da was idd een heeel klein beetje ff-kes
echt een steengoeie film… dacht ik al toen ik voorstukjes ervan zag, maar t was er nooit van gekomen om hem te kijken, maar goed, nu dus wel…
trail by jury
anyway
de hele avond heeft de bak open gestaan, geen nijn of ninchen eruit, morgen nog maar eens een poging wagen
@ linda, succes morgen
@ meeting gangers, veel plezier morgen!!
@ beps veel plezier bij de show enzo en zeg maar tegen aiji dat ze goed moet opletten!
@ anderen: have a nice sunday!
Iedereen een fijne dag vandaag…er is iets maar … ik ben het ff kwijt…
Maar goed, wel veel plezier(er was iets waar iedereen heen is, en ikke niet kan Grrrr )
goedemoggel, alle klokjes al weer goed staan voor de komende 7 maanden:nod:…regen regen regen hierzo:angry:…hoop dat het vanmiddag toch een beetje droog wordt, staat zo lullig he als we allemaal kletsnat op het station staan…:drugged:
Goede morgen …
Ben gisteravond als een blok in slaap gevallen na Paultje … nu maar snel aan het werk want moet ergens heen vanmiddag. Weet niet waar maar we zien wel waar de trein ons brengt!!
Wat een rust hier! :paranoid: Iedereen weg ofzo? Ik zit nog in mijn doll, ga zo ff badderen en dan thuis nog even lunchen en dan… met de trein. Ik heb nog steeds geen idee waarheen, ik zie het vanzelf wel.
Zijn jullie er ook allemaal klaar voor? Oke dan, tot vanmiddag op CS Utrecht onder het beroemde blauwe infobord.
PS. Iedereen de klokken/horloges al op tijd gezet? :vak02: En hier nog steeds een stralend zonnetje en droog.
Was vanacht laat thuis vanuit Heerenveen,waren nog bij een vriend geweest en beetje laat geworden,lag er om 4 uur in.Maar cluppie gewonnen en een mooie wedstrijd gezien.
Ik sluit vanmiddag later aan zal tegen 3en worden,ff kijken of ik met de auto gaat of toch de snelbus pak dan zit ik niet met parkeren…
Bloem,wat een lieffies kan begrijpen dat je happy bent.
Beps,ben denk te laat maar toch veel plezier in Hhwaard.
Cyn,mooi die luiertaart je hebt heb je best gedaan,wat vond ze ervan?
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
[SIZE=4]04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar[/SIZE]
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
Ok ik heb besloten ik kom met de bus 50 minuten,maar goedkoper dan met de auto en dan nog parkeren dus.Ik kom dan ongeveer om 14.50 aan .Dus Marion dat zijn maar 10 minuten dan mogen jullie wel wachten hahaha
mornink
iedereen zal al wel weg moeten…
nou ja veel plezier…
snap niet hoe jullie t gepland hebben gekregen aangezien niemand weet waar ie heen gaat…
nou ja…