevende krijgt en onder een andere afdeling gaat vallen. Het klinkt leuk een jaar salaris mee, maar dan. Het geeft toch een stukje spanning om weer wat anders naar je zin te vinden
@Crazy: Ga ook voor je http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif

Ach ze kunnen me niet zomaar ontslaan, zit al 10 jaar in vaste dienst bij de (semi)overheid…alleen tijdens een reorganisatie maar dat is niet aan de orde…althans we horen het donderdagmiddag allemaal wel…

hoezo wanbeleid hierzo…ze zitten 1 miljoen boven de begroting…hihihihi…de directeur is verleden jaar weggegaan, en dit is de erfenis…

@ viva denk niet dat de soep zo heet gegeten zal worden
lekker nuchter blijven en eens zien wat ervan komt!

@ crazy owhhh spannnend! hopelijk hoor je snel iets

ikke me vergist., dacht dat mn bedje morgen zou komen :frowning: nee helaas… volgende week dus
dom gansje

Viva : vandaag gaat het een stuk beter met me hoor !
Filiz : Bij de 38 lezers zijn er misschien ook toekomstige leden bij ? Ik gluurde ook wel wat mee voor ik bij kwam kwebbelen.
crazy : duim voor je

dank jullie allemaal wel voor het duimen! Zodra ik iets weet laat ik het horen hier.
Jullie zijn lief XXX

@ crazy we know :wink: hahaha…

Pfffffffff,… druk, druk druk !!! Nog een uurtje en morgen vrije, maar toch drukke dag. Ouders visite brengen, boodschappen doen, koken, PUVA therapie, naar de M*cro, 's avonds eten op tafel, …
Gisteren prachtig zonnetje en nu rotregen ! EN wind !
Ga vanavond maar eens lekker fitnessen, lang geleden !

:ninja:

:ninja:

:dag:

:slapen::slapen::slapen:

Heb geeeeen zin meer!!!

Oh straks nog maar 2 dagen werken… en over 1 week zit ik in de lucht!!! :biggrin: :finger:

@cyn…lkkr vooruitzicht he:D
@kaylo…morgen dus een drukke vrije dag…
@crazy…wij bent ook lieff hoorz…:wink:

mijn luiertaart ondertussen ook klaar…en al zeg ik het zelf…hij is mooi geworden!!

Filiz: foto!!!