Haha Raak, ik wist t wel dat t Pink Floyd was, kon er dus ook echt even niet opkomen! Suf?? Volgens mij is het gewoon de leeftijd die tegenwerkt op z’n tijd!
@ raak lieve kleinkinderen zeg,
@ bloem leuke konijntjes op te zien.
@ Cynthia ook als is het nog niet volgend week. Maar alsvast veel plezier in Maleisie
etc
etc
Ik kom zelf niet meer vaak op het forum. Momenteel zijn er ook andere bezigheden, waar ik veel tijd aan besteed, dan dit forum. Verder ben ik druk aan het studeren voor mijn tentamens. Tevens is mijn Hp laptop alweer kapot. Mijn laptop is nog geen 2 jaar oud. Dus ik heb maar een nieuwe laptop besteld. Dit keer een nog bekender merk.
Over ongeveer 18 dagen dan zit ik weer in Turkije!!! — IStanbul. Ik heb hier vet veel zin in.
Gisteren bericht gehad, dat mijn ouders in Egypte een soort ongeluk/aanrijding hebben gehad. Gelukkig niemand gewond.
Fijne avond iedereen
pffff eindelijk bericht van zoon, …alles goed, 40 graden, gisteren 16 uur op wacht gezeten…maagkramp krijg ik hier dus van …
@ viva las in de krant dat de soldaten hun familie al hadden gesproken, dus nam meteen aan dat het niet jouw zoon was… maar je zou er idd spontaan 5 mnd ziek van worden
ikke weer thuis, boodschappies bij pa en ma… die weer blij.
ikke thuis, de kaninchen bak verschoond, ze hobbelen nu lekker door de kamer… toch wel schichtig, maar ik laat ze maar een beetje… telkens als ze dichtbij komen praat ik tegen ze enzo
Ko die is al meerdere keren in en uit de bak gesprongen… die zit zich weer vol te vreten aan t eten, vrees dat Ka niet zo veel eet… beetje in de gaten houden… alhoewel Ka wel dikker is dan Ko dus op zich kan t wel lijen…
Nou Viva, gelukkig maar dat je wat gehoord hebt van je zoon en nog gelukkiger dat het goede berichten zijn! Nu geen maagkramp meer hopenlijk? Kan het me helemaal voorstellen hoor hoe je je moet voelen, nou nee, niet helemaal want mijn zoons zijn gewoon bij me in de buurt. Maar toch, als mama voel ik erg met je mee!
crazy en Bloemmie thnx…nou ik kan je vertellen dat het niet lekker voelt hoor, weer dat journaal, en weer afghanistan, natuurlijk weet ik ook wel dat als er wat met je relatie daar in het warme verre stofbakkie wat aan de hand is je het echt niet uit de media hoeft te halen, maar toch…je wordt vreselijk onrustig van al die berichten…
@ viva ik kan t me levendig voorstellen… als je hier alleen al een ambulance hoort, dan denk je toch… is er iemand van de familie weg
laat staan als je zoon naar freackin oorlogsgebied is…
maar toch, 5 mnd zijn op deze manier wel heeeeel lang… weet niet hoe, maar het zou je hart ten goede komen als je iets tja… ik weet ook niet… je kunt t niet tegenhouden natuurlijk…
maar maak me zorgen dat jij je zo’n zorgen maakt…
Bloem…het zal wel goed komen, heb Irak ook overleefd…
@ viva ja das waar idd…
fingers crossed, kaarsjes aan…
zie dat je een troetelbeertje hebt… die heb ik er ook 2 van…
ik kom niet meer bij… Ko en Kaatje aan het vechten over een stukje wortel
hihi… en ik heb t op film…
@Viva: Ik heb er niets meer aan toe te voegen, dan wat Bloem en Crazymar al zeiden. Ik kan het me ook heel goed voorstellen hoe jij je soms…nouja… vaak zult voelen. Vooral nu er bijna iedere dag wel berichten van die kant komen en dan gaat het niet eens alleen om Nederlandse soldaten. Pffffff. … je zal inderdaad een sterk hart moeten hebben. Maargoed, wij leven allemaal met je mee. :kus:
@Bloem: Wat heerlijk te lezen hoe jij je vermaakt met die tweeling van je.
Zo skattig! Ik zie het dan helemaal voor me!
@Viva: Eindelijk gelukt met die avater? Hij is leuk hoor. Alvast voor het EK? :biggrin:
hihihi Roanna, ik hou niet van voetbal, maar vond deze wel leuk…
Zo meiden ik hou het voor gezien vandaag, voor iedereen een fijne avond, en alvast welterusten…
wat heeft die met het EK te maken?!
@ roanna enneuhmm het filmpje staat al online hoor… dusseuhmmm je KUNT t ook gewoon voor je zien ![]()
@Bloem: Nou een oranje leeuw wordt toch altijd voor het EK (Juni 2008) en WK voetbal gebruikt!! Maarre… ik ga ff kieke op je site, want dat wil ik dan wel weer ff zien. ![]()
@Viva: Weltrusten voor zo en al hou jij dan niet van voetbal, ik vind 'm
.
@Bloem: Zie 2 witte beestjes inderdaad rond huppelen, maar zie nie goe wat ze aan het doen zijn. Tis dat jij het al verteld had, want het is nogal donker daar bij jou ( of bij mij) , dus zie niet veul. :biggrin: Hi, hi.
Dames… ik zeg ook vast… goodbye. Ga zo Paultje kieke.
Weltrusten allemaal alvast… en tot morgen weer. :dag::kus:
een oranje leeuw is toch wel iets anders dan een troetelbeertje… of zie ik dat nu verkeerd!!! hihi
Yeh… je hebt helemaal gelijk Bloem. Het is helemaal geen leeuw het is een beer. Een oranje ( voetbal/knuffel ?) beer. :lol:
Ikke tv aan het kijken
leuke film met cris…debieltje…rock & anthonie hopkins…veel humor en toch een leuk verhaal.,…
tot morgen me going assleep after this!!!