@wr…bij de kapper geweest… @beps…met pupsel weg… @bloem…met de konijntjes in de weer…? @roanna…gister een gezellige avond gehad… @trl…laat in bed…maar clubbie wel gewonnen…!!
Ik ook weer thuis zonder krampen in de trein. Mijn telelfoon deed het eerst niet en ik van… hoe moet ik nu naar huis bellen om te zeggen, dat ik er aan kom. Duizend keer geprobeert en steeds storing verbinding. Eindelijk, net voor A’foort deed ie het weer, dus toch kunnen bellen en kokkie op tijd bij het station.
En wat een verrrassing…(had wel een beetje een vermoeden) Bloem en Beps waren er ook. Wel alleen bij het eten dan, maar toch leuk om ze weer te zien.
Meiden, wat was het weer super gezellig en wat heb ik weer lekker gegeten. Inderdaad, op naar een volgende keer.
Bedankt allen weer voor deze gezellige dag. :biggrin: :kus:
ikke ook weer thuis
en ja… ik was er ook bij, off course
had gisteren alleen de post nog nie uit de brievenbus gehaald en bleek een briefje bij te zitten: woensdag komt mn bed!! beterrrrrrrr
heb nu Ko en Ka uit de bak gehaald en die hopsen een beetje door de kamer… ze zaten er zo ziewig bij… nou ja, ik heb de bak opengezet en Ko sprong er vrij snel uit, Ka zit te overwegen hoe dan en of dan wel en dan ook NU… die komt vanzelf wel… Ko springt echt in de rondte… en kruipt in alle kastjes…
ik ga me ff tot hun niveau verlagen in t kader van het 'bonden"
Zo Damber en ik ook weer thuis…super snel eigenlijk, gewoon overgestapt op gouda…en dan een half uur eerder thuis…
Meiden het was weer super gezellie…
tja en dan doe je de tv aan hart van nederland, 2 bermbommen afgegaan in Afghanistan, dus weer een halve hartverzakking, heb nog niets gehoord, dus zal wel goed zijn met hem… 5 militairen gewond, waarvan 1 zeer ernstig die moet zijn beide benen missen…pfffff
ja echt wel… vooral hoe die oor zo flappen als ze aan het hopsen zijn
maar soms dan rennen ze en dan springen ze ineens op, zo van : jippie!!
ze zitten nu een beetje achtermekaar aan, duiken in de kastjes en komen af en toe ff snuppelen aan mn voeten ofzo
@Viva: Oh echt? Nou, hopenlijk is alles met je zoon in orde, hoe erg het ook weer voor de familie van die soldaten is. Nooit leuk zulke berichten te horen en te lezen.
@Bloem: Veel plezier nog met je knuffels vanavond. Wel ff extra aandacht geven he. Ze hebben best weer een tijdje alleen moeten zitten. :unibrow:
Verder iedereen alvast weltrusten voor zo een weer een goeie werkweek.
nee ze willen echt nog niet vastgepakt worden enzo… worden ze echt helemaal spastisch van…
dus ik ben gewoon aanwezig… ik wil dat ze eerst aan mijn aanwezigheid wennen en mn stem… dat knuffelen komt dan later wel…
tip…tip…tip… van Damber, nieuwe dingen die ze nog niet hebben gehad, zoals een worteltje gewoon uit je hand laten eten…witlof … stronk van bloemkool, maar kijk uit met andijvie…en sla dat mogen ze echt niet zo veel…en niet zo vaak.
Van andijvie kunnen ze zelfs dood gaan.
Zo meiden ik ga stoppen voor vandaag, allemaal een goede nachtrust, met of zonder slaappilletjes…tot morgen allemaal, en nogmaals bedankt voor de gezellige middag/avond…