@ viva, ja klopt ik had ze gisteren wortel uit mn hand laten eten, maar moest ze dus vanochtend terug in de bak doen en daarna waren ze helemaal panisch… ze duiken nu ook weer weg als ik in de buurt kom enzo… dus langzaam opbouwen en alles… komt goed…
Ik was om half 11 thuis, vond het super gezellig. Meiden bedankt weer voor de leuke middag/avond en tot de volgende meeting @Viva: Getver wat een rot bericht weer, hopen dat alles goed is daar met je zoon @Roanna: Zonder krampen de reis overleeft en gelukkg weer op tijd verbinding @Bloem: Aan het genieten van Ka en Ko, niet alleen andijvie is slecht, teveel sla ook. Nijnen houden ook erg van appel en je zou het niet denken maar ook van banaan en bruin brood. O en let op je elektriciteitsdraden @Beps: Was ook niet verbaasd dat jij en Bloem er waren, een meeting zonder julllie kan haast niet he. Vond het in ieder geval super leuk enne trek hub maar over de streep om naar jamaica te gaan. Heb hier en op mn hyves foto’s staan;) @Miere: Wens je heel veel sterkte en een dikke :kus: voor jou
ikke ga ook afsluiten… met wat getrek en gewurm zitten ko en kaat weer netjes in de bak… ff gekroeld en wat zijn ze zacht!! als ik mn hand eromheen doet, plakt het vachtje helemaal van de warmte van mijn hand, zo dunnetjes is de pels… te schattig…
Goedenmorgen
Hubbie naar zn werk, ikke ff computeren…
Straks groter rondje met het ijsje en dan kort werken…
Vanmiddag met hubbie en aijsje naar het bos en schapjes doen…
pffff
Werk ze allemaal, en op naar een nieuwe week…maak er wat van!!!
Viva,weer schrikken dus,:kus:
Bloem,lekker aan het genieten van Ka en Ko,hadden ze zicht netjes gedragen?
Iedereen weer veilig thuis gekomen,een fijne dag allemaal
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
[SIZE=4]04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar[/SIZE]
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
vanmiddag weer hondjes uitlaten en boodschappen doen voor de ouders… zal wel een latertje worden
Ko en Kaatje hebben gisteravond nog lang losgelopen. op een gegeven moment kwamen ze vanzelf weer bij de bak kijken, maar ja, er in was nog een probleempje…
moest ze dus toch weer “vangen”
vonden ze niet zo leuk, maar heb ze toen elk een kwartier op schoot gehad dus… zo zacht zo lieffies…
kan niet wachten om ze heel de avond los te hebben banjeren…
goedemorgen meiden…
o wat lag mijn bedje nog lekker, maar helaas door de regen naar de toko hier zo…
iedereen veilig thuis gekomen zo te lezen…
Bloemmie helemaal verliefd op ko en ka…
Beps lekker kort dagje
Kaylo meis…wat is er aan de hand??? succes met wat het ook is.
Goede morgen.
Beetje gammel want heb me een partij onrustig geslapen. Was om de haverklap wakker.
Toen ik gisteravond thuis kwam zat J nog klaarwakker achter de computer, hij wilde niet naar bed want ik was er nog niet. Vlug naar boven en maar bij hem in bed gekropen. Hele verhalen, zijn dag … nu gaan slapen kerel want het is al laat. Nee hoor! Hoe was jou dag mam … heb jij het ook leuk gehad? Ja hoor heb het erg fijn gehad … ogen dicht nu want is al midden in de nacht. We hebben nog niet lang geknuffeld en je was wel heel erg lang weg mam. En dan eindelijk na zo’n 45 minuten gingen die ogen dicht. Gelukkig kon ie er vanmorgen goed uit.