:slapen::dag:
owhhh ikke lekker een kwartiertje met elke nijn geknuffelt… so sacht… mmmhhhh… :wub:
zij die gaan slapen… welterusten… eigenlijk wel een goed idee…
@Bloemmie: Knuppellen met de Kootje en Kaatje… hmmmmm :wub:
Trustelll allen!!!
@Roanna
Mooi dat alles goed was in het ziekenhuis. Een geruststellend gevoel of niet?
@Filiz
Je hebt wel wat met rood de laatste dagen, eerst een rode kaart (why?) en dan een rood hoofd.
@Cyn
Lekker gegeten vanavond? Wat heb je nu gegeten?
@WR
Lekker op de bank met een film.
@Beps
Te druk en een verkeerde plek vandaag!
@TRL
Ook op de bank vanavond.
@Besmile
Dat is geen leuk bericht vanuit Egypte. Gelukkig is het goed afgelopen met je ouders.
@Viva
Het is al door de anderen gezegd maar toch nog een keertje. Tuurlijk krijg je een knoop in je maag als er weer slecht nieuws komt vanuit Afghanistan en heb je niet eerder rust totdat je het bericht van hem hebt gehad dat hij het goed met hem gaat. Dikke kus!!!
@bloem
Aan het genieten van een wortelgevecht! Morgen de livebeelden maar eens bekiijken.
En ook ik ga het bed in. Morgen naar kantoor. De laatste werkdag met mijn manager want donderdag gaat ze met de VUT. Voelt erg vreemd allemaal.
En nu het bed in … is de hoogste tijd … truste en tot morgen!!!
Goeieavond kan nog net
Heb nog niet alles bijgelezen, kom net thuis van de crock.
@Bloem: Heb even gekeken voor je op www.concertatsea.nl, er gaat een rechtstreekse bus van ns station Breda naar de Brouwersdam waar het concert is. Kosten € 31,-. Zou wel met je mee willen maarre het is op 28 juni en dan zit ik in turkije mn verjaardag te vieren. Kaartjes voor het concert kosten niet zoveel 17,50 en de drankjes waren voor een schappelijke prijs. Kun je ook zelf meenemen trouwens. Ik ben er 2 keer geweest en vond het de laatste keer erg massaal, moet er wel bij zeggen dat we niet zo vroeg waren vanwege file (jawel ook hier in zeeland) naar de Brouwersdam. Maar het is absoluut de moeite waard om een keer meegemaakt te hebben. De eerste keer dat we gingen was een kadootje van een stichting en was gratis en voor inwoners van Schouwen Duiveland. Als ik thuis was geweest hadden we kunnen meeten en had je meteen een slaapplaats gehad. Maar je bent sowieso welkom hoor
Kunnen toch wel een keer tussendoor meeten misschien ga nog een keer shoppen met mn schoonzus en Breda - Goes is goed te doen hoor met de trein en goes-zierikzee ook. Marion weet hoe gezelli het hier is;)
@ toos, ja ik weet er alles van… alleen net wat je zegt… de drukte, massaal en tja… als het weer dan niet… ![]()
misschien ga ik nog wel eens x met de hondjes van mn ouders die kant op… who knows…
weekendje zeeland… mmhhmhh
ikke heb de verwarming al ff laag gezet en duik zo mn nestje in… veels te laat alweer ![]()
truste all
Ik ga ook mn mandje opzoeken zal het :idea::idea: uitdoen.
Beps denk om de drempel morgenochtend he straks lig je met slaapdronken hoofd languit;)
truste
:idea:
Btje laat
maar ben wakker
meld me straks, verwarming is lekker aan…
Goedemorgen,
Gister al vroeg me bedje in,heerlijk…Was toch niks leuks op tv.
Viva,elke keer als ik wat over afghanistan hoor moet ik gelijk aan jouw en zussie denken.
Beps,er ook al weer vroeg bij.Vandaag lekker naar de sauna toch?
Bloem,kaartjes voor concert dus weer wat om naar uit te kijken.
Marion,veel plezer op kantoor,maak er maar een leuke dag van.
Voor allemaal een fijne dag en voor de werkenden werk ze
:NETHERLANWr: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
[SIZE=4]04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar[/SIZE]
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
Goedemorgen :dag:
Raak, wat een lieve kleinkids!!
Besmile, geen leuk bericht vanuit Egypte, gelukkig gaat het goed met je ouders.
Beer/ leeuw… volgens mij is het ook een beertje
tenzij hij veranderd is
Filiz, rode kaart?? en rood hoofd…
WR lekker geshopt??
Marion, super update heb je gisteren gemaakt ![]()
Broer in Afghanistan… heb ook steeds een hartverzakking, dan zit je te wachten op bericht van die kant en zelf 3 uur duurt dan onwijs lang… pfff… nou ja, gelukkig gaat alles goed met hem…
verder weet ik nit meer :redface:
Gisteren dacht ik… ga ff naar de apotheek m’n pil halen want die is op… Kom ik daar… is ie uit de handel… JA EN NU??? Naar de huisarts dus… nu weer een andere gekregen… wordt er niet goed van, steeds krijg ik een andere pil… nou ja… t zal wel… Heb steeds zitten kl**ien met die dingen, heb je er eindelijk een gevonden gaat ie weer uit de handel… Hopen dat alles goed gaat…
@TRL: vandaag eerst werken van 11 tot 17 uur, dan vriendin in zelfde plaats ophalen als waar ik werk(werkt zij ook) en dan door naar hierden… naar die hoeve met een vogel(hihi)
Daar ontmoeten we nog 3 vriendinnen en dan…JAHAHAHAHA lekker ontspannen
(en dan donderdagavond weer met andere vriendin…hmmmm)
Nou goed ik ga ff boodschapjes doen enzo… En daarna door naar mn werk
Tot vanmiddag(hoop ik, meld me wel ff af) en anders tot morgen!
Goede morgen …
Heb niet veel tijd dus …
@Beps
Veel plezier met de vriendinnen vandaag!!!
@Damber
Ze blijven aan het kl*ten met die medicijnen. Helemaal vervelend als je na lang speuren eindelijk de goede gevonden hebt.
Beps,heel veel plezier en donderdag weer…Jij gaat lekker ontspannen het weekend in.
Zussie,afwachten dus wat deze pil gaat doen.
Me mams had ook pillen voor de cholesterol,ging ze nieuwe halen hadden ze de samenstelling verandert was goedkoper,kom ik daar heeft ze een heel opgezet hoofd en keel,ik zeg moet je de dokter bellen zei uitgelegd moest ze er maar gelijk mee stoppen,bleek er in de nieuwe wat te zitten waar ze niet tegen kon…Nou lekker dan,snap niet dat ze het zomaar veranderen dan,alleen omdat het goedkoper is.
Goeiemorgen ladies !
Ook weer terug in Brussel, maar heb eigenlijk niet veel te vertellen. Kwam alleen goeiedag zeggen
morninkkkk
veels te kort geslapen, maar wel ff 10 minuutjes ingelast voor een kroel, knuffel en kusjes sessie met Kaatje… daarmee moet ik echt bonden…
so sacht… mmmhhh :wub: owhhh ik ben zoooo in love :wub:
iedereen een fijne dag!!
Goedemoggel.
Ik kom me nog wel even melden, om me ook weer af te melden voor vandaag. Ik geloof dat ik het een paar luitjes verteld had zondag, een oude tante van me is vorige week overleden en wordt om 10.45 uur gecremeerd en we hebben tevens een uitnodiging van de koffietafel erna. Mijn neef uit L’stad belde net al, dat hij onderweg naar mij is om dan samen te gaan, dus die zullen daarna ook nog wel hier blijven hangen.
Dus, ik zie je jullie vanavond vast wel weer. ![]()
PS: @Trl: Laat je moeder er inderdaad werk van maken. Je kent mijn verhaal nog wel van vorig jaar, maar dan met die bloeddruktabletten. Tot aan gekneusde ribben gehoest.
Dit is inderdaad ook bekend van die cholesterolverlagers. Allerlei bijwerkingen.
Iedereen werkse of whatever en Beps…vanavond lekker weer soppen in de sauna. Geniet ervan!
:dag: Fijne dag!
@ roanna, succes/ sterkte vandaag en gezellig ook weer bijbeppen… hoe dubbel t dan ook is
Roanna : sterkte voor vandaag meid !