TTT deel 85

Roanna… heel veel sterkte toegewenst voor vandaag…

Heey Meiden…

Nou het eten was weer lekker!! (wok) het einde alleen niet zo… want de jassen van mijn ouders waren gejat… met sleutels en al… dus nog een heel gedoe, vandaag komen er nieuwe sloten in de deuren, moet aangifte gedaan worden, videobeelden moeten er bekeken worden bij het hotel… (zit er aan vast) nou ja je begrijpt het wel paniek in huize Cynthia…

Nou ja vanavond als het goed is alles weer geregeld… dus kunnen we weer rustig slapen!!!

:dag:

cyn : inderdaad een slecht einde van een lekkere avond ! Gans gedoe met nieuwe sloten en zo. Succes ermee !

@ cyn :eek: en hoe zijn jullie nu thuis/ binnen gekomen?! dikke paniek natuurlijk…
ik zou t hotel/ restaurant aansprakelijk stellen… ze hebben toch niet voor nix een garderobe? of zat t anders?!

Mijn sleutels zaten in mijn tas… en die lag in de auto… thank god… Dus we konden er wel gewoon in… En onze jassen hingen in de garderobe, echter dat is altijd op eigen risico… er hangt ook een bordje…

Roanna,sterkte vandaag.

Cyn,jee dat is zeker geen mooi einde van een gezellige avond.Was dat toevallig bij van der V*lk in Akersloot?Die was een paar weken geleden bij opsporing verzocht was een overval geweest in een woning in Limboland en die gasten bleken in Akersloot op camerabeelden te staan.Ze waren bij die overval een bonnetje verloren

een hele goede morgen…

@marion en damber…ik d8…wat marco borsato kan kan ik ook…haha.
neej ik zei tegen de scheids dat ie een uil was.en dat vond ie niet kunnen…maar de dames hebben vanaf dit seisoen geen bondscheids meer…dus zijn nu allemaal van die thuisfluiters…en das echt niks:disgust:

@cyn…lkkr gewokt :Dtis ook altijd heerlijk!! alleen n beetje n rot einde…

@beps…garm wil de nijntjes van bloem niet zien als ze ze geknuppeld heeft!!

@roanna…n crematie…nooit leuk…sterkte vandaag…

sorry de rest ben ik ff kwijt…vandaag de laatste dingetjes halen voor zaterdag…
mn meid van 't forum is in februari ook voorgoed naar side vertrokken, en zij gaf me n verlanglijstje met hollandse dingetjes die ze mist…dus daar ook nog ff voor inslaan…

vanaaf niet voetballen maar op kraamvisite bij mn nicht…ze is zondag bevallen…altijd leukzz :smiley:
ben ook bezig met een luiertaart…vond het echt een leuk idee…!! en nog nooit eerder van gehoord…

iedereen een fijne dag…!! xx

TRL: Nee was niet bij vd valk…

Filiz: succes met de luiertaart!!! :thumbsup:

Roanna: sterkte vandaag!

filiz : zal het wel weer over het hoofd gezien hebben denk ik, maar hoelang blijf je in Side ? Is pas in juli dat je voorgoed gaat hé ?

goedemorgen meiden,

al weer een berg werk verzet, mega veel toetsen, toen nog werkoverleg, a.s. donderdag bijeenkomst,…er gaat een hoop veranderen hier op het werk, en er gaan koppen rollen, nou we zien het allemaal wel weer.
Roanna, sterkte vandaag, weet wel wat leukers te doen.
Marion vandaag laatste dag met manager
Beps…lekker naar de sauna vanavond (en House dan!!)
Filiz…laatste boodschapjes halen.
Kaylo…gaat het weer een beetje???
Bloem…geknuffeld met kaatje

@ viva, sorry maar eerst zien dan geloven, ja toch :wink:

@ filiz, niet te veel voor die ander meenemen, zelf alvast wat dingen meenemen!

@kaylo…klopt…in juli pas…ga nu voor 2 weekjes…

@bloem…heb je wel gelijk in…maar zijn kleine dingetjes…n zak snoepsleutels, hagelslag e.d. dus das wel te doen…

@viva…wordt maar niet beter bij jou opt werk he…:frowning:

tis miss dom…maar ik vraag me af, als je ziet dat er 38 lezers zijn, en daar tussen maar 6 vaste bezoekers zijn. wie dan al die andere mensen zijn en wat ze komen doen…gewoon n beetje lezen…?!

op mn werk

@Viva: Neemt hubbie op(House dan he!!)

@Cyn: Jemmig…wat een toestand!!!

nu drukkkkk

@ filiz, ja… klopt
vreemd he?!

Goeiesmorgens,
@Roanna: Je had inderdaad verteld dat je naar een crematie moest vandaag, in ieder geval sterkte. Gelukkig dat alles goed was in het zh.
@Viva: Ik zou er ook niet aan moeten denken, de angst dat er wat gebeurd daar in afghanistan. Zou ook met hartkloppingen voor de beeldbuis zitten als je hoort dat er gewonden zijn. Is moeders eigen he, het blijft toch je zoon ook al is hij getrouwd.
Het blijft ook wel hommeles op je werk. Zit niet echt mee
@Beps: Veel plezier met de vriendinnen in de sauna (was het toch)
@Filiz: Nog effies en dan mag je weer
Toen sloeg het DDD virus weer eens toe, ben de rest alweer kwijt:crybaby:
Ga straks even shoppen. Vandaag is mn schoonmoeder jarig:wasted:. We hebben een foto laten maken en daar moet ik een lijst voor halen. Vanavond maar weer eens naar dr toe, tis maar voor een uurtje of wat en ben er weer voor een jaar vanaf:zon02:

@ toos…ach kleine investering he?! een heel jaar schoonmamma vrij…

Cyn, wat een domper na een leuke avond, succes, hoop dat het snel lukt om alle sloten te vervangen en zo!
Bloemmie raakt niet uitgeknuffeld, lekker hoor, ga zo door…
Viva, pm gestuurd!
Filiz, bijna weg, oh wat heerlijk voor je!
Toos, ff doorzetten vandaag, dan hoef je weer een hele tijd niet…
Ikke heb vanmorgen sollicitatiegesprek gehad. Het was een prettig gesprek en heb daar in elk geval een goed gevoel over. Voor de rest is het afwachten, want er zijn nog 7 andere sollicitanten. Als het goed is zou ik morgenmiddag al iets kunnen horen! Ben erg benieuwd.
Iedereen een fijne rest van de dag alvast!

En Roanna, veel sterkte vandaag! Zijn niet de makkelijkste dingen in het leven.