djezzzzz die is echt hugeeee⦠hoe ga je die vervoeren?! had je nix te doen ofzo
hahaha
@bloemā¦wat zijn ze lieffff
@cynā¦leuke taart!!!
@trlā¦iddā¦niet te veel gekocht hoorzā¦wel geslaagd voor t cadeau van n vriendinā¦
Bloem: haha gewoon in de auto⦠Ze heeft hem al gekregen⦠Zijn maar 110 luiers hoor
haha
kan ze die ook nog gaan gebruiken dan eigenlijk⦠ja babieās dan ben ik echt clueless
was vanmiddag in de stad, koninchen halen en ff wat voor mn ouders bij de vān d en heb gewoon 40 minuten in de rij voor de kassa gestaan :retard: allemaal van die klote kids enzo⦠grrrrā¦
nee elke keer als ik weer ergens ben met kinderen enzo⦠voel steeds meer echt een gruwelijk hekel aan hen en de ouders⦠grgrgrr⦠anywayā¦
thuis geen kiddoās maar koninchoās
Ja ze kan ze gewoon gebruiken⦠Ze moet alleen bij alle luiers de elastiekjes eraf halen⦠En kinderen :wub: i love them (some of them)
bloem-wat een lieverdjes! jij helemaal in de wolken:D
cyn- wauw grote luiertaart, erg mooi
filiz- wezen shoppen bij ike*
marion- vandaag treinkaartjes halenā¦waar gaan jullie morgen heen touren?![]()
damber- helaas een krater, hopelijk morgen weer verdwenen
Ikke lekker bij de kapper geweest, haartjes weer mooi:) zo verjaardag, en dan nog stappen niet te laat maken anders verslaap ik me morgen nog!
kapper⦠dat zou ook wel eens mogen hiero⦠![]()
me at homeā¦
goed geslaagd, wandelschoenen voor mij(voor het bos) nieuwe schoenen voor rob, en verder de dagelijkse dingen die we bij de Ma*ro altijd halen
Daarna door naar de camping, naar mn ouders. Mn moeder ff geholpen met de grote schoonmaak aldaar, tot de nichtjes kwamenā¦
@Cyn: Gave taart⦠Ook ik heb niets met kids onder de 10⦠ong dan
Maar pubersā¦geef me er 10!!!
@Bloemmie :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
@lle anderen, ben het ff kwijt :kus:
http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v197/230/19/519081973/n519081973_765764_5768.jpg
Kootje is wat meer van t ontdekken⦠hij staat de hele tijd de bak rond te snuffelen en heeft gelukkig t eten gevonden
Kaatje is meer lui ofzo⦠die ligt een beetje te slapenā¦
owhhh zo schattigā¦
nu zitten ze wang tegen wang hihi⦠hoef me geen zorgen te maken dat ze mekaar nie lief vinden⦠nu oppassen dat ze mekaar niet te lief vinden⦠![]()
okey sorry.,⦠ben een beetje in de wolken
Achhhhhh wat een droppies Bloemmieā¦veel kroelen en knuffelen dan worden ze echt heeeeeeeel tamā¦
kinderen ⦠heb er 2 maar inderdaad soms ben je ergens en dan heb je van die dreinersā¦grr daar kan ik niet zo goed tegen, ā¦of van die brutale apen van een jaar of 9 grrrrrrrrr. Die zou je dan zo maar een draai om hun oren willen geven⦠Pubers daar heb ik ook geen moeite mee.
@viva
Dat was ff schrikken, maar gelukkig heb je iets van je zoon gehoord.
@bloem
Wat een poeppies!!!
@cyn
Ik heb wel vaker een luiertaart gezien, maar nog nooit zoān grote.
Iedereen die morgen naar Utrecht gaat, heel veel plezier!
Jammieee lekker italiaanse bollen op, gezondā¦tenminste zoals ik gezond lekker vind:
Gekookt ei op brieā¦
(en met knoflookmayo en komkommer haha)
Nu maar eens ontspannen, morgen is een drukke dag.
De hele dag naar die wedstrijdā¦veel mensenā¦veel hondenā¦en Aiji in de gaten houden dat het goed gaat(en of ze de toestellen mss leuk vind)
@Bloemmie: Wat een kroelliessss!!! En hoe Kootje zo op het huisje eet :wub:
Morgenochtend kom ik nog wel langsā¦jullie meeten en ik ben er nietā¦BALEN!!!(grrrrr)
Bloemmie,mooie kooi trouwens voor Kootje en Kaatjeā¦
@ viva, ja dank je, vond ik ook wel
had een bak gezien van 50 voor 25, maar die was er dus niet meerā¦
alles duur⦠maar deze kan helemaal open, zonder dat het tralie eraf moetā¦
aller erin⦠geen plastic dat als een vergrootglas werkt door de zon
sterker nog⦠de bak staat nu al een uur open, maar behalve een beetje aan het randjes snuffelen, gebeurd er weinig⦠ze voelen zich duidelijk wel veel vrijer, want ze dartelen rond, maar toch⦠nog niet eruit⦠komt welā¦
Good evening :dag:
Beps morgen met Aiji op pad
Cyn, gaaf hoor zoān luiertaart!!
Bloem, wat een snoepies⦠inderdaad veel aaien en knuffelen⦠heb ik bij mijn eerste konijn ook gedaan⦠was net een hondje, als je hem riep dan kwam hij en als je liep⦠hupte hij met je mee⦠Mān andere 2 konijnen had ik iets minder geknuffeld en geaaid en die waren duidelijk schuw. Veel knuffelen en kroelen dus, maar heb zoān vermoeden dat dat helemaal goedkomt.
Filiz, helemaal in de wolken van het huis⦠Manavgat⦠daar woont Davey ook⦠misschien kom je hem nog tegenā¦
WR, weer spik en span, fris en fruitig en helemaal klaar voor morgen⦠(mijn krater is trouwens als een stuk minder geworden
)
Euhm⦠verder nog iets vergeten⦠weer een beetje last van alzdinges⦠sorryā¦
Morgen komen vriendin en haar moeder ook mee⦠alleen ff wat drinken⦠ze eten niet mee
Zo, ik ben ook weer thuis van mijn gezellige avondje swingen en wijntjes drinken. Poeh hee, heb en zoān 4 of 5 op en dat voel ik nu. Voel me zo⦠vrolijk he!
@Bloem: Oh, wat een leuke fotoās van die skeetjes. Vertroetel ze maar lekker hoor.
Nou, ik denk dat ik zo maar inga. Even nog op kokkie wachten, die is onze dochter aan het wegbrengen met de auto en dan ⦠lekker slapen. De klok zo alvast voor uit zetten, zodat ik morgen wel op tijd kom. Ik moet ergens heen, maar laat me verrassen. :drugged:
Weltusten allemaal en Beps⦠jij ook morgen heel veel succes en plezier in HHwaard met en bij de hondjes.
:idea: Uit! :slapen:
morgen veel plezier!!!
Me off to bedā¦
Eerst alle klokken zetten, of beter verzettenā¦haha
ikke spannende film aan t kijken maar tis al laat
nou jaā¦bijna afgelopen⦠nog heeeeeeel ff-kes