Goeiesmorgens,
@Marion: Drukke dag vandaag, zullen je collega’s vast blij mee zijn. In ieder geval veel plezier vanavond
@Beps: Precies:finger:, gaan ook maar subtopic starten. Weet je wel hoe lekker crocks lopen, zelfs in turkije:tongue:![]()
@ crocks… whahhahaaaa
@ viva: annie dagje?! que?
goede morgen…
ikke lkkr uitgeslapen…straks weer te werk
@bloem…gaat steeds beter met ka en ko zo te lezen…![]()
@beps…gistere lekker in de sauna geweest…!! en morgen mag je weer
@toos…schoonmoeder achte de rug
niet eens zo een gek idee om een kat te nemen…!! weet je iig dat zij niet langs komt…haha
@marion…gister een drukke dag dus…vandaag met de collega’s in de weer…veel plezier!!
@viva…lkkr een dagje vrij…enjoy
@trl…neej koffer nog niet gepakt…doe ik vrijdag ![]()
sorry rest ben ik kwijt…maar iedereen een fijne dag…!! xx
Bloemmie, Annie dagje is een dag lekker doen waar ik zelf zin in heb, niets moet alles mag…heb even geen zin om druk aan de poets te gaan…dus noem ik dat een Anniedagje…
ach…en crocks…ze zien er niet uit, maar lopen heerlijk…
@Viva en Toos: PRECIES… en zeker zoals ik ze draag, als thuisslippers(en om de hond te legen)
@ viva… geen zin om te poetsen…? ben je ziek ofzo…?!
nee niet ziek hoor, gelukkig niet…heb af en toe zo’n dag … is ook lekker meestal heb het omgedraaide…
gisteravond zwager en schoonzus op visite gehad, kreeg schoonzus telefoon, ze wordt weer oma…hihihihi…en ze hadden vakantie geboekt naar turkije…voor de 2e keer, ze zijn de eerste keer met ons mee gegaan naar Alanya, nu gaan ze weer naar Alanya…16 augustus voor 16 dagen lekker heet…
@ viva je hebt ze aangestoken dus!!
kom er net achter dat 30 april op woensdag is, hemelvaart die donderdag dus, waarschijnlijk die vrijdag vrij en het weekend!!
whihheee… mini vakantie… waar zullen we eens heen gaan???
Viva,lekker een Annie dag moet kunnen toch…
Bloem,en misschien kan je 5 mei er dan ook nog achter plakken.Leuk Tripje naar Istanbul???
anyway
lunchpauze!! :dag:
Hihi, ikke ook vrij… al die dagen jajajajajaj
Ik dus niet:finger:. 30 april is op woensdag, is mijn vaste vrije dag en had vrij gevraagd voor hemelvaart omdat mijn broer op de 29ste 25 jaar is getrouwd en dat op de 30ste viert. Wat krijg ik, op 1 mei een vroege dienst:finger::finger::finger:
fijn zo’n meedenkende manager Toos,…wraak dus…de trut
Bloemmie, denk dat er nog weinig vrij is in die tijd…iedereen heeft vrij dan…dus alles zit al vol.
Tja dat krijg je er nou van als je boos wordt op een teamleider die niet tegen kritiek kan. Maar ik laat het er niet bij zitten, als iemand vrij vraagt had ze op zn minst kunnen vragen of daar een reden voor is.
Toos, kan je broer geen kaartje maken dat hij 25 jaar getrouwd is, daar krijg je dan toch vrij voor…
Haaaaallloooooo!!! :dag:
hey cinny
Cynnietje :dag: